- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel tegendruk geven ja. Met 60 kg kan je het wel laten liggen maar als je 140 drukt ligt dat niet zo lekker op je borst.

achso dat bedoelde ik ja... zal het onthouden maar nog niet doen bp gaat eindelijk beetje vooruit en heb nog geen zin om te deloaden
goed bezig met die pl dag yoke filmpje ziet er fcking zwaar uit![]()

en zit er sterk aan te denken vanaf begin augustus (over 3 weken ongeveer) te beginnen aan lb/ub schema, dat 2 maanden volhouden en vervolgens een maandje gaan cutten.
inb4 mad rusty en weet dat ik echt nog lang niet buff genoeg ben (vuistregel voor 1ste cut is toch gewicht=lengte?), maar wil liever nu al vet beetje reduceren + ervaring opdoenn dan in een keer veel cutten. daarnaast heb ik beetje manboobs.
zal me uiteraard zo goed mogelijk inlezen/voorbereiden voor ik begin
en manboobs wil ik niet omdat ik ze lelijk vind... zijn geen grote maar er zit toch een laag vet van 1-2 cm opnee laatste waar ik me iets van aantrek zijn de seizoenenen manboobs wil ik niet omdat ik ze lelijk vind... zijn geen grote maar er zit toch een laag vet van 1-2 cm op
en in een keer goed doen wil ik juist niet doen, wil nu alvast een begin maken en ervaring opdoen