XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

Ik kan het op de ipad niet lezen hmm, zie alleen productnummers.

Rustdag 3200
Werkdag 4200

Why?

Je onderhoud is 3100 ofzo:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
klopt... werkdag doe je nog best wel veel dus heb dat maar op 600 calorieen extra gehouden, als ik niet train op een werkdag zal ik wel kcal minderen (300 ofzo)

Wat een rare verhoudingen in dat schema, kill.

• #1.164
leg uit ???

het is nu 32/45/23

• #1.166
heb denk idd iets te veel eiwitten, doe nu minder eieren/kwark zit nu op 262 gram per dag min wat flut eiwitten uit rijst en pindas is ongeveer 240 per dag. 3 gram per kilo is denk ruim voldoende ;)

heb het tekort opgevuld met meer rijst na de training

whey is fcking lekker :D deed eerst met water maar met melk is veel lekkerder

whey is fcking lekker :D deed eerst met water maar met melk is veel lekkerder

Waarom overgestapt op melk als je het eerst al deed met water? Water is toch beter? Tenminste, dat beweren sommige mensen.

Drink het zelf ook met melk, vind het anders niet te zuipen nu is het heerlijk idd

• #1.168
idd kan mij het schelen dat zuivel minder goed zou zijn, is gewoon superlekker nu :d

Welke whey heb je trouwens? Heb nu nog van die standaard whey isolaat, maar had laatst een sampel van de whey van 'dedicated' van B&F shop. De standaard was al wel lekker, maar die van 'dedicated' was HEMELS. Echt HEMELS, en volgens mij amper duurder, ga die denk ik bestellen nu deze pot bijna leeg is.

• #1.170
heb nu whey perfection cookies and cream van b&f shop ;)

gewoon whey perfection - aardbei.... ik neem altijd aardbei eigenlijk. Vanille is in ieder geval niet leuk voor 2,5 kg xD

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 22:20 ----------

Ik geloof dat mijn KEV-verhoudingen nu 55-25-20 zijn ofzo.

• #1.172
idd dan baal je wel als je een verkeerde smaak neemt komen 160 shakes uit :p

heb berekent dat ik 50 dagen met zon emmer van 4.5kg doet best prijzig :$

Nou ik zal het je zo vertellen... ik gebruikte op trainingsdagen 72 gram... nu zit ik op max. 40 gram en ik gain evenveel. Maarja ik had ook wel een flink overschot waardoor mijn bf snel steeg.... ik zit nu met een dik buikje, wordt chill volgende week in albufeira xD

• #1.174
fuuu albufeira.. nice :D

zit nog te dubben hoeveel ik er per dag ga nemen, zie nog wel ben nog steeds neit tevreden over voeding vooral aantal calorieen

je moet niet meer dan dit gaan eten, ik zit ook alweer een poosje op 72/73 kilo.. misschien 2 broodjes pindakaas extra... ik kan niet wachten tot ik op 80 kg zit en mag cutten van mezelf. Wat zal ik daar weer een hoop motivatie van krijgen, nu moet ik het hebben van een paar PR's.

• #1.176
vanochtend gewogen na wc, 81 kilo :sad: na training weeg ik 85 denk ik weeg wel 84 lol

planning voor komende tijd

22-29 juli vakantie
29 juli - 29 september ub/lb schema
29 september - 29 oktober (Dan ben ik gvd alweer bijna een jaar bezig) cutten

vanochtend gewogen na wc, 81 kilo :sad: na training weeg ik 85 denk ik weeg wel 84 lol

planning voor komende tijd

22-29 juli vakantie
29 juli - 29 september ub/lb schema
29 februari - 29 mei (Dan ben ik gvd alweer bijna een jaar bezig) cutten

FIXED. gewoon pas gaan cutten als je eraan toe bent..

Mijn planning is dus:
-Bulken totdat ik mij groot genoeg vind om te cutten

Nee serieus panzer, wat heb je eraan als je 1% bf minder hebt :p

• #1.178
:roflol:

daarin verschillen we inderdaad van mening... maar als ik dat vet zie wil ik niet anders :sad:

:roflol:

daarin verschillen we inderdaad van mening... maar als ik dat vet zie wil ik niet anders :sad:

Wij verschillen niet zo heel erg van mening hoor, ik word ook bang van mijn buikje... Maar volgend jaar is het het allemaal waard geweest.

Sterker nog, ik heb al eens gecut.. maar na twee weken zie je al dat vocht wegtrekken en dan denk je: waar zijn de muscles dan xD

• #1.180
Wij verschillen niet zo heel erg van mening hoor, ik word ook bang van mijn buikje... Maar volgend jaar is het het allemaal waard geweest.

Sterker nog, ik heb al eens gecut.. maar na twee weken zie je al dat vocht wegtrekken en dan denk je: waar zijn de muscles dan xD

heb het al eerder gezegd maar cut liever in kleinere periodes dan veel in 1 keer, dat lijkt me pas k*t. en stel 30 dagen - 4 dagen refeed = 26 dagen x 500kcal = 2 kilo vet als het goed gaat... niet veel toch weer 2 kilo eraf en een ervaring rijker.

en de hoofddoelen van een bb'er zijn toch massa aanzetten en vet verliezen? zolang je imo aan een van beide (verantwoord) bezig bent ben je goed bezig.

Terug
Naar boven