MuscleMeat

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
ok zal het dan zo maar doen en dan high reps wil echt af van die pijn... veel threads gelezen waar er +1 maand gerust werd en de pijn bleef... heb ook niet echt veel zin om 1 maand te rusten. Doe het wel rustig aan nu

@Panzer, das wel minder man nog steeds pijn in je bicep. Ik had ook is een week lang last van me onderarmen, en bij elke oefening deed het zeer. Maar je moet gewoon blijven doortrainen openduur gaat het vanzelf over. En als dat niet zo is gun je bicep dan een weekje rust dan weet ik zeker dat je daarna geen pijn meer voelt. Misschien overtraining van je bicep?

Gewoon met straps doen man, ik deadlift altijd met straps

• #1.104
Gewoon met straps doen man, ik deadlift altijd met straps

waarom eigenlijk... heeft hier toch weinig invloed op het gewicht hangt sowieso aan je armen straps of niet

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 17:47 ----------

@Panzer, das wel minder man nog steeds pijn in je bicep. Ik had ook is een week lang last van me onderarmen, en bij elke oefening deed het zeer. Maar je moet gewoon blijven doortrainen openduur gaat het vanzelf over. En als dat niet zo is gun je bicep dan een weekje rust dan weet ik zeker dat je daarna geen pijn meer voelt. Misschien overtraining van je bicep?

ik voel nu weer helemaal niks vrij idioot dit kan ook komen door me werk moet je soms ineens zware dingen optillen misschien op letten rustiger aan te doen :o

Haha oke :P wel apart man.

• #1.106
zeker :$

• #1.107
Ging stuk beter dan ik had verwacht had maar 1 uur rust genomen wat gegeten na redelijk zware werkdag had klein beetje steken in me onderrug zware bank naar boven getild voelde niet goed gelukkig doe ik dit werk nog maar 6 weken :(

SQUAT *
5x60
5x80
5x80
5x80
5x80

BENCHPRESS
5x60
5x62
5x64
5x66
5x70 **

BENT-OVER-ROW
5x60
5x62
5x64
5x64
5x64

MILITARY PRESS
5x30
5x32
5x34
5x36
4x38 ***

DEADLIFT
1x100
1x120
1x130
1x132 (PR) ****

* Squat zit ik nu denk ik aan mijn max, was eerst 90 maar nu doe ik ATG is een stukkie zwaarder.
** Eerste reps gingen best makkelijk ??? inb4 72 kilo :D
*** Fail :o
**** Rug was denk ik goed, alleen benen stonden te smal dus knieen volgden voeten niet helemaal. Laag volume, was best kapot

Nice pr !

Zo'n deadlift na al die oefeningen.. nice man!

• #1.110
thanks! ben blij dat het beter gaat dan week of 3 terug toen kon ik amper trainen :o moet zeggen 1 rep deadlift valt wel mee, zijn echt de 3/4/5 reps die je slopen

ja klopt, mijn 1 RM ligt nu toch nog maar 5 kg van de jouwe af... goed ingelopen ;p
Volgende week ook maar weer eventjes focussen op squattechniek.

• #1.112
yep heb een paar weken niet gedeadlift ga nu weer een paar weken trainen met 1/2/3 reps

Netjes Panzer, ga je bij squatten wel diep en kijk je ook naar boven waardoor je rug recht blijft?

@IkWilGrootWorde, ik ben niet zovaak meer online. Dus daarom sprong ik ff in en heb ik dat stukje helaas gemist.

@IkWilGrootWorde, ik ben niet zovaak meer online. Dus daarom sprong ik ff in en heb ik dat stukje helaas gemist.

Nee prima, dat naar boven kijken is ook onzin trouwens;)
Je moet gewoon doen wat je lekker vind, maar je kan net zo goed naar voren kijken.

Hoezo? ik heb dat gehoord van een de eigenaar van de fitness bij ons. Die doet ook mee aan wedstrijden, en die zei omdat ik altijd naar beneden keek met squats dan je daardoor een kromme rug kan krijgen. En als je naar boven kijkt je meer een rechte rug hebt zegmaar.

Hoezo? ik heb dat gehoord van een de eigenaar van de fitness bij ons. Die doet ook mee aan wedstrijden, en die zei omdat ik altijd naar beneden keek met squats dan je daardoor een kromme rug kan krijgen. En als je naar boven kijkt je meer een rechte rug hebt zegmaar.

nuff said

Inderdaad kan, en dat had ik ook dus vandaar het naar boven kijken. Wat bedoel je precies met nuff said?

enough said --> genoeg gezegd

Terug
Naar boven