Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Niet een hele grote verandering Panzer, maar qua armen gaat het wel goed vooruit. show is pic van je benen trouwens? Bicep mag wel wat groter, net als je borstspieren. Alleen met dit schema wat je nu volgt train je voornamelijk kracht, dusja.

• Topic Starter Topic Starter
haha nee wat wil je in 4 maanden, had niet voor niets bedenkingen... 2 maanden goeg gegeten de rest (1e 2 maanden) op gok gegeten zonder schema dus. en je traint niet óf op kracht, óf op massa het is idd meer kracht gericht maar met een goede bulk zou je ook goed massa aan moeten zetten

Ziet er echt niet slecht uit hoor kerel! We zitten een beetje op hetzelfde niveau, je ziet er wel wat softer uit al, dit is niet zo raar in de bulk.;)
Gewoon nog doorbulken tot volgend jaar. VP denk ik 1% hoger dan ik ofzo...Rug al lichtelijke definitie. Goed bezig!:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 21:44 ----------

oh btw, ik had net training, zelfde schema als jij;)

toch maar overgestapt!

Als ik mezelf zo zie na de zelfde tijd als jou ben ik wel een stuk meer gegroeid. En daar heb je gelijk in, maar de reprange die jij doet is meer kracht als massa. 8 reps is meer voor massa. En je doet natuurlijk veel minder oefeningen per spiergroep, waardoor ze ook veel minder groeiprikkels krijgen. Dus vandaar.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:40 ----------

Ik verander ff me antwoord. Nu ik het nog is heb teruggezien ben je toch wel een stuk vooruit!

Als ik mezelf zo zie na de zelfde tijd als jou ben ik wel een stuk meer gegroeid. En daar heb je gelijk in, maar de reprange die jij doet is meer kracht als massa. 8 reps is meer voor massa. En je doet natuurlijk veel minder oefeningen per spiergroep, waardoor ze ook veel minder groeiprikkels krijgen.

Ryan ga weg, srs. Voor vier maanden is dit gewoon netjes. Genoeg groeiprikkels. Je pakt alles 3x per week met panzer zijn schema.

@IkWilGrootWorde en wat is jou probleem? Beter lezen, want ik had onder de reactie die jij had geciteerd nog geplaatst dat het wel een grote vooruitgang is.

Als ik mezelf zo zie na de zelfde tijd als jou ben ik wel een stuk meer gegroeid. En daar heb je gelijk in, maar de reprange die jij doet is meer kracht als massa. 8 reps is meer voor massa. En je doet natuurlijk veel minder oefeningen per spiergroep, waardoor ze ook veel minder groeiprikkels krijgen. Dus vandaar.

Ik verander ff me antwoord. Nu ik het nog is heb teruggezien ben je toch wel een stuk vooruit!

pics, or it didnt happen :)

en ik doe weliswaar minder oefeningen, maar wel 3x per week... is gewoon weer eens wat anders dan de eeuwige split :D

heb trouwens lichte pijn in mijn linkerknie, heb een filmpje maar camera stond iets schuin zodat het lijkt alsof mijn knieen echt 15 cm over mijn tenen gaan maar als ik in de spiegel controleer is het maar een paar cm voor het oog... kga sowieso even deloaden en niet in spiegel squatten dan kan ik ook beter van de zijkant filmen denk dat ik iets te gek heb gedaan laatste tijd met squat deadlift en bor ligt btw ook stil door biceps blessure die nog steeds niet genezen is... maargoed dan maar een weekje rustiger aan :mad:

eey wat een onzin weer allemaal dit, ten eerste; hij verdeelt zijn volume in fullbody over 3x per week, hij doet in werkelijkheid dus 15 sets per spiergroep. en denk je dat die 3 reps een wereld van verschil maken, nee tuurlijk niet. zeker als je nog een relatieve beginner bent is kracht en massa praktisch hetzelfde.
maar jij bent gewoon een dikke trol volgesmij dus ik zie graag pics

benenpic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gisteren alleen gesquat, vandaag BP/MP/calf raises/shrugs

@IWJ *zucht* ik wil alleen duidelijkmaken dat bij mij beter een splitschema werkt dan z'n fullbody schema. Ik deel alleen mijn ervaring. En als je zo graag pics wilt zien isgoed hou me log maar in de gaten dan ;) Ik groeide altijd veel minder op een fullbody schema, daarom ook mijn antwoord. En jij wilt dus beweren dat 5 reps niet meer kracht dan massa is? en dat 8 reps niet voor massa is? of wat bedoel je precies?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 19:47 ----------

@Panzer pic's komen er wel. En wat zei je or it didn't happen? hahaha sorry hoor, denk je nou echt dat ik al deze shit verzin? ik zal die pic's deze week nog wel maken

@IWJ *zucht* ik wil alleen duidelijkmaken dat bij mij beter een splitschema werkt dan z'n fullbody schema. Ik deel alleen mijn ervaring. En als je zo graag pics wilt zien isgoed hou me log maar in de gaten dan ;) Ik groeide altijd veel minder op een fullbody schema, daarom ook mijn antwoord. En jij wilt dus beweren dat 5 reps niet meer kracht dan massa is? en dat 8 reps niet voor massa is? of wat bedoel je precies?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 19:47 ----------

@Panzer pic's komen er wel. En wat zei je or it didn't happen? hahaha sorry hoor, denk je nou echt dat ik al deze shit verzin? ik zal die pic's deze week nog wel maken

dat het verschil tussen 5 en 8 reps echt vrij weinig boeit als het gewicht bij minder reps altijd meer is.

meeste mensen hier dat je ineens geen massa meer kan aanzetten als je midner dan 8 reps gaat maken. en je doelt helemaal niet op je eigen ervaring, je beweert allemaal onzin over groeiprikkels e.d.

@IWJ wat praat jij? je zegt nu dus net dat je beter als mij weet wat ik zelf bedoel hahaha.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 20:05 ----------

Zoals ik al zei, dat Panzer wel een goede progressie heeft geboekt. Toen ik het net terug had gezien.

Ik meng me niet in de discussie maar FB is gewoon the way to go voor beginners. Zo niet dan toch.

@IWJ wat praat jij? je zegt nu dus net dat je beter als mij weet wat ik zelf bedoel hahaha.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 20:05 ----------

Zoals ik al zei, dat Panzer wel een goede progressie heeft geboekt. Toen ik het net terug had gezien.

Ga eens een keertje naar school toe, als-dan-fouten overload in jouw posts.

Ikwilgrootworde ik word echt zo moe van jou he word volwassen ofzo

net getraind, niet gesuqat/deadlift zie paar posts terug

heb maar calf raises en shrugs erbij gedaan

bp
5x60
5x62
5x64
5x66
5x68

shrugs
10x60
8x70
8x74
8x78
8x82

mp
5x30
5x34
5x36
5x36
5x38 (moeilijk)

standing calve raises
8x60
8x100
8x100
8x100
8x100

:o

enhanced-buzz-28895-1301694293-0.jpg

Toch niet slecht panzer? Die bp gaat toch al goed :)
Mp toch ook al stuk vooruit als ik even terug kijk.
Not bad :thumbs:

Netjes Panzer, gaat echt lekker! wat bedoel je met dat onderste plaatje man? :P

Nice train Panzer!!!

Terug
Naar boven