Fitness Seller

Panzer VIII LOG

K vind het wel lekkere oefeningen!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooi :D Had het al gevraagd aan iemand en die zei dat voor 1x per week trainen 3x4 setjes al genoeg is :)

Ja dat is het zeker :p.. Ik doe bijna iedere oefening 3x8 en bicep-curl en leg-extentions 3x10 en 3x12.

Maar ik heb totaal niet het gevoel dat ik mijn rug goed heb aangepakt.. terwijl ik toch bij elke oefening minstens 1x tot falen gaat (zwaarder gewicht, niet meer reps).

/abboo :D

gooi anders wat pull ups/ chinups in je rugtraining?

Lukt me nog lang niet. Ik kom geen centimeter vn de grond met chin up (wijd pakken).

Maar ik heb totaal niet het gevoel dat ik mijn rug goed heb aangepakt.. terwijl ik toch bij elke oefening minstens 1x tot falen gaat (zwaarder gewicht, niet meer reps).
Hmm, vage shit.. Probeer gewoon chin-ups te doen (breed vastpakken) en laat iemand je gewoon meehelpen lijkt me dat je wel wat mensen in je gym kent, die dat willen doen voor je?:rolleyes:

Nee laat maar... lat pulldown is hetzelfde en smal kan ik wel enkele reps maken.

Je kan geen enkele Chin-up? (onderhandse grip)??

Voor rug merk ik dat heel erg knijpen en heel langzaam de terugbeweging doen echt heel goed werkt. Je voelt het dan echt goed branden + je grip krijgt een opdonder.

Dat lukt misschien wel, en dan wat smaller pakken ook. Maar wanneer moet je het doen, want voor de andere oefeningen lijden de andere oefeningen eronder en erna heb je geen puf meer :p

Als je niet optrekken kan latpulldown prima. Heb ik ook gedaan toen ik nog niet kon optrekken: latpulldown zo wijd mogelijk pakken en zo zwaar mogelijk. Kon toen na 2maanden opeens op reps optrekken.

Hij gaat bij mij alleen niet zo snel omhoog.. begon met 35 kilo en zit nu bijna op 50. En ben zelf ook nog eens 10 kilo aangekomen dus het schiet niet echt op :p Misschien lukt het na een goede cut :p

Ik ga weer volgen, was uitgeschreven op de een of andere manier.

Thanks :D Zometeen borst + schouders + triceps. Ik doe alles 1x per week behalve schouders/armen/buik die 2x. Zal het ook even aanpassen in op.

Is het wel slim om armen 2x te doen aangezien je die al met rug, biceps en triceps pak? Kan aan mij liggen, maar mijn armen reageren dan ook enorm snel en mijn schouders ook.

Weet ik.. ik train ze 1x met rug/borst/schouders en 1x apart. Wel minstens 3 dagen ertussen.

Kijk maar in OP is net geupdated. :)

Okay thanks, dat wist ik nog niet. Hoeveel reps/sets raad je aan?

Edit: En ik doe ze sinds kort los en niet in smith machine, neem aan dat los beter is? :p

Terug
Naar boven