Fitness Seller

Panzer VIII LOG

@Panzer, heb je al is een weekje gerust trouwens sinds je aan het trainen bent?

Niet naar luisteren, valt best mee. En de honger die je op het begin hebt gaat ook grotendeels over na een tijdje. Gewoon direct naar 10% ofzo gaan, zodat je weer lang kan doorbulken daarna.
Btw, ik kwam in je topic voor wat 5x5 inspiratie, hoe vaak train je per week, met hoeveel rustdagen er tussen? inb4 staat al ergens in topic
En sterkte met je bicep natuurlijk, zou tijdje rustig aan doen

Ging even om het idee, als je goed kijkt geef ik gewoon dezelfde tip.
Het is een beetje zonde om nu te cutten met al die noobgains die je nog kan krijgen. Just my 2 cents.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
Niet naar luisteren, valt best mee. En de honger die je op het begin hebt gaat ook grotendeels over na een tijdje. Gewoon direct naar 10% ofzo gaan, zodat je weer lang kan doorbulken daarna.
Btw, ik kwam in je topic voor wat 5x5 inspiratie, hoe vaak train je per week, met hoeveel rustdagen er tussen? inb4 staat al ergens in topic
En sterkte met je bicep natuurlijk, zou tijdje rustig aan doen

nee doe het niet tot 10% doe het een maandje ofzo zie wel hoe veel eraf gaat ga het natuurlijk wel goed aanpakken.

ik train 3x in de week, ma/wo/vrijdag

Panzer = ecto4life

ga gewoon op onderhoud en doe elke keer na trainen 20 minuten ofzo HIIT dan ga je wel wat vet verliezen

sinds wanneer ben je 18?!

• #1.149
sinds 2 juli

en cutten ga ik ook zo ongeveer aanpakken, ga over een paar maandjes beginnen :$ eerst ub/lb schema

Heb je nu vakantie?
Beter doe je dan voor je ontbijt wat cardio.

• #1.151
ja vakantie maar heb weinig zin om om half drie snachts cardio te gaan doen :o kan wel zaterdag/zondag maar waarom zou ik dat doen ik eet nu nog op onderhoud

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 22:15 ----------

Ging even om het idee, als je goed kijkt geef ik gewoon dezelfde tip.
Het is een beetje zonde om nu te cutten met al die noobgains die je nog kan krijgen. Just my 2 cents.

noobsgains zijn wel over denk ik? ben alweer 8 maanden bezig

ja vakantie maar heb weinig zin om om half drie snachts cardio te gaan doen :o kan wel zaterdag/zondag maar waarom zou ik dat doen ik eet nu nog op onderhoud

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 22:15 ----------

noobsgains zijn wel over denk ik? ben alweer 8 maanden bezig

hoezo moet je zo vroeg eruit dan?
Kranten?

• #1.153
werk als meubeltransporteur

is wel vakantiewerk, volgend jaar weer school, hele dag nietsdoen/chillen dus ideaal voor BB

• #1.155
ub/lb schema dacht aan dit

veel met superset werken, eigenlijk alles suppersetten behalve zware lb compounds

compounds 5x5
isolatie 4x8

ub1
Flat Benchpress
Incline Dumbbellpress
One arm dumbbell row
Lat pulldown / Chin-ups
Barbell Shrugs
Dumbbell shoulder press
Side raises
CGBP

ub2
Bent-over-Row
Small grip lat pulldown
Incline Benchpress
Flat Dumbbellpress
Dumbbell Shrugs
Military Press
Back shoulder cable
Preacher Curls

lb1
Squat
Deadlift
Front squats
Weighted sit-ups decline bench
Sitting calve raises
Standing calve raises

lb2
Squat
Deadlift
Stiff legged deadlift
Weighted sit-ups decline bench
Sitting calve raises
Standing calve raises

• #1.156
gisteren niet getraind, voel nu bijna niks meer in me armen

toch maar een week rust nemen, eet nu op onderhoud (3000 calorieen)

• #1.158
nieuw voedingsschema met whey/creatine en meer eieren

net voor het eerst whey/crea op dus word een goeie workout hoop ik

Bijlagen

Creatine moet eerst laden, ik doe het zonder oplaadfase... Na een week heeft het wel effect dan. Whey is ook niet speciaal, ga je ook geen verschil van merken.

• #1.160
BENCHPRESS
5x62
5x64
5x66
5x68
4x72 *

SQUAT
5x60
5x70
5x80
5x80
5x80

MILITARY PRESS
5x32
5x34
5x36
5x38
5x40

SHRUGS
5x60
5x80
5x80
5x80
5x70

WEIGHTED SIT-UPS
8x10
8x14
8x16

* Weer hielp een spotter.. voortaan maar gewoon van me afrollen als ik een rep toevallig niet haal wtf bezield ze je praat leuk met ze je vraagt vriendelijk of ze zo en zo willen spotten doen ze het toch... 5e rep zat er misschien in denk het wel

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 22:07 ----------

Creatine moet eerst laden, ik doe het zonder oplaadfase... Na een week heeft het wel effect dan. Whey is ook niet speciaal, ga je ook geen verschil van merken.

idd merkte totaal geen verschil deze training, whey is niet speciaal nee is gewoon eiwitten he :o :p

wat vind je verder van me voedingsschema, heb ook schemas gemaakt voor rust/werkdagen en zijn de hoeveelheden creatine/whey goed?

doe creatine/whey/dextro overigens in 1 shake smaakt prima :)

Terug
Naar boven