Fitness Seller

Panzer VIII LOG

Oke man, ik ben niet zo van die vele afkortingen de meeste weet ik niet eens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Pijn kwam hard terug vanochtend, ga maar eens een week of 2 biceps zoveel mogelijk ontzien, langzaam weer opbouwen als het dan nog niet weg is maar dokter opzoeken :(

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 19:14 ----------

kan er srs mad over worden, waarom gebeurt mij dit waarom gaat het niet weg hoe the **** komt dit

• #1.124
nee waarom zou ik niet bankdrukken hebben biceps niks mee te maken ;)

en zou ijs helpen... denk dat het een gescheurde/ontstoken weet ik veel iets aan de pees is

nee waarom zou ik niet bankdrukken hebben biceps niks mee te maken ;)

en zou ijs helpen... denk dat het een gescheurde/ontstoken weet ik veel iets aan de pees is
In b4 3XL

Dat dacht ik ook een tijdje geleden toen ik iets aan mijn triceps had. Het is pas overgegaan na complete rust. Wat wil je het liefst? +4 weken slecht trainen of 1 week rust (alleen benen trainen)

• #1.126
ik ondervind er gelukkig geen hinder van tijdens mijn trainingen, heb noch pijn noch krachtverlies. maar ik voel er niks voor om een week te stoppen snap niet wat bankdrukken met biceps te maken heeft :$

en heb al eens een week gerust hielp weinig denk dat ik beter naar dokter kan gaan op deze manier ga ik er denk niet uitkomen

Ga die dokter gaan opzoeken panzer! Kan je niets verkeerd mee doen..
Biceps worden gebruikt bij bankdrukken, dus indd miss dit laten vallen.
Bekijk het positief panzer; Nu kan je eens extra effort in je benen steken.

Natuurlijk gebruik je je biceps met bp, zij het als stabilisatie.

Of ik zo train doet niet ter zake, wat van belang is is dat de biceps aktief is bij iedere vorm van schouderflexie en de triceps bij iedere vorm van schouderextensie en dat de rol van biceps bij borst en triceps bij borst groter is dan veel mensen aannemen. Daar is niet marginaals en theoretisch aan.

sdf

Sdf?

• #1.132
zit niks anders op, zal ub laten rusten volgende week :fuu:

valt me een ding op: deze blessure begon toen ik net was begonnen met FB schema..... 6 weken terug ofzo

Misschien een overbelasting? :dunno:

• #1.134
ja denk het ook... ga denk na rust overstappen naar ub/lb schema dan word biceps 2x per week belast

eey man

• #1.136
ga weg

rust nemen met die bicep srs

• #1.138
yep nu nog de oorzaak vinden

ga gewoon ub/lb proberen over 1/2 weken langzaam bor/deadlift opbouwen hopen dat het dan beter gaat

als je straks gecut hebt ben je weer een ecto
Niet naar luisteren, valt best mee. En de honger die je op het begin hebt gaat ook grotendeels over na een tijdje. Gewoon direct naar 10% ofzo gaan, zodat je weer lang kan doorbulken daarna.
Btw, ik kwam in je topic voor wat 5x5 inspiratie, hoe vaak train je per week, met hoeveel rustdagen er tussen? inb4 staat al ergens in topic
En sterkte met je bicep natuurlijk, zou tijdje rustig aan doen

Terug
Naar boven