XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

sterk, wacht maar dit ub/lb schema gaat je buffer maken, rustig aan doen dan steeds Beetje meer,

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
mooizo, jij met die stats kan het weten ;)

zat sinds lange tijd weer voor de spiegels, lekker op mezelf gegeild tijdens shoulder press want buff begint al een beetje te komen :)

mooizo, jij met die stats kan het weten ;)

zat sinds lange tijd weer voor de spiegels, lekker op mezelf gegeild tijdens shoulder press want buff begint al een beetje te komen :)

Valt tog wel mee :P,

Vandaar dat die zou laag waren, nee hoor :P ik doe dat meestal na calf raises :D

• #1.324
Fuark heb echt hevige ub spierpijn nu :roflol: vanavond lb trainen, zal eens kijken hoe ik het ga aanpakken. Voel iig totaal niks in bicep van gisteren en heb die toch aardig hard aangepakt... feelsgood.jpg

ahaha, je hoeft niet altijd iets tevoelen meestal voel ik bijna niks van het squaten lol, alleen als ik 1 week rust heb gehad.
heb ook een video gepost van squaten in me log

Zou vanavond ietje minder gewicht pakken dan normaal. dan kijken hoe het ging dat opbouwen

• #1.326
Lekkere training weer, voelde weer eens in lange tijd dat ik me benen echt goed heb aangepakt :D

Squat *
8x60
8x70
8x70
Quads machine
8x30
8x35
8x40

Deadlift **
8x60
8x70
8x70
SLDL ***
8x60
8x70
8x70

Standing calves
8x95
8x85
8x85
Sitting calves
8x95
8x135
8x135

Sit-ups ****
8x10
8x12
8x12

* Squats doe ik weer under par
** Deadlift doe ik enkel overhandse grip, en langzaam (1sec) spanning opbouwen bij het omhoog halen van de bar
*** Weet niet precies hoe hij moet, doe hem nu met gestrekte benen stang tot boven je voeten laten zakken, voelt licht aan
**** Voorheen geilde ik op gewicht en trok mijn rug een beetje hol (doe hem op decline bench) nu pak ik lager gewicht en... dit is even moeilijk :D Maar met een rechtere rug dan..

Wat voor quad machine is dat? Leg extentions?

• #1.328
Yep.. maargoed gewicht opzich zegt weinig want we hebben er 2 en de andere is veel makkelijker. Die heeft max 50 en toen ik die nog deed deed ik met veel moeite 35 kilo op deze :p

i know, machines kan je niet vergelijken

• #1.330
idd.. gewicht is alleen handig voor vooruitgang :p

Ja je kan alleen met je zelf vergeleken of mensen uit je gym mooie training trouwens

• #1.332
Thanks! Heb nu een stuk meer plezier in het trainen met dit schema... nadeel is wel dat ik om binnen 60/90 minuten klaar te zijn moet supersetten. Damn zweet me echt kapot niet normaal :(

Thanks! Heb nu een stuk meer plezier in het trainen met dit schema... nadeel is wel dat ik om binnen 60/90 minuten klaar te zijn moet supersetten. Damn zweet me echt kapot niet normaal :(

Ooh ja das k*t train je eig alleen of heb je vaste trainingpartner?

Leg het tempo wat hoger, is toch prima te doen zonder te supersetten?

• #1.336
Leg het tempo wat hoger, is toch prima te doen zonder te supersetten?

Ja zat ik ook al over na te denken.. ben nu veel tijd kwijt met heen en weer lopen. 27 setjes in ruim 60 minuten moet te doen zijn.

Maargoed je blijft wel bezig met supersetten, je ziet niet stil :p

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 23:57 ----------

Ooh ja das k*t train je eig alleen of heb je vaste trainingpartner?

:fa:

:D

Ja zat ik ook al over na te denken.. ben nu veel tijd kwijt met heen en weer lopen. 27 setjes in ruim 60 minuten moet te doen zijn.

Maargoed je blijft wel bezig met supersetten, je ziet niet stil :p

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 23:57 ----------

:fa:

:D
Gewoon goed doorknallen! Weinig rust pakken! Het moment dat je terug op adem bent terug beginnen! (1min fzo of zelfs neit)

• #1.338
Mwah dan heb je maar iets meer dan halve minuut rust... dan denk ik toch liever supersetten krijgt de spier ong. 2 minuten rust. Merk toch krachtverlies als ik te weinig rust neem...

Lekker training,Quads machine??? waarom nou situps? kan je beter doen als warming up doen vind ik persoonlijk beter, ook al heb ik ze al 4 maanden niet getraint.

• #1.340
Quads machine ja wat is er mis mee :p Is imo echt een killer voor je quads na squatten...

En buik wil ik ook graag meepakken, waarom niet ??? Nu train ik alles :)

Terug
Naar boven