RyanFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ik mezelf zo zie na de zelfde tijd als jou ben ik wel een stuk meer gegroeid. En daar heb je gelijk in, maar de reprange die jij doet is meer kracht als massa. 8 reps is meer voor massa. En je doet natuurlijk veel minder oefeningen per spiergroep, waardoor ze ook veel minder groeiprikkels krijgen.
Als ik mezelf zo zie na de zelfde tijd als jou ben ik wel een stuk meer gegroeid. En daar heb je gelijk in, maar de reprange die jij doet is meer kracht als massa. 8 reps is meer voor massa. En je doet natuurlijk veel minder oefeningen per spiergroep, waardoor ze ook veel minder groeiprikkels krijgen. Dus vandaar.
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:40 ----------
Ik verander ff me antwoord. Nu ik het nog is heb teruggezien ben je toch wel een stuk vooruit!

Als ik mezelf zo zie na de zelfde tijd als jou ben ik wel een stuk meer gegroeid. En daar heb je gelijk in, maar de reprange die jij doet is meer kracht als massa. 8 reps is meer voor massa. En je doet natuurlijk veel minder oefeningen per spiergroep, waardoor ze ook veel minder groeiprikkels krijgen. Dus vandaar.
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:40 ----------
Ik verander ff me antwoord. Nu ik het nog is heb teruggezien ben je toch wel een stuk vooruit!
@IkWilGrootWorde en wat is jou probleem? Beter lezen, want ik had onder de reactie die jij had geciteerd nog geplaatst dat het wel een grote vooruitgang is.
Ik groeide altijd veel minder op een fullbody schema, daarom ook mijn antwoord. En jij wilt dus beweren dat 5 reps niet meer kracht dan massa is? en dat 8 reps niet voor massa is? of wat bedoel je precies?@IWJ *zucht* ik wil alleen duidelijkmaken dat bij mij beter een splitschema werkt dan z'n fullbody schema. Ik deel alleen mijn ervaring. En als je zo graag pics wilt zien isgoed hou me log maar in de gaten danIk groeide altijd veel minder op een fullbody schema, daarom ook mijn antwoord. En jij wilt dus beweren dat 5 reps niet meer kracht dan massa is? en dat 8 reps niet voor massa is? of wat bedoel je precies?
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 19:47 ----------
@Panzer pic's komen er wel. En wat zei je or it didn't happen? hahaha sorry hoor, denk je nou echt dat ik al deze shit verzin? ik zal die pic's deze week nog wel maken
@IWJ wat praat jij? je zegt nu dus net dat je beter als mij weet wat ik zelf bedoel hahaha.
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 20:05 ----------
Zoals ik al zei, dat Panzer wel een goede progressie heeft geboekt. Toen ik het net terug had gezien.