Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OF je doet hem apart in een schema plaatsen bijv bij rug en schouders of een extra benendag op de zondagEven een weekje rust... volgende week ga ik 8 weken dat schema volgen dus dat word hard werken. Alleen weet ik nog niet waar ik de deadlift moet plaatsen, misschien gewoon zaterdag doen, speciaal naar de gym om te deadliften![]()

Hoeveel is dat precies? Want ik heb denk ik zonder training 3000 calorieen nodig hoeveel komen er nog bij want ik zal 6 keer per week een uur of 2 gaan trainen.
Ow.. K*t voor jou dan anders kon je 7x in de week gaanNee ik doe hem wel gewoon op zaterdag. Zondag is gym dicht.
.Nice pics alleen hoe lang train je nu want ik denk dat je er wel wat meer uit had kunnen halen of ligt dit aan mij?Even nieuwe beachboy ecto pics neergezet. Heb zoveel zin om me strict aan een voedings en trainingsschema te houden. Ga niet meer 2x trainen, maar alles 1x behalve armen + buik + schouders die 2x.
Luie fl**ker die ik geweest ben, 1 week niet getraind.

ja iedereen verschilt qua progressie.Nice pics alleen hoe lang train je nu want ik denk dat je er wel wat meer uit had kunnen halen of ligt dit aan mij?![]()
Dat klopt helemaal, maar zeg niet dat ik aan het zeiken ben. En hoe bedoel je afhankelijk van vrienden die snap ik ff niet...? Maar ik zeg dat hij er wss wel meer uit had kunnen halen maar des al niet te min een mooie progressieja iedereen verschilt qua progressie.
je kan wel altijd zeiken blabla je had er meer uit kunnen halen maar iedereen verschilt en is afhankelijk van voeding, disicpline , familie, vrienden en leefomgeving.
.
Zijn deze 3 oefeningen voor de lats genoeg?