RyanFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet naar luisteren, valt best mee. En de honger die je op het begin hebt gaat ook grotendeels over na een tijdje. Gewoon direct naar 10% ofzo gaan, zodat je weer lang kan doorbulken daarna.
Btw, ik kwam in je topic voor wat 5x5 inspiratie, hoe vaak train je per week, met hoeveel rustdagen er tussen? inb4 staat al ergens in topic
En sterkte met je bicep natuurlijk, zou tijdje rustig aan doen
Don't feel offended brahGing even om het idee, als je goed kijkt geef ik gewoon dezelfde tip.
Het is een beetje zonde om nu te cutten met al die noobgains die je nog kan krijgen. Just my 2 cents.
Niet naar luisteren, valt best mee. En de honger die je op het begin hebt gaat ook grotendeels over na een tijdje. Gewoon direct naar 10% ofzo gaan, zodat je weer lang kan doorbulken daarna.
Btw, ik kwam in je topic voor wat 5x5 inspiratie, hoe vaak train je per week, met hoeveel rustdagen er tussen? inb4 staat al ergens in topic
En sterkte met je bicep natuurlijk, zou tijdje rustig aan doen
kan wel zaterdag/zondag maar waarom zou ik dat doen ik eet nu nog op onderhoudGing even om het idee, als je goed kijkt geef ik gewoon dezelfde tip.
Het is een beetje zonde om nu te cutten met al die noobgains die je nog kan krijgen. Just my 2 cents.
ja vakantie maar heb weinig zin om om half drie snachts cardio te gaan doenkan wel zaterdag/zondag maar waarom zou ik dat doen ik eet nu nog op onderhoud
---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 22:15 ----------
noobsgains zijn wel over denk ik? ben alweer 8 maanden bezig
werk als meubeltransporteur
is wel vakantiewerk, volgend jaar weer school, hele dag nietsdoen/chillen dus ideaal voor BB

Thanksnee doe het niet tot 10% doe het een maandje ofzo zie wel hoe veel eraf gaat ga het natuurlijk wel goed aanpakken.
ik train 3x in de week, ma/wo/vrijdag

Creatine moet eerst laden, ik doe het zonder oplaadfase... Na een week heeft het wel effect dan. Whey is ook niet speciaal, ga je ook geen verschil van merken.