AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

@ikwilgrootworde haha, kan je niks beters verzinnen dan die onzin?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.006
Je kan ook ff deloaden op SQ/DL. Of even helemaal een deloadweekje inlassen als je je erg moe voelt.

nee niet moe, ben gewoon niet zeker over squat techniek wil eerst eens beginnen met in de spiegel squatten en vervolgens vaker/elke keer filmen ff goeie camera regelen

en biceps voel ik niet meer als ik ze gebruik wel als ik erop druk (alleen linkerarm onderaan bij de elleboog) hoop volgende week weer te beginnen met dl/bor

@ikwilgrootworde prima hoor, en leer eerst maar is wat respect is.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 22:31 ----------

@Panzer, Maak anders inderdaad even een video van je squats?

nee niet moe, ben gewoon niet zeker over squat techniek wil eerst eens beginnen met in de spiegel squatten en vervolgens vaker/elke keer filmen ff goeie camera regelen

en biceps voel ik niet meer als ik ze gebruik wel als ik erop druk (alleen linkerarm onderaan bij de elleboog) hoop volgende week weer te beginnen met dl/bor

Zou toch een rustweekje nemen, gewoon even volledige rust gunnen, daarna gewoon weer rustig aan beginnen.

Weekje rust nemen is nooit slecht. Ik heb dat ook gedaan 2 weken geleden, En ik voel me weer zo fris als een hoentje. Het is altijd goed om je spieren na een paar maanden een week rust te gunnen, waardoor ze weer helemaal optimaal kunnen herstellen.

• #1.010
Weekje rust nemen is nooit slecht. Ik heb dat ook gedaan 2 weken geleden, En ik voel me weer zo fris als een hoentje. Het is altijd goed om je spieren na een paar maanden een week rust te gunnen, waardoor ze weer helemaal optimaal kunnen herstellen.

ok heb nu al een dag of 2 rust... volgende week maandag maar weer eens rustig beginnen de pijn in me biceps is ook weer weg gelukkig

kga over een paar weken ub/lb schema doen, daarna sowieso dit schema weer :)

• #1.012
ja hij zal wel mad zijn maar ik ben nu toch al een tijdje bezig :) het is vooral dat ik de kleinere spieren weer wat meer wil meepakken (traps/buik/kuiten)

Daarom! Ik wil gewoon een paar trainingsmethodes geprobeerd hebben, puur voor de ervaring, erachter komen wat voor mij werkt.
Ik vind de grote lifts heel leuk om te doen, maar ik vind dat vieze pompwerk ook wel erg lekker (gewoon even biceps of triceps afmatten).

Godverrrrdommee... Ik heb srs dik een half jaar dit schema gedaan.

51e pagina, beetje laat, maar ik ga deze volgen :D

• #1.016
UB/LB is ook goed hoor.

• #1.018
ok mooi maar voorlopig nog lekker fullbody doen... morgen weer bor/deadlift doen na 1 week pijn in biceps is volledig weg ga wel deadlift even overhands doen schat dat ik dan 90kg kan doen

Precies man. Gewoon door de pijn heen trainen, zorg ervoor dat je techniek goed is.

ok mooi maar voorlopig nog lekker fullbody doen... morgen weer bor/deadlift doen na 1 week pijn in biceps is volledig weg ga wel deadlift even overhands doen schat dat ik dan 90kg kan doen

Gewoon voortaan alles overhands liften man! In het begin is het doorbijten, maar je grip went snel. Ik lift zelf ook altijd overhands;)

Terug
Naar boven