AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Tja, ik ga er veel liever voor om straks 6/7/8 kg in 1 keer te verliezen.
Je bent net begonnen, je hebt het nog zo makkelijk met gainen. Zo zonde om nu te gaan cutten, helemaal als je maar 81 kg weegt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
net begonnen? train nu al 8 maanden ;) beginnersgains duren zolang niet neem ik aan? en 8kg verliezen is ongeveer 4 maanden cutten zie jij dat zitten ???

8 maanden... ok dus je bent net begonnen :P nouja ik zie het niet zitten, maar het resultaat is dan wel leuk.

Doe wat je wilt panzer..
Ik ben nu ook aan het cutten, zoals je zegt dat belly fat is een no go om in de zomer zo rond te lopen. Tijd genoeg om te bulken eens de winter terug start en zo weet je ook al hoe je lichaam reageert op een cut.

• #1.187
Doe wat je wilt panzer..
Ik ben nu ook aan het cutten, zoals je zegt dat belly fat is een no go om in de zomer zo rond te lopen. Tijd genoeg om te bulken eens de winter terug start en zo weet je ook al hoe je lichaam reageert op een cut.

seizoenen maken me niet veel uit, ik vind het nu gewoon teveel en daarom wil ik een tijdje cutten het zijn maar 4 weken

seizoenen maken me niet veel uit, ik vind het nu gewoon teveel en daarom wil ik een tijdje cutten het zijn maar 4 weken

Wat je in die 4 weken verliest kom je zo weer bij als je terug begint te bulken.

Wat ik nu ga doen is gewoon tot 1 maart clean bulken, en dan 4 maanden degelijk cutten met IF.

• #1.189
je spreekt jezelf nu wel een beetje tegen... waarom zou je 4 maanden cutten als je het toch zo weer bijkomt ??? volgens mij zet je met een bulk van 500 cal een stuk minder vet aan dan je met een 500 cal tekort verliest...

je spreekt jezelf nu wel een beetje tegen... waarom zou je 4 maanden cutten als je het toch zo weer bijkomt ??? volgens mij zet je met een bulk van 500 cal een stuk minder vet aan dan je met een 500 cal tekort verliest...

Op 4 maanden kan je heel wat verliezen en die 4 maanden eindigen op 1 Juli (Voor de zomer).

4 weken en 4 maanden is een heel verschil, op 4 weken kan je wel wel redelijk wat gewicht verliezen, want de eerste 2 weken van een cut verlies je makkelijk 2,5kg+.

Wat je daar zegt van die 500cal klopt ook wel.

Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt, als je echt vindt dat je iets teveel bellyfat hebt moet je het doen voor jezelf en dan kan je daarna tot 1 maart bijvoorbeeld fatsoenlijk bulken en gains maken en dan 4 maanden de tijd nemen voor je eerste goeie cut te doen.

Wat ik aanraad is gedurende je 4 weken cut verschillende dieeten te proberen.

Bijvoorbeeld:
1e week: 500cal onder onderhoud
2e week: 500cal onder onderhoud en low carb
3e week: 500cal onder onderhoud en IF
4e week: 500cal onder onderhoud en 4x cardio voor 30min+ in die week

Dat heb ik zo'n beetje geprobeerd in men 2 maanden cut in mei en juni.

IF heb ik nog niet gedaan, maar ik heb gemerkt dat ik men cal drastisch moet terugschroeven tot 1800cal per dag EN low carb en dat ik dan wel redelijk wat vet blijf verliezen.
Maar dat is bijna niet te doen..., dus ik ga IF volgen.

• #1.191
ja bedankt zal eens kijken naar die verschillnde dieten, ga wel sowieso minimaal 2x per week tekort door cardio maken, gewoon ruim halfuurtje goed hardlopen. heb zelf liever kleinere cut periodes dan een lange

hoe ging jou cut btw?

ja bedankt zal eens kijken naar die verschillnde dieten, ga wel sowieso minimaal 2x per week tekort door cardio maken, gewoon ruim halfuurtje goed hardlopen. heb zelf liever kleinere cut periodes dan een lange

hoe ging jou cut btw?

was begonnen op 78kg en ben tot 74kg geraakt in 2 maand 0,5kg per week. Dat is eigenlijk perfect. Maar ik had er meer kunnen uithalen met IF denk ik. Heb ook even op een plateau gezeten, en toen heb ik veranderd naar 1800kcal, en toen heb ik terug gewicht verloren. Dus heb geleerd dat ik rond de 1800kcal moet zitten en cardio doen.
Maar ben er zelf niet content van, dus hopen dat IF zal werken en dat ik voor het eerst ooit echt droog zal staan dan en met meer massa dan nu natuurlijk.

Ook heb ik gemerkt dat je echt wel cardio moet doen als je vet wilt verliezen. Dus dat ga ik ook meer doen.

Laatst bewerkt:
  • #1.193
Geïmproviseerde lb training met filmpje van squat eindelijk

SQUAT
5x70
5x70
5x70
5x70 (gefilmd)
5x80

Hamstrings machine
8x50
8x54
8x54
8x55

Quads machine
8x35
8x40
8x45
8x45

Standing calve raises
8x100
8x100

Sitting calve raises
8x120
8x140

SLDL
8x60

http://www.youtube.com/watch?v=hvmU_Ju3buI&feature=youtu.be

Lekker mooi diep, ik ga wel onder par, maar zover kan ik nog niet gaan :P

Panzer! Je squat is echt verbeterd man, goede diepte.
Wel vind ik dat je echt een k*t training neerzet... leg curl en leg extension gewoon niet doen.
Beter doe je zoiets:

Squat 5x5
RDL 3x8
Lunges 3x8
Natural glute ham raises 3x8
Standing calf raises 3x8 -->gastrocnemius schijnt beter te groeien op low reps.
sitting calf raises 3x20 -->soleus schijnt beter te groeien op high reps.

• #1.196
thanks... en ja was geen strakke benen training deed gewoon wat machines

ga morgen ub training doen biceps nog steeds ontzien, ben benieuwd hoe ze morgen na een werkdag aanvoelen ga sochtends uit bed even opwarmen met 4x20 5 kilo :o:o:o tis vaak als ik aankom bij werk gelijk zware dingen tillen, nouja zwaar voor mijn biceps wel :#

en squat voel ook goed en natuurlijk aan, heb alleen het idee dat ik teveel naar voren leun en dat mijn heupen te vroeg naar voren komen of is dit normaal?

thanks... en ja was geen strakke benen training deed gewoon wat machines

ga morgen ub training doen biceps nog steeds ontzien, ben benieuwd hoe ze morgen na een werkdag aanvoelen ga sochtends uit bed even opwarmen met 4x20 5 kilo :o:o:o tis vaak als ik aankom bij werk gelijk zware dingen tillen, nouja zwaar voor mijn biceps wel :#

en squat voel ook goed en natuurlijk aan, heb alleen het idee dat ik teveel naar voren leun en dat mijn heupen te vroeg naar voren komen of is dit normaal?

Rond je 3e rep zag ik dit een beetje, maar dat komt door vermoeidheid misschien, en hoe dieper je gaat, hoe meer je knieen naar voor komen

• #1.198
maar kan dat kwaad want ze gaan er wel een stukje overheen, ik blijf sowieso kracht zetten vanuit de buitenkant van de bal van mijn voet en knieen volgen voeten

Kan geen kwaad, is normaal bij ATG squats, gaat gewoon niet anders

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 20:30 ----------

Maar als je ATG blijft doen en je zit op 1,5x je BW, zou ik toch wel knee wraps dragen, tis voor niks nodig dat je knieen moeten afzien

• #1.200
120 kilo squat gaat nog wel een tijdje duren :p maar is het niet zo dat je knieen 'meegroeien' met het gewicht, dat pezen/botten sterker worden?

Terug
Naar boven