XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
6 keer denk ik, ik moet ook nog deadliften en dat ga ik niet op benendag doen ;)

Die zou je toch bij je rugtraining op vrijdag kunnen doen?

Stuur even een PB of een post in mijn log als je je oefeningen erbij hebt bedacht. Dan is er wat beter naar te kijken.

Even een weekje rust... volgende week ga ik 8 weken dat schema volgen dus dat word hard werken. Alleen weet ik nog niet waar ik de deadlift moet plaatsen, misschien gewoon zaterdag doen, speciaal naar de gym om te deadliften :)
OF je doet hem apart in een schema plaatsen bijv bij rug en schouders of een extra benendag op de zondag :)

Nee ik doe hem wel gewoon op zaterdag. Zondag is gym dicht.

ja je moet rekening houden met de kcal die je verbrand tijdens KT.. Als je intensiteit hoog is helemaal.

als je gewoon 200-300 kcal boven onderhoud zit is dat prima...

Hoeveel is dat precies? Want ik heb denk ik zonder training 3000 calorieen nodig hoeveel komen er nog bij want ik zal 6 keer per week een uur of 2 gaan trainen.

Heb even de overtollige melk uit mijn schema gehaalt en meer voedsel na de training ingeplant.

Zie de bijlage in OP. En ik zit dan op een bulk van +20% maar dat wil ik ook wel omdat ik 8 weken hard tegenaan gaat volgende week.

6 dagen achter elkaar trainen? Ben benieuwd hoe dat je een paar weken gaat bevallen.

Ik train vier dagen achter elkaar. Ben dan echt gesloopt.

Ja maar 1 training is alleen deadlift.

Waarom alleen deadlift?

Die kan ik moeilijk bij een andere training stoppen, misschien wel bij rug..

Er werd mij trouwens aangeraden om op rugdag 1 de "bovenkant" van de rug te trainen (lat pull down, optrekken) en de andere dag meer focussen op de onderkant (BOR, seated row etc.). Zit hier wat in? En welke oefeningen zou ik precies doen, en waar zou ik de deadlift bij doen.

Ik train op 1 dag rug en daar zitten de oefeningen in die jij net opsom. Zal gaan voor 6 max 8 oefeningen per workout. Check mijn log daar heb ik mijn workouts staan, misschien heb je er wat aan. Zeg niet dat je het verkeerd doe hoor, helemaal niet. We moeten van elkaar leren he.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 13:26 ----------

Waar ik meer op doel is. Dat het belangrijk is om genoeg rust te nemen. En met zes dagen heb je niet echt veel rust. Maar als jij hier geen hinder in ondervind is het geen probleem natuurlijk.

Even nieuwe beachboy ecto pics neergezet. Heb zoveel zin om me strict aan een voedings en trainingsschema te houden. Ga niet meer 2x trainen, maar alles 1x behalve armen + buik + schouders die 2x.

Luie fl**ker die ik geweest ben, 1 week niet getraind.

Even nieuwe beachboy ecto pics neergezet. Heb zoveel zin om me strict aan een voedings en trainingsschema te houden. Ga niet meer 2x trainen, maar alles 1x behalve armen + buik + schouders die 2x.

Luie fl**ker die ik geweest ben, 1 week niet getraind.
Nice pics alleen hoe lang train je nu want ik denk dat je er wel wat meer uit had kunnen halen of ligt dit aan mij? :p

Nice pics alleen hoe lang train je nu want ik denk dat je er wel wat meer uit had kunnen halen of ligt dit aan mij? :p
ja iedereen verschilt qua progressie.

je kan wel altijd zeiken blabla je had er meer uit kunnen halen maar iedereen verschilt en is afhankelijk van voeding, disicpline , familie, vrienden en leefomgeving.

ja iedereen verschilt qua progressie.

je kan wel altijd zeiken blabla je had er meer uit kunnen halen maar iedereen verschilt en is afhankelijk van voeding, disicpline , familie, vrienden en leefomgeving.
Dat klopt helemaal, maar zeg niet dat ik aan het zeiken ben. En hoe bedoel je afhankelijk van vrienden die snap ik ff niet...? Maar ik zeg dat hij er wss wel meer uit had kunnen halen maar des al niet te min een mooie progressie :rolleyes:.

Week niet getraind en de training ging best lekker, feelsgoodman :D Zijn deze 3 oefeningen voor de lats genoeg?

Bent Over Row:
8x30
8x40
8x50
8x50
8x50

Lat Pulldown
8x50 (slechte techniek)
8x45
8x45
8x45
8x45