Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch denk ik dat zo'n trainingen overkill zijn. Ik begin volgende week met starting strength en dat zijn maar een paar oefeningen waar je alle energie voor nodig hebt. Dit schema wat jij deed werd me meteen afgeraden
Toch denk ik dat zo'n trainingen overkill zijn. Ik begin volgende week met starting strength en dat zijn maar een paar oefeningen waar je alle energie voor nodig hebt. Dit schema wat jij deed werd me meteen afgeraden

Hm oke, ik denk dat ik even paar weken met starting strength begin. En dan eens overstap maak naar jou schema panzer. Starting strength is in mijn ogen veel te weinig en kort voor me. En ben niet echt goed met die power cleans haha
Je kan ook die power cleans vervangen, check wat websites.
Hm oke, ik denk dat ik even paar weken met starting strength begin. En dan eens overstap maak naar jou schema panzer. Starting strength is in mijn ogen veel te weinig en kort voor me. En ben niet echt goed met die power cleans haha
maar wat word bedoelt met "assistance work"?doe nu even niks... weet nog niet wat voor schema ik ga doen als ik weer ga beginnen
trainde denk ik te dicht tegen max aan, elk setje alles eruithalen en dat gaat je tegenstaan denk ik zo
heb al enigszins in verdiept, voordeel is dat intensiteit vast ligt dus ik kan mezelf nu moeilijk weer gaan overtrainenmaar wat word bedoelt met "assistance work"?
en biceps lijken nog steeds bijna hersteld te zijn, voel geen pijn hoewel ze aardig belast worden gedurende de dag
nah overnieuw beginnen niet, wel weer rustig terug opbouwen
zit wel te twijfelen tussen de bb en pl kant, vind het allebei wat hebben![]()