RyanFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thankshad nog een bloedneus bij dat laatste setje lol

en ga niet uitsluitend voor een van beiden, en gelukkig sluit het elkaar ook niet uit einddoel is natuurlijk massa + low bf maar het lijkt me ook erg kicken om veel te liften
ga het proberen wat te combineren door meer pl gerichte schemas af te wisselen met meer bb gerichte schemas
en vetter
maar er zit ofcourse verschil tussen werkdag en zondag... ja heb wel aanleg om vet te worden en het gaat er toch allemaal af moeten.. denk toch dit jaar nog een maandje te gaan cutten, gewoon 4 weken kijken wat het is etc.en startfysiek is alweer 4 maanden geleden, denk inmiddels ietsie buffer te zijnen vetter
Hey K neem ook dit schema man ga je als een trein vooruit.
**** cutten man. Moet je eens op een PL/SM meet komen. Dan voel je je zo ****ing klein dat je alleen nog maar wil vreten.
Ik kotste vanochtend m'n halve 1300 caloriebom shake weer uit.
Je moet gewoon in de spiegel in de gaten houden of je niet teveel aanzet, dan ga je wat minder eten.

Ga er misschien binnenkort ook aan geloven, maar zie op tegen 5 kg verhogingen op bench...
Boulimia?
Overigens vind ik het wel degelijk belangrijk om niet 20+ bf te staan!

**** cutten man. Moet je eens op een PL/SM meet komen. Dan voel je je zo ****ing klein dat je alleen nog maar wil vreten.
Ik kotste vanochtend m'n halve 1300 caloriebom shake weer uit.
Je moet gewoon in de spiegel in de gaten houden of je niet teveel aanzet, dan ga je wat minder eten.
einddoel is nog altijd zo droog mogelijk en zoveel mogelijk massa... en je zegt precies waarom ik o.a. niet op die meets kom en ga komen