- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd Panzer! en wat voor soort pijn heb je in je bicep?

Schat dat ik 80-85 kan liften met deze techniek, maar eerst nog maar eens filmen/oefenen en me verder in de squat verdiepen.
Heb zware BOR's gedaan en voel tot nu toe niks. Feels good!
Hij kan best een chille gozer zijn, maar als je wilt chillen in de gym ben je bij mij aan het verkeerde adres.Nice om te zien dat 5x5 goed gaat, ik ben er paar weken geleden ook mee begonnen. Maak je de oefeningen helemaal af of doe je om en om? (bijv BP-BOR-BP-BOR enz)

@Panzer, nette benchpress man gaat ook steeds beter. En ja eerst goede techniek, en dan pas het gewicht anders krijg je blessures. Hoe squat je eigenlijk gewoon met stang in je nek of met smith machine? En tsja, sommige mensen weten niet echt hoe ze moeten spotten.

@Panzer, nette benchpress man gaat ook steeds beter. En ja eerst goede techniek, en dan pas het gewicht anders krijg je blessures. Hoe squat je eigenlijk gewoon met stang in je nek of met smith machine? En tsja, sommige mensen weten niet echt hoe ze moeten spotten.
En squat doe ik los en bijna ATG, en sinds kort ook zonder spiegel
Idd techniek is erg belangrijk ga ik nog goed op oefenen 
In de smith leg je ook een stang in je nek.
Panzer squat natuurlijk gewoon los. Smith is voor homo's.
En ik ben echt jelly op jouw bp. Ik kan ook zo boos worden om die spotters![]()

Netjes die PR's, 5×5 is idd chill
Military Press doe je staand hakken tegen elkaar ?

je moet gewoon squatten zoals jij fijn vind, het moet wel allemaal goed voelen natuurlijk en sommige dingen zijn ook wel een vereiste maar ik zou het niet gaan overdenken. als je eenmaal een beetje consistent bent met je form squat je ook gegarandeerd meer dan met k*ttechniek

:Nice benchpress. Gaat goed hier.
MP is niet perse met smallere grip hoor. Zoals je hem nu doet is prima.
Volgens mij is dit de chick van je avatar:
http://www.youtube.com/watch?v=kRynYVjihps
Volgende keer beter!