Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Nette training gister :)

@stiwazz Ben je nou nog bezig? niet boos worden maar ben je eigenlijk wel 18? Volgensmij lieg je over je leeftijd en ben je gewoon 12

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
nu trainen maar skip deadlift sowieso en squat misschien, begin iig eerst met ub want ben nog fcking moe

spaarrekening van aardig bedrag word over paar dagen beschikbaar voor mij + rijlessen volgende week :D:D:D:D

nice moeten we eens gaan straat race hehee

Bro, heb je nog steeds last van je biceps?

Train anders eens 1-2 weken alleen LB, anders blijf je last hebben en wordt het alleen maar erger.

• #1.047
Hoppakee :D

Geen deadlift, sorry, maar dat sloopt je helemaal en dat komt me nu even niet uit. Wel licht gesquat denk nu een goede techniek te hebben, ga het eens proberen te filmen. Sta nu ongeveer 30-35 graden gedraaid met mijn voeten en voeten/onderbenen/bovenbenen zijn in 1 rechte lijn naar buiten toe en let met omlaag/omhoog gaan erop dat ik men knieen naar buiten druk. Heb iemand laten spotten en knieen kwamen niet voorbij tenen, of er net 'op' dus dat is ook mooi. Doe het trouwens ook niet meer voor de spiegel, hoop dat dat techniek positief beinvloed en mocht ik in de verre toekomst ooit eens een competitie doen heb ik daar geen problemen mee :) Schat dat ik 80-85 kan liften met deze techniek, maar eerst nog maar eens filmen/oefenen en me verder in de squat verdiepen.

Pijn in biceps is volledig weg :) Heb zware BOR's gedaan en voel tot nu toe niks. Feels good!

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x66
5x68
4x70 (PR) *

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x64
5x64
5x64

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x34
5x36
5x38
5x40 (PR) **

SQUAT
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Wat een kklijer die spotter. Vraag hem gewoon of hij wilt spotten, heb hem nooit eerder gezien. Zeg neem aan dat je beetje weet hoe het moet he? Hij zegt ja ik zeg ok mooi gewoon pas helpen als hij stil op de borst ligt. Potverdomme bij de 5e rep lukt me echt net (hoop dat hij onderaan nog niet hielp) en tilt hij die stang omhoog. Heb dit al meer gehad maar heb geen zin om met de stang stil te liggen... :( Hij kan best een chille gozer zijn, maar als je wilt chillen in de gym ben je bij mij aan het verkeerde adres.
** Beetje k*tform, maargoed

Haha k*tspotters altijd! Ik zeg altijd, niet aanraken totdat ik het zeg.
Nette training man, weer 2 PR's erbij kerel!
Gewoon ff squatfilmpje maken. Camera op 'n bankje neerzetten, techniek check is altijd goed.

• #1.049
yep zoals je leest zei ik ook zoiets... was aardig pissed erna niet echt beleefd maarja

je moet gewoon squatten zoals jij fijn vind, het moet wel allemaal goed voelen natuurlijk en sommige dingen zijn ook wel een vereiste maar ik zou het niet gaan overdenken. als je eenmaal een beetje consistent bent met je form squat je ook gegarandeerd meer dan met k*ttechniek

Nice om te zien dat 5x5 goed gaat, ik ben er paar weken geleden ook mee begonnen. Maak je de oefeningen helemaal af of doe je om en om? (bijv BP-BOR-BP-BOR enz)

@Panzer, nette benchpress man gaat ook steeds beter. En ja eerst goede techniek, en dan pas het gewicht anders krijg je blessures. Hoe squat je eigenlijk gewoon met stang in je nek of met smith machine? En tsja, sommige mensen weten niet echt hoe ze moeten spotten.

• #1.053
Nice om te zien dat 5x5 goed gaat, ik ben er paar weken geleden ook mee begonnen. Maak je de oefeningen helemaal af of doe je om en om? (bijv BP-BOR-BP-BOR enz)

nee maak ze wel helemaal af... volgorde verschilt wel ;)

en fijn schema idd

@Panzer, nette benchpress man gaat ook steeds beter. En ja eerst goede techniek, en dan pas het gewicht anders krijg je blessures. Hoe squat je eigenlijk gewoon met stang in je nek of met smith machine? En tsja, sommige mensen weten niet echt hoe ze moeten spotten.

In de smith leg je ook een stang in je nek.
Panzer squat natuurlijk gewoon los. Smith is voor homo's.

En ik ben echt jelly op jouw bp. Ik kan ook zo boos worden om die spotters:mad:

Netjes die PR's, 5×5 is idd chill
Military Press doe je staand hakken tegen elkaar ?

• #1.056

Thanks.. zat een tijdje stil nu gaat het goed vooruit ben er ook erg blij mee ;) En squat doe ik los en bijna ATG, en sinds kort ook zonder spiegel ;) Idd techniek is erg belangrijk ga ik nog goed op oefenen :)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 20:46 ----------

In de smith leg je ook een stang in je nek.
Panzer squat natuurlijk gewoon los. Smith is voor homo's.

En ik ben echt jelly op jouw bp. Ik kan ook zo boos worden om die spotters:mad:

idd die spotters komen denk gewoon voor de lol naar de gym maar dan nog beetje mijn setje vernken :(

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 20:47 ----------

Netjes die PR's, 5×5 is idd chill
Military Press doe je staand hakken tegen elkaar ?

thanks... raar die pr's na een werkdag... went blijkbaar :p

en MP uiteraard staand hakken tegen elkaar... weet alleen niet of de benaming goed is, pak hem zo dat als bovenarmen evenwijdig met grond zijn onderarmen haaks op bovenarmen staan.... geloof dat officiele MP smallere grip is ?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 20:49 ----------

je moet gewoon squatten zoals jij fijn vind, het moet wel allemaal goed voelen natuurlijk en sommige dingen zijn ook wel een vereiste maar ik zou het niet gaan overdenken. als je eenmaal een beetje consistent bent met je form squat je ook gegarandeerd meer dan met k*ttechniek

dat overdenken komt nog niet echt in de buurt, heb eerder te lang gesquat met k*ttechniek maar dat is nu over ;)

goed bezig

• #1.059
  • #1.060
Weer lekkere training, maar vanochtend gedaan ipv gisteravond omdat ik laat thuis was.

BENCHPRESS
5x62
5x64
5x66
5x68
5x68 *

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x64
5x66 (PR) **
5x66

MILITARY PRESS
5x32
5x34
5x36
5x38
5x40 ***

SQUAT
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

* Jammer geen 5x70 had met 5x68 al genoeg moeite :o Volgende keer beter!
** Redelijk goeie techniek, stang kwam tot borst maar torso niet helemaal in optimale positie, volgens mij PR
*** Beetje slechte form, rug teveel hol maargoed

Terug
Naar boven