AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Niet even een weekje vakantie nemen? Zou vervelend zijn als je er straks tijdelijk uit ligt door een blessure.

• Topic Starter Topic Starter
nee ga het nog even zo proberen, voel het als ik niks doe niet maar als ik ze gebruik wel (maar niet bij BOR bijv. raar verhaal :p

Ja, maar dat gaat het niet om hè. Het probleem lost zich waarschijnlijk wel op als je even rust

nee ik had het paar weken terug al ben gewoon doorgegaan wist niet wat het was nu weet ik het wss ga gewoon rustig aan doen niet stoppen hopelijk trekt het weg
Brotip: stop voor 1-2 weken.

Paar maand geleden een scheurtje in mijn triceps gehad. Van de dokter mocht ik gewoon blijven doortrainen. De oefeningen waar ik last had moest ik minder intensief doen.
Uiteindelijk is het erger geworden. resultaat: 5 weken geen triceps en amper schouders gedaan. En nadien 2 weken rust.
Als ik vroeger rust had gepakt, was ik er waarschijnlijk sneller van af.

ok ik zie nog wel doe iig nog alles behalve bor/deadlift

thx voor de advice :D

dafuq was nog een lekkere training ook! squat deed ik wat lichter om goed op mijn techniek te letten. bor/deadlift heb ik geskipt omdat ik lichte biceps blessure heb, ga volgende week weer beginnen met bor en deadlift zie ik nog wel, iig beginnen met overhandse grip.

SQUAT
5x80
5x82
5x84
5x86
5x88

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x66
5x68 (PR *)
1x70

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x34
5x36
5x38 (PR **)

* stang ging beetje scheef en faalde net niet :)
** goede form alleen eerste rep gaat heel moeilijk, rest niet. ben benieuwd hoeveel ik druk als ik het voor bench doe

en lol iemand wilde squatten en vroeg aan mij dus heb hem beetje uitgelegd hoe het moest ben benieuwd of hij door zal gaan zou super zijn

volgende week betaaldag whey/grippers voor hand kopen krijg dan ook sample creatine ben benieuwd wat het voor goedje is

geen grippers doen man, wel nice bench

thanks, ben er zelf ook blij mee:)

maar hoezo geen grippers?

thanks, ben er zelf ook blij mee:)

maar hoezo geen grippers?

als je grip goed wil trainen kan je dat veel beter doen met barbell holds enz, dan met grippers
wel leuk speelgoed hoor om te hebben dat zeker maar voor je trainingen is het niet heel efffectief

sexy bench PR, volgens je stats heb je wel een hoger PR op military press trouwens (5x40).

sexy bench PR, volgens je stats heb je wel een hoger PR op military press trouwens (5x40).

ja klopt MP na BP merk ik best wel krachtsverlies, die PR was van 2 maanden terug ofzo toen ik MP nog 'los' deed zonder BP dus ;) Hoop dat ik ruim over de 40 duw als ik BP skip

Ok duidelijk, ik heb dat probleem gelukkig niet, dat is overigens wel een reden waarom bv in starting strenght bp en mp niet op 1 dag gedaan worden.

En damn ik wil jouw deadlift inhalen ;p

neem nu je kans ik doe hem voorlopig niet meer :p (1 week ofzo)

Ik ben deadlift weer aan het opbouwen.

Mijn tijd komt nog wel, dan deadlift ik je er wel uit ;p
Mijn 3RM ligt nu 16 kilo lager.

Je doet nog steeds lekker je best!

als je grip goed wil trainen kan je dat veel beter doen met barbell holds enz, dan met grippers
wel leuk speelgoed hoor om te hebben dat zeker maar voor je trainingen is het niet heel efffectief

+1

ik doe ook geregeld static holds.
meestal op mn bovenrug training waarbij ik pullups doe. zijn onderarmen daar al beetje vermoeid van en dan daarna nog even lekker lang een barbell vasthouden. is echt heel goed voor je grip :)

Lekker getraind hoewel ik thuis nog moe was... kan helaas geen BOR/Deadlift meer doen wegens lichte bicepsblessure, heb al sinds woensdag geloof ik niet meer biceps getraind en heb al veel minder last... hoop volgende training met lichte overhandse deadlift te beginnen met absolute focus op triceps aanspannen :o

SQUAT
5x82
5x84
5x86
5x90
5x94 (PR *)

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x66
5x68

MILITARY PRESS
5x30
5x34
5x34
5x36
5x38 **

* Ging niet bijzonder moeilijk, doe mijn reps wel explosief i.p.v. langzamer wat ik vroeger deed. Moet nog altijd een filmpje maken, lijn knieen/tenen is goed maar denk dat mijn knieen wel een stukkie over mijn tenen gaan.
** Ging moeilijk :o

Goed bezig kerel!! Moe of niet gewoon doorbeuken, zo hoort 't! Goed dat je je op explosiviteit richt, is belangrijk heb ik zaterdag geleerd. Ben zelf ook een logge stoomtrein en ga me er ook meer op richten.
Succes met je biceps.

Terug
Naar boven