MuscleMeat

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Ze zijn ook lelijk xD en ik heb ze ook licht, maar als je nu gaat cutten en dan fatsoenlijk gaat bulken krijg je ze toch weer, kun je het toch net zo goed ineenkeer goed doen? Denk wel dat je zo wat tijd weggooid..

Wat bedoel je nu met 'in 1 keer goeddoen'? VP verder en verder op laten lopen tot je een keer maanden moet cutten? Massa aanzetten is ofcourse prioriteit #1 maar VP omlaag vind ik ook best belangrijk, heb een halfjaar 'gebulkt' grootste gedeelte zonder voedingsschema heb imo leuke vooruitgang geboekt cutten hoort er ook bij.

Wat bedoel je nu met 'in 1 keer goeddoen'? VP verder en verder op laten lopen tot je een keer maanden moet cutten? Massa aanzetten is ofcourse prioriteit #1 maar VP omlaag vind ik ook best belangrijk, heb een halfjaar 'gebulkt' grootste gedeelte zonder voedingsschema heb imo leuke vooruitgang geboekt cutten hoort er ook bij.

Nee oke, je hebt ergens ook wel gelijk zie nu pas dat je vet% al op 16% zit dan snap ik het ook al wel. Het blijft uiteindelijk ook jouw keus en je moet doen wat je zelf het beste vind, dus je hebt mijn toestemming!

:trollface:

als je straks gecut hebt ben je weer een ecto

Er zijn geen regels wat betreft cutten, gewoon cutten wanneer jij vind dat je teveel vet hebt.

• #1.085
Nee oke, je hebt ergens ook wel gelijk zie nu pas dat je vet% al op 16% zit dan snap ik het ook al wel. Het blijft uiteindelijk ook jouw keus en je moet doen wat je zelf het beste vind, dus je hebt mijn toestemming!

:trollface:

idd en ik denk nog boven de 16 namelijk 17

wil eigenlijk op 14/15 hebben dan is het goed.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 21:31 ----------

als je straks gecut hebt ben je weer een ecto

srs?

ik probeer zoveel mogelijk tekort te creeren door workout/cardio + ik train zwaar met voldoende eiwitten lijkt mij dat spierverlies nihil is.

Beachboy. Met je cutten.

• #1.087
En nu de training, deadlift ga ik voorlopig niet meer doen i.v.m. biceps.

SQUAT
5x60
5x70
5x70
5x70
5x70 *

BENCHPRESS
5x62
5x64
5x66
5x68
5x70 (PR) ** :D

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x60
5x66
5x66

MILITARY PRESS
5x32
5x34
5x36
5x38
5x40

* Squat doe ik nu gewoon schouderbreedte/30 graden naar buiten en zo diep mogelijk. Denk dat 80 max is bij deze diepte, normaal deed ik hem iets onder par. En ofcourse doe ik hem nog van de spiegel af, is nog steeds wennen.
** Faalde bijna bij 5x68, dus zat echt van wtf waarom lukt dit. Werd gespot door de langste/bufste gast die er rondloopt en redelijk serieus is (Rusty? :eyebrow:) kan ook geholpen hebben. Ben hier erg blij mee!

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 21:42 ----------

sorry boss

ik volg je bevelen bijna altijd op dat weet je maar niet hierin :p blijf een bb'er en vp is voor mij dus belangrijk.

Ik ga je volgen !
Is wel echt belangrijk om niet teveel over je squat na te denken. Mijn trainingsbuddy doet t ook en bij hem is t ook helemaal fout gegaan zo.
Wel nette bench :)

• #1.089
Ik ga je volgen !
Is wel echt belangrijk om niet teveel over je squat na te denken. Mijn trainingsbuddy doet t ook en bij hem is t ook helemaal fout gegaan zo.
Wel nette bench :)

Thanks.. ben er zelf ook blij mee was wel pittig :p

En hoe was het bij hem fout gegaan?

Gast, als je gaat cutten doe het dan ook goed en niet van 17 naar 15 procent... Doe dan gelijk naar 10/12 procent. Maar ik zou nog niet gaan cutten als ik jou was, zorg eerst maar dat je een kilootje of 90 weegt.
Je wilt toch ook blijven zien dat je traint lijkt me? Groter dan de gemiddelde knul uit je klas zijn?

Waarom geen DL ivm biceps?

• #1.092
Gast, als je gaat cutten doe het dan ook goed en niet van 17 naar 15 procent... Doe dan gelijk naar 10/12 procent. Maar ik zou nog niet gaan cutten als ik jou was, zorg eerst maar dat je een kilootje of 90 weegt.
Je wilt toch ook blijven zien dat je traint lijkt me? Groter dan de gemiddelde knul uit je klas zijn?

Nee zolang cutten lijkt me helemaal niks.. hoelang doe je daarover van 18 naar 12 maand of 3/4? En zoals ik al zei train puur voor mezelf... weet dat ik leuk kan groeien in 1 maand maar VP omlaag moet ook gebeuren en doe ik liever in kleinere stappen... en dont worry ik begin morgen niet misschien over 2/3 maandjes misschien later ik zie nog wel.

Hij ging van een goede squat naar evenwicht verliezen, niet diep genoeg kunnen komen, mega buttwink etc.. Ik heb eigenlijk amper over de techniek gelezen en squat op gevoel, en dat gaat prima.

Heel simpel.
Ik kreeg commentaar van iemand bij mijn gym die ik wel redelijk respecteer (die kerel coacht iemand richting de flex cup en hij heeft zelf ook een fysiek waar je u tegen zegt). Nadien was ik m'n techniek dus volledig kwijt en wist ik het gewoon niet meer, echt verrot want me techniek was gewoon echt naice.

Vervolgens nog een topic aangemaakt erover, ben nog bij Harpep geweest en later nog een keer met BBosman getraint. Is zo k*t als je het theoretisch helemaal perfect in orde hebt maar dat je het in de praktijk gewoon niet voor elkaar krijgt.. M'n huidige squat is heel anders dan toen maar hijs tenminste weer goedgekeurd en ik kan er weer een beetje mee leven.

Ik ben sowieso een techniek nazi omdat ik blessure gevoelig ben dus ik werd/word er nogal gestoord van :o

• #1.096

Heb het sterke vermoeden dat door slechte form mixed grip deadliften die blessure is ontstaan... spande niet goed triceps aan dus mag denk al van geluk spreken dat er niks gescheurd is.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 22:52 ----------

Heel simpel.
Ik kreeg commentaar van iemand bij mijn gym die ik wel redelijk respecteer (die kerel coacht iemand richting de flex cup en hij heeft zelf ook een fysiek waar je u tegen zegt). Nadien was ik m'n techniek dus volledig kwijt en wist ik het gewoon niet meer, echt verrot want me techniek was gewoon echt naice.

Vervolgens nog een topic aangemaakt erover, ben nog bij Harpep geweest en later nog een keer met BBosman getraint. Is zo k*t als je het theoretisch helemaal perfect in orde hebt maar dat je het in de praktijk gewoon niet voor elkaar krijgt.. M'n huidige squat is heel anders dan toen maar hijs tenminste weer goedgekeurd en ik kan er weer een beetje mee leven.

Ik ben sowieso een techniek nazi omdat ik blessure gevoelig ben dus ik werd/word er nogal gestoord van :o

Denk dat ik het dan ook beetje overdenk, had vooral problemen met stand van voeten doe het nu gewoon simpel volgens het boekje voelde goed aan. En hoe verschilde je squats dan van elkaar qua techniek? Vind techniek ook erg belangrijk heb al eens een tijdje pijn gehad aan me knieen dat is geen fijn gevoel :o

• #1.098
Zou geen andere verklaring weten... misschien overbelasting omdat ik er tijdens split nooit last van had.

Hoe me huidige techniek verschilt ten opzichte van m'n oude techniek moet je maar aan Ryanvdv vragen, enige dat ik weet is dat het heel anders aanvoelt.

Eindelijk je 70 BP.
En niet deadliften? Dan doe je pronated grip man. Dan maar wat minder gewicht. Desnoods haal je straps. Je moet gewoon blijven deadliften, stoppen is geen optie.

Terug
Naar boven