AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Gay training!

J/k , congrats met le PR;)

Mooi bezig geweest weer. Probeer anders eens paused te benchen (1 tel stilhouden op je borst). Je zal ff terug moeten in gewicht maar je gaat er veel kracht voor terug krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
thanks... stilhouden net boven je borst neem ik aan? klinkt vrij zwaar idd wil eerst maar eens 5x70 halen

OP je borst

• #1.065
ja maar niet laten rusten op je borst neem ik aan?

Het klopt wat Rusty zegt 1 seconden laten rusten en dan explosief naar boven.

• #1.068
maar ik bedoel zet je nog kracht op die stang of ligt het volle gewicht stil op je borst ???

Ja 1 seconden, en dan explosief weer naar boven rustig laten zaken 1 seconden stil, en weer explosief naar boven.

• #1.070
snap het nog niet ??? is het zo raar dat ik dat vraag? je kan zon gewicht tog op 2 manieren op je borst stilhouden (wel of geen kracht zetten) of zie ik dat verkeerd?

Wel tegendruk geven ja. Met 60 kg kan je het wel laten liggen maar als je 140 drukt ligt dat niet zo lekker op je borst.

• #1.072
Wel tegendruk geven ja. Met 60 kg kan je het wel laten liggen maar als je 140 drukt ligt dat niet zo lekker op je borst.

achso dat bedoelde ik ja... zal het onthouden maar nog niet doen bp gaat eindelijk beetje vooruit en heb nog geen zin om te deloaden :o

goed bezig met die pl dag yoke filmpje ziet er fcking zwaar uit :)

Je gaat lekker man!

• #1.076
en zit er sterk aan te denken vanaf begin augustus (over 3 weken ongeveer) te beginnen aan lb/ub schema, dat 2 maanden volhouden en vervolgens een maandje gaan cutten.

inb4 mad rusty en weet dat ik echt nog lang niet buff genoeg ben (vuistregel voor 1ste cut is toch gewicht=lengte?), maar wil liever nu al vet beetje reduceren + ervaring opdoenn dan in een keer veel cutten. daarnaast heb ik beetje manboobs.

zal me uiteraard zo goed mogelijk inlezen/voorbereiden voor ik begin

en zit er sterk aan te denken vanaf begin augustus (over 3 weken ongeveer) te beginnen aan lb/ub schema, dat 2 maanden volhouden en vervolgens een maandje gaan cutten.

inb4 mad rusty en weet dat ik echt nog lang niet buff genoeg ben (vuistregel voor 1ste cut is toch gewicht=lengte?), maar wil liever nu al vet beetje reduceren + ervaring opdoenn dan in een keer veel cutten. daarnaast heb ik beetje manboobs.

zal me uiteraard zo goed mogelijk inlezen/voorbereiden voor ik begin

Tegen de tijd dat je in je cut gaat / je er resultaat van gaat krijgen is de zomer waarschijnlijk allang voorbij en is het winter, dan ziet toch niemand je man boobs. Persoonlijk zou ik verder door bulken en als je het echt wilt dalijk ineenkeer goed doen voor de volgende zomer als je dat echt wilt.

• #1.078
nee laatste waar ik me iets van aantrek zijn de seizoenen :) en manboobs wil ik niet omdat ik ze lelijk vind... zijn geen grote maar er zit toch een laag vet van 1-2 cm op

en in een keer goed doen wil ik juist niet doen, wil nu alvast een begin maken en ervaring opdoen

Ik vind echt alleen cutten als het eindresultaat lengte-100 is hoor, nog efkes bulken kid!

nee laatste waar ik me iets van aantrek zijn de seizoenen :) en manboobs wil ik niet omdat ik ze lelijk vind... zijn geen grote maar er zit toch een laag vet van 1-2 cm op

en in een keer goed doen wil ik juist niet doen, wil nu alvast een begin maken en ervaring opdoen

Ze zijn ook lelijk xD en ik heb ze ook licht, maar als je nu gaat cutten en dan fatsoenlijk gaat bulken krijg je ze toch weer, kun je het toch net zo goed ineenkeer goed doen? Denk wel dat je zo wat tijd weggooid..

Terug
Naar boven