- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8 maanden... ok dus je bent net begonnennouja ik zie het niet zitten, maar het resultaat is dan wel leuk.
maargoed ik zie nog wel over een maadje of 2... besluit staat wel een beetje vast (no offence)

Doe wat je wilt panzer..
Ik ben nu ook aan het cutten, zoals je zegt dat belly fat is een no go om in de zomer zo rond te lopen. Tijd genoeg om te bulken eens de winter terug start en zo weet je ook al hoe je lichaam reageert op een cut.
seizoenen maken me niet veel uit, ik vind het nu gewoon teveel en daarom wil ik een tijdje cutten het zijn maar 4 weken
je spreekt jezelf nu wel een beetje tegen... waarom zou je 4 maanden cutten als je het toch zo weer bijkomtvolgens mij zet je met een bulk van 500 cal een stuk minder vet aan dan je met een 500 cal tekort verliest...
ja bedankt zal eens kijken naar die verschillnde dieten, ga wel sowieso minimaal 2x per week tekort door cardio maken, gewoon ruim halfuurtje goed hardlopen. heb zelf liever kleinere cut periodes dan een lange
hoe ging jou cut btw?

tis vaak als ik aankom bij werk gelijk zware dingen tillen, nouja zwaar voor mijn biceps wel :#thanks... en ja was geen strakke benen training deed gewoon wat machines
ga morgen ub training doen biceps nog steeds ontzien, ben benieuwd hoe ze morgen na een werkdag aanvoelen ga sochtends uit bed even opwarmen met 4x20 5 kilotis vaak als ik aankom bij werk gelijk zware dingen tillen, nouja zwaar voor mijn biceps wel :#
en squat voel ook goed en natuurlijk aan, heb alleen het idee dat ik teveel naar voren leun en dat mijn heupen te vroeg naar voren komen of is dit normaal?