MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Lekker bezig Panzer!

Goede squat!

• Topic Starter Topic Starter

Kan gebeuren, zelf wel eens bijna over mijn nek gegaan

lees ik vaker ja, ook misselijk etc. heb ik gelukkig nooit last van eet wel goed uur van tevoren

lol no hield het wel binnen heb ook wit topje aan niet echt goeie combinatie :o

zal volgende training is een camera ofzo fixen ben echt benieuwd hoe mijn squat is

Ja ben ook benieuwd, gaat lekker man!

Goed bezig man. ;)
Heb niet alles gelezen dus misschien heb je het al een keer gezegd, maar waar ga je uiteindelijk voor? Kracht of massa? (powerlifting/bodybuilding zelf) ben benieuwd, kracht heb je iig al wel! Stuk meer dan mij..:p

Verder lijkt je startfysiek wel lichtelijk op die van mij, alleen dan iets groter en buffer

thanks :) en ga niet uitsluitend voor een van beiden, en gelukkig sluit het elkaar ook niet uit einddoel is natuurlijk massa + low bf maar het lijkt me ook erg kicken om veel te liften :D ga het proberen wat te combineren door meer pl gerichte schemas af te wisselen met meer bb gerichte schemas

en startfysiek is alweer 4 maanden geleden, denk inmiddels ietsie buffer te zijn :p en vetter

Hoeveel kg heb je nu gepakt in vier maanden?

Veel liften+veel vreten=veel massa.

geen idee heb het niet zo bijgehouden... weet alleen dat ik in november 71 kilo woog en laatst 85 tijdens training dus water/voedsel naar binnen gewerkt min 3 kilo ofzo?

Hey K neem ook dit schema man ga je als een trein vooruit.

Veel liften+veel vreten=veel massa.

ik vreet al te veel vind ik, ga denk ipv activiteitslevel gokken/opzoeken hoeveel calorieen ik verbruik met wat ik op een dag doe en dan schema er dagelijks op aanpassen, niet in extreme zin :D maar er zit ofcourse verschil tussen werkdag en zondag... ja heb wel aanleg om vet te worden en het gaat er toch allemaal af moeten.. denk toch dit jaar nog een maandje te gaan cutten, gewoon 4 weken kijken wat het is etc.

**** cutten man. Moet je eens op een PL/SM meet komen. Dan voel je je zo ****ing klein dat je alleen nog maar wil vreten.
Ik kotste vanochtend m'n halve 1300 caloriebom shake weer uit. :D
Je moet gewoon in de spiegel in de gaten houden of je niet teveel aanzet, dan ga je wat minder eten.

Hey K neem ook dit schema man ga je als een trein vooruit.

Ga er misschien binnenkort ook aan geloven, maar zie op tegen 5 kg verhogingen op bench...

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 22:23 ----------

**** cutten man. Moet je eens op een PL/SM meet komen. Dan voel je je zo ****ing klein dat je alleen nog maar wil vreten.
Je moet gewoon in de spiegel in de gaten houden of je niet teveel aanzet, dan ga je wat minder eten.

Boulimia?:p

Overigens vind ik het wel degelijk belangrijk om niet 20+ bf te staan!

Ga er misschien binnenkort ook aan geloven, maar zie op tegen 5 kg verhogingen op bench...

Boulimia?:p

Overigens vind ik het wel degelijk belangrijk om niet 20+ bf te staan!

Nee man dat is niet bij panzers schema man. Dat doe je gewoon op gevoel.
Nee geen boulimia ik had het zo snel achterover geslagen en toen straalde ik het vanaf 1,5 meter eruit richting de gootsteen. :o

nee dankje :p einddoel is nog altijd zo droog mogelijk en zoveel mogelijk massa... en je zegt precies waarom ik o.a. niet op die meets kom en ga komen :trollface:

Terug
Naar boven