XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

Mijn eerste

schema: upper body / lower body

12 weken/ bulking

Begonnen: 2 april
Einde: 2 Juni

Maandag:

Squat: 12x 10x 8x
Dead lift: 12x 10 x 8x
Lunges: 12x 10x 8x
Calf raise:14x 12x 12x ( 20x 20x 20x )
seated calf raises :20x 20x 20x ( 14x 12x 12x )

Dinsdag:

Chinning ,front 12x 10x 8x
Barbell rowing: 12x 10x 8x
Bech press: 12 x10x 8x
Front press standing: 12x 10x 8x
Brabell curl: ( EZ barbell): 12x 10x 8x(ligt er aan of eerste (ub1/ub2)
Dipping: 12x 10x 12x fail (ub1/ub2)

Woensdag: rest

Donderdag:

Squat: 12x 10x 8x
Dead lift: 12x 10 x 8x
Lunges: 12x 10x 8x
Calf raise:14x 12x 12x ( 20x 20x 20x )
seated calf raises :20x 20x 20x ( 14x 12x 12x )

Vrijdag:

Chinning ,front 12x 10x 8x (fail)
Barbell rowing: 12x 10x 8x
Bech press: 12 x10x 8x
Front press standing: 12x 10x 8x
Brabell curl: ( EZ barbell): 12x 10x 8x
Dipping: 12x 10x 12x fail

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
ah lijkt er aardig op, zou 2 oefeningen voor schouders + bankdrukken dan overkill worden voor schouders?

en ik ga het dan toch zo doen als in dat schema wat ik postte nu ik jou schema zo zie qua lb :)

Mijn schema die over 1 maand ga doen, is nog in de making,

Nou ja ik ben nooit echt iemand van de schouders, zelf zou ik doe ik 1 omdat het ja eigelijk overkil is vooral als je ook nog eens gaat dippen,

Waar woon je? jammer dat ik niet eens een paar met je kon trainen

• #1.305
buurt van sliedrecht... zou idd wel eens hard willen trainen met iemand die er ook 100p voor gaat ja :p

ga het wel zo proberen schouders/onderrug zijn imo mijn sterke punten qua dat ze veel kunnen hebben

ik woon in zeeland kapelle, kunnen wel eens een keer afspreken om in doderecht te trainen.

Ja ik zou gewoon volgende week alles doen wat je in gedachten had en dan kan je altijd nog aanpassen

• #1.307
das een goeie inderdaad :D

Indd wat hun zeggen als je veel squat en vaak last heb van je kniëen zou ik wraps kopen was het enkel maar een keertje dan zou ik t niet doen.

En al ub/lb gedaan? of doe je dat in de avond?

• #1.310
Eerste ub/lb training gedaan, great succes :thumb::D Weinig tijd kwijt (supersetten) en voelde op zijn tijd gewoon veel lekkerder aan dan die eeuwige compounds (no offence). Ben wel te enthousiast geweest met rugoefeningen, maargoed zal het wel zien morgen voel nu nog niks.

Flat Benchpress
8x60
8x60
8x64
Incline Dumbbell Press
8x16
8x20
8x20

One Arm Dumbbell Row
8x20
8x24
8x24
Lat Pulldown
8x40
8x50
8x50

Shoulder Dumbbell Press
8x10
8x14
8x14
Side Raises
8x7
8x7
8x7

Barbell Shrugs
8x60
8x70
8x70

Skullcrushers
8x16
8x18
8x20

Haha gelijk voluit die panzer, beter had je nog wat ruimte over gehouden zodat je in het begin nog progressie maakt.. Nu zit je gelijk weer op je max:p

Good training though

Bij die shoulder press mag je wel wat meer pakken denk ik, maar leuke training

• #1.313
Haha gelijk voluit die panzer, beter had je nog wat ruimte over gehouden zodat je in het begin nog progressie maakt.. Nu zit je gelijk weer op je max:p

Good training though

Me inhouden is niet iets waar ik in uitblink nee :( Kon ik maar beter wel doen want hersteltijd zal ook wel langer zijn dan 72 uur...

Maargoed we zullen zien, thanks iig :D

Wel mooi, ik kwam weer eens in het dichtbevolkte gedeelte met de bankjes etc. hoorde gelijk wat broscience en heb je weer eens wat te doen als je even rust tussen je setjes :p

Bij die shoulder press mag je wel wat meer pakken denk ik, maar leuke training

Ja dacht ik ook, zit niet eens aan de 30 kilo samen. Kon misschien 18 kilo met heel veel moeite wel eigenaardig idd normaal druk ik 40 kilo barbell.

Me inhouden is niet iets waar ik in uitblink nee :( Kon ik maar beter wel doen want hersteltijd zal ook wel langer zijn dan 72 uur...

Maargoed we zullen zien, thanks iig :D

Wel mooi, ik kwam weer eens in het dichtbevolkte gedeelte met de bankjes etc. hoorde gelijk wat broscience en heb je weer eens wat te doen als je even rust tussen je setjes :p

Ja dacht ik ook, zit niet eens aan de 30 kilo samen. Kon misschien 18 kilo met heel veel moeite wel eigenaardig idd normaal druk ik 40 kilo barbell.

Idd, laatste training had ik na 8x51 MP nog 3x8x24 DB Press gedaan, lukt wel, maar misschien niet goed voor jou, omdat je niet snel genoeg gaat herstellen voor je volgende training? Geen idee, of mag je bij dit schema een gewicht pakken waarbij je 8e rep telkens bijna failure is?

• #1.315
Mwah ik zorg ervoor dat 8e rep best moeilijk gaat maar dat ik nog wel een stukkie onder failure zit... maar de schrik voor overtraining zit hem voor mij vooral bij deadlift.

Mwah ik zorg ervoor dat 8e rep best moeilijk gaat maar dat ik nog wel een stukkie onder failure zit... maar de schrik voor overtraining zit hem voor mij vooral bij deadlift.

Benen dan bedoel je?
Dat probleem zou ik zeker hebben mijn benen herstellen niet al te snel.

• #1.317
Nee juist de kleinere zaken die meespelen zoals bij deadliften de biceps uiteraard maar ook de gewrichten/pezen bij de knieen etc. Denk dat (bij mij althans) pezen en gewrichten de zwakke plekken zijn en die het eerst getroffen worden bij overtraining. Heb het idee dat bij mij spieren/onderrug juist snel herstellen.

nice man! ook aan ub/lb voor het eerst zo te zien. ik ook sinds vandaag!

• #1.319
nice man! ook aan ub/lb voor het eerst zo te zien. ik ook sinds vandaag!

Hehe toevallig, zal je log met extra aandacht volgen :D Bevalt goed tot nu toe maar nog even aanvoelen hoe hoog je intensiteit/volume moet leggen.

Maarr, ben jij geen powerlifter?

Hehe toevallig, zal je log met extra aandacht volgen :D Bevalt goed tot nu toe maar nog even aanvoelen hoe hoog je intensiteit/volume moet leggen.

Maarr, ben jij geen powerlifter?

jazekers ben ik dat maar ik pak 5x5 enzo split werkt niet voor een PLer. tymen heeft het uitgelegdt in me log check it out

Terug
Naar boven