XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

Heb je pumping iron gezien panzer? Moet je eens kijken, sinds ik hem gezien heb vind ik alles en iedereen mini. :( Was wel interessant verder.

Nee man dat is niet bij panzers schema man. Dat doe je gewoon op gevoel.
Nee geen boulimia ik had het zo snel achterover geslagen en toen straalde ik het vanaf 1,5 meter eruit richting de gootsteen. :o

Haha, ik wil wel wekelijkse progressie, hoe pak je dat aan als je niet normaal kan verhogen?

Wel hardcore daarna alles weer opgelepeld toch?

Ah nee, gatverdamme. :D
Nou ja vraag maar aan Panzer hoe hij dat doet.. Ik ben ook begonnen met dit schema (eigen creatie ofc)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je pumping iron gezien panzer? Moet je eens kijken, sinds ik hem gezien heb vind ik alles en iedereen mini. :( Was wel interessant verder.

ja ofcourse maar in dagelijks leven is 99% weer mini en zon film is toch wel wat buitenaards :o

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 22:47 ----------

Nou ja vraag maar aan Panzer hoe hij dat doet.. Ik ben ook begonnen met dit schema (eigen creatie ofc)

mengen met dextro is het toch nog iets te drinken. wel lastig als je snel wegmoet gebeurd vaak sochtends

Ik zat zelf nog te denken om bv iets te doen van:

Ma: high reps (12-15)
Wo: medium reps (6-10)
Vrij: low reps (3-5)

Goed idee of wat?;p

je vraagt dit aan rusty neem ik aan ??? ben nog half beginner, zou het echt niet weten :p heb zelf altijd op dezelfde reprange getraind

ik denk toch dat ik het schema vrij snel saai ga vinden, ik ben split training gewend.... klote om elke keer hetzelfde te doen.

ik denk toch dat ik het schema vrij snel saai ga vinden, ik ben split training gewend.... klote om elke keer hetzelfde te doen.

Ja echt klote om snel sterker en buffer te worden. :rolleyes:
Trust me. Het werkt. Het werkte voor mij en nu ook voor Panzer. Je andere vraag weet ik niet.. Gewoon compounds op 5x5 oid, assist 4/5x10 ofzo.

ik denk er nog even over:P

Post eens die 4 maand progress pics ;)

:nowai: ben veel te bang dat er weinig progressie is :o

toch maar gedaan, niet opgepompt ofzo foto van benen kan ik niet vinden komt zometeen

ohja en wat schatten jullie mij bf%

166ak2d.jpg

2nqe5a9.jpg

2mfyxkg.jpg

2wg8175.jpg

Goeie progressie voor 4 maand hoor. VP denk ik 17%

ok thanks dacht zoiets ook qua bf%

ga nu ff naar de gym, benenpics komen na de training wel

Gaat goed zo jochie. Maak anders fff een pic waar je het naast mekaar zet.

Terug
Naar boven