MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Quads machine ja wat is er mis mee :p Is imo echt een killer voor je quads na squatten...

En buik wil ik ook graag meepakken, waarom niet ??? Nu train ik alles :)

Je bedoelt leg extension> ja dat is wel een goede na squats, wiste niet wat je met squad mashine bedoelde.

Met squate train je ook beetje je core, Kijk het kan wel, alleen meestal ben ik al kapot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Dat je met squat je core traint zeggen ze ja, ik vaar er niet blind op en pak buik gewoon apart aan.. waarom ook niet :p

goed bezig panzer. ga jij ook dood met ub/lb schema? t*ring wat een spierpijn heb ik

Je bedoelt leg extension> ja dat is wel een goede na squats, wiste niet wat je met squad mashine bedoelde.

Met squate train je ook beetje je core, Kijk het kan wel, alleen meestal ben ik al kapot.

Inderdaad, maar dat betekent niet dat het genoeg is voor je abs.

Zelfde bij een rug training, pak je ook biceps mee, maar met een paar biceps oefeningen alleen er nog bij ga je betere resultaten krijgen.

• #1.345
Het was gisteren erger :roflol: Heb alleen nog extreme spierpijn in borst :( En benen voel ik ook al opkomen..

Inderdaad, maar dat betekent niet dat het genoeg is voor je abs.

Zelfde bij een rug training, pak je ook biceps mee, maar met een paar biceps oefeningen alleen er nog bij ga je betere resultaten krijgen.

daar heb je gelijk in.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 17:38 ----------

Het was gisteren erger :roflol: Heb alleen nog extreme spierpijn in borst :( En benen voel ik ook al opkomen..

Gisteren benen gedaan voel bijna niks en in me kuiten ook niet,
maar wel in me rug... echt k*t als je verkeerde beweging maakt met je rug. gelukkig is het niks ernstig

• #1.348
daar heb je gelijk in.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 17:38 ----------

Gisteren benen gedaan voel bijna niks en in me kuiten ook niet,
maar wel in me rug... echt k*t als je verkeerde beweging maakt met je rug. gelukkig is het niks ernstig

Wat deed je precies dan? En ik heb normaal ook nooit spierpijn, heb het alleen bij nieuwe reprange/oefeningen..

Wat deed je precies dan? En ik heb normaal ook nooit spierpijn, heb het alleen bij nieuwe reprange/oefeningen..

Kreeg een steek in me onder rug, onder in de squat.
toen ik 1 na Laatste setje aan het squaten was. kan makelijk 8-9x105kg.

Toen laatste setje, moest 6x120kg kg zijn maar durfde niet een wegens die steek. dus deed ik 6x110kg met belt, nog nooit met belt gedaan

Hoop niet dat ik hiermee me rug heb verkloot

Dinsdag squaten

Squat:

10x75kg
9x95kg

7x105kg ( fail laaste steek in rug)

Dit was de video
6x110kg(belt)

Doe DL/SQ/BP nou op kracht, 5 reppers. Meer kracht (= ook meer kracht op assist) = zwaardere gewichten = meer massa.

Oh. En **** die buik. SQ+DL=Abs.

• #1.351
Weer supertraining gehad, hoewel gewerkt had en mijn pwo een bord friet was :o Doe sinds een maand of 3/4 weer deze oefeningen ben verrast hoe ze verbeterd zijn door het fullbody schema terwijl de compounds opzich niet zo snel stegen ofzo.

Bent-over-row
8x40
8x50
8x50
Chin-ups *
5xbw
4xbw
4xbw

Incline benchpress
8x40
8x50
8x50
Flat dumbbell press
8x16
8x20
8x22

Military press
8x30
8x34
8x36
Rear delts cable
8x10
8x15
8x15

Dumbbell shrugs
8x24
8x36
8x30
Preacher curl **
8x16
8x26
8x20

* Chin-ups zijn palms facing small grip toch? Die doe ik iig voortaan, wil naar wide grip palms down (pull-ups) toewerken waarvan ik er nu 1 kan doen met veel moeite.
** Fuaaa, achteraf tever gegaan in biceps belasting maar ze hadden er gewoon behoefte aan :o Voel (nog) niks hoor maar dit is toch wel max belasting dat 2e setje met 26 kilo.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 21:43 ----------

Doe DL/SQ/BP nou op kracht, 5 reppers. Meer kracht (= ook meer kracht op assist) = zwaardere gewichten = meer massa.

Oh. En **** die buik. SQ+DL=Abs.

Ik geef afwisseling de voorkeur eerlijkgezegd, op zijn tijd is 8 of 5 reps lekker, maar niet altijd een vast aantal imho.

En heb toch het idee dat DL/SQ buik amper aanpakt, het stabiliseert meer niet imho. Waarom zou je buik niet even isoleren en hard aanpakken?

Weer supertraining gehad, hoewel gewerkt had en mijn pwo een bord friet was :o Doe sinds een maand of 3/4 weer deze oefeningen ben verrast hoe ze verbeterd zijn door het fullbody schema terwijl de compounds opzich niet zo snel stegen ofzo.

Bent-over-row
8x40
8x50
8x50
Chin-ups *
5xbw
4xbw
4xbw

Incline benchpress
8x40
8x50
8x50
Flat dumbbell press
8x16
8x20
8x22

Military press
8x30
8x34
8x36
Rear delts cable
8x10
8x15
8x15

Dumbbell shrugs
8x24
8x36
8x30
Preacher curl **
8x16
8x26
8x20

* Chin-ups zijn palms facing small grip toch? Die doe ik iig voortaan, wil naar wide grip palms down (pull-ups) toewerken waarvan ik er nu 1 kan doen met veel moeite.
** Fuaaa, achteraf tever gegaan in biceps belasting maar ze hadden er gewoon behoefte aan :o Voel (nog) niks hoor maar dit is toch wel max belasting dat 2e setje met 26 kilo.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 21:43 ----------

Ik geef afwisseling de voorkeur eerlijkgezegd, op zijn tijd is 8 of 5 reps lekker, maar niet altijd een vast aantal imho.

En heb toch het idee dat DL/SQ buik amper aanpakt, het stabiliseert meer niet imho. Waarom zou je buik niet even isoleren en hard aanpakken?

Heb je geen machine wie je helpt bij de pull-ups?
Ik doe de pull-ups altijd in zn machine. werkt prima :)

• #1.353
Ja lat pulldown bedoel je? Is inderdaad gewoon dezelfde beweging, maar dan andersom ;) Die doe ik op ub1 trouwens al.

met welke grip doe je je rear delts? En mooie trainingen!

• #1.357
  • #1.359
Achsoo :D Lijkt me wel erg handig ja maar gewoon rug trainen kom je er ook wel toch? :p

Achsoo :D Lijkt me wel erg handig ja maar gewoon rug trainen kom je er ook wel toch? :p

Zeker maar je zou t toch als assitance kunnen doen.
Ik denk als je t vaker oefent dat het ook wel zijn voordeel heeft je moet natuurlijk ook leren wennen aan die oefening.

Terug
Naar boven