MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Had jij niet een bijbaantje in de bouw ofzo?

Je DL blijft me verbazen, bro! Succes alvast met je aankomende training.

Precies liever teveel dan te weinig eten man.
Mooi dat je qua gewicht goed vooruit gaat. Zolang je goed eet ga je dat qua massa ook alleen zul je dat zelf niet zo zien.

• Topic Starter Topic Starter
nah gewerkt van 500 tot 2000 en daarna snel gegeten en gepoogd te trainen squat ging wel redelijk lightweight maar werkt gewoon echt niet trainen na zon dag, heb wel goed gegeten overigens :o

ga voortaan zaterdagen, vrije dagen of dagen dat ik vroeg klaar ben trainen, jammer maar baan gaat helaas toch even voor

nu slapen als een otter

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 21:59 ----------

Je DL blijft me verbazen, bro! Succes alvast met je aankomende training.

haha lukte net om 100 te tillen, nevermind volgende keer beter thanks voor de support :)

Tuurlijk Panz maakt niks uit. Dan maar ff wat extra rust, de boel forceren heb je ook geen baat bij.

ok ga denk zaterdag licht trainen maar voorlopig gaat het denk ik op een lager pitje als ik veel moet werken

maar ga ik sowieso inhalen als school weer begint eind augustus

ok ga denk zaterdag licht trainen maar voorlopig gaat het denk ik op een lager pitje als ik veel moet werken

maar ga ik sowieso inhalen als school weer begint eind augustus

gewoon door trainen totdat je er bij neervalt! laag pitjes werk doen we niet aan!:mad:

ja klinkt leuk natuurlijk maar de realiteit is anders

gewoon zwaar demotiverend als je zo moet deloaden en normaal ga ik ook tot het uiterste en heb ik er echt plezier in, maar trainen na je werk is gewoon niks staat je gewoon echt tegen

Rustig aan doen op je werk:D

ja zo heel veel doe ik niet maar je maakt toch dagen van 15 uur en op een of andere manier is dat best vermoeiend terwijl ik 3/4 van de tijd niksdoe :o

15 uur is idd wel erg veel.

€€€€

:d

Een keer niet trainen is ook niet erg, waarschijnlijk til je op je werk ook zware dingen en daar ben je ook vermoeid van, beter spaar je energie gewoon. Ik denk dat trainen niet echt heel veel zin heeft met zwaar fysiek werk. Dan moet je al heel veel vreten :D .
Dan komt het wel goed, maar je lichaam heeft ook gewoon tijd nodig om te rusten/repareren, al eet je nog zo veel.

Ik weet niet hoelaat je klaar bent en of dat tot je mogelijkheden behoort maar als je thuis komt even 20-40 min slaap pakken dan ben meestal gelijk stuk fitter kan je nog redelijke training neerzetten denk ik zo.

Ik weet niet hoelaat je klaar bent en of dat tot je mogelijkheden behoort maar als je thuis komt even 20-40 min slaap pakken dan ben meestal gelijk stuk fitter kan je nog redelijke training neerzetten denk ik zo.

Is denk ik persoonsgebonden, heb zelf en hoor vaak bij mensen dat als ze 20-40 minuten slapen (waardoor je net in een diepere slaap kan komen) en je wakker word, je alleen maar meer vermoeid bent en gaar.

Powernaps werkten geloof ik wel die van een kwartiertje ofzoiets, was ook een onderzoek naar..

Is denk ik persoonsgebonden, heb zelf en hoor vaak bij mensen dat als ze 20-40 minuten slapen (waardoor je net in een diepere slaap kan komen) en je wakker word, je alleen maar meer vermoeid bent en gaar.

Powernaps werkten geloof ik wel die van een kwartiertje ofzoiets, was ook een onderzoek naar..

Ja ik weet niet bij ligt t ong op 20 min je zal niet helemaal fit zijn maar in ieder geval goed genoeg om lekkere training neer te zetten.

Ja ik weet niet bij ligt t ong op 20 min je zal niet helemaal fit zijn maar in ieder geval goed genoeg om lekkere training neer te zetten.

als ik powernapje doe heb ik immense hoofdpijn als ik wakker wordt.
is hetzelfde wanneer ik mij in het weekend nog eens omdraai om nog half uur verder te slapen--> hoofdpijn.

is bij iedereen anders dus.

pazner pls :D

als ik powernapje doe heb ik immense hoofdpijn als ik wakker wordt.
is hetzelfde wanneer ik mij in het weekend nog eens omdraai om nog half uur verder te slapen--> hoofdpijn.

is bij iedereen anders dus.

pazner pls :D

:(

morgenochtend maar trainen, zie wel hoe zwaar het word

en heb een biceps blessure waarschijnlijk door mixed grip deadliften, ga voorlopig lichter deadliften (80kg ofzo) met overhandse grip en aanwennen om triceps aan te spannen heb namelijk flinke pijn aan het begin van mijn biceps, denk de pees ofzo.. heb ik al weken, ga even rustig aan doen met deadlift voortaan maar ik ga geen straps halen, deadliften doe ik ook voor onderarmen/grip

Zou je beter niet rusten ivm met biceps?

nee ik had het paar weken terug al ben gewoon doorgegaan wist niet wat het was nu weet ik het wss ga gewoon rustig aan doen niet stoppen hopelijk trekt het weg

Terug
Naar boven