- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken het gevoel
Als je met iemand trainde kon die andere persoon je voeten/schenen ondersteunen. Of je kan nu een bankje onder de pull up zetten en als het niet meer lukt met je voeten helpen (doe ik ook)
Ken het gevoel
Als je met iemand trainde kon die andere persoon je voeten/schenen ondersteunen. Of je kan nu een bankje onder de pull up zetten en als het niet meer lukt met je voeten helpen (doe ik ook)

What een bs mashine gelukkig hebben wij die nietsterke training, train ook altijd zonder trainign partner
, lekker rustig vol uit alleen soms wel k*t met spotten moet je weer iemand vragen om tehelpen....

Is idd k*t omdat 90% denkt dat je training een grap is ofzo... gewoon niet teveel gewicht pakken en anders voel je het wel aan of je gaat failen (als je rep te moeilijk gaat haal je de volgende sowieso niet) maar dat zal wel niets nieuws voor je zijn![]()
meestal ga ik tot failure laat ik barbell van me afrollen geeft een heerlijk gevoel, Euhm.... vriendloooss
Nee zonder partner trainen heeft z'n voordeel en z'n nadeel.

mooi gewoon een klein stukkie onder failen blijven trainen dan hoef je ook nooit spotters te vragen
idd haha, echt k*t ik nu nu geen eens normale sit ups doen me rug doet nog steeds pijn..

jep ik heb nog nooit eigelijk blesure in me leven gehad...
Ik snap er niks, van ik doe alles met perfecte forum , en heb het gevoel dat ik meer me lichaam aan het aftaklelen ben dan aan het opbouwen ... komt wel veel massa op maar ja
idd heb ook mijn bedenkingen bij squat/deadlift, zeker omdat ik al diverse keren heb gehoord dat je zonder deze 2 ook prima een goed fysiek kunt krijgen
heb zelf nooit gezeur met mijn rug gehad, maar dan nog. vind squat/deadlift gewoon te riskant, en dan met name de squat.
Gewoon afwachten en onder behandeling gaan bij een goede fysio, ik loop al bijna 10 weken met een onderrug blessure en dat kwam niet eens door het sporten en ik ben ook echt een techniek nazi, zelfs buiten de gym met dingne optillen. Straks als rug weer goed is gewoon weer lekker knallen, de vraag is alleen wanneer dat is.. Squatten ga ik waarschijnlijk ook gewoon mee ophouden, vond het toch een k*t oefening.
denk dat squat deaddift gewoon teveel gewicht op je lichaam geeft, vooral je gewrichten.
Kunnen ze wel zeggen slechte form bla bla. maar mijn form was na genoeg perfect, en ik heb dus ook nog nooit een blesure gehad ......
Als ik weer ga squaten, wordt het lowbar squat met niet meer dan 100kg
alleen was de blessure door mij door een combinatie van een disbaland in mijn core/rug sterkte ( core te zwak) en dat ging fout met een dagje klussen omdat ik toen niet bezig was met me abs aanspannen.. Agja weer een nieuwe les geleerd en straks weer terug knallen.Ik raad de boxsquat aan, hier was ik voor me blessure mee aan het oefenen en daar kan je echt heel erg goed mee oefenen om die buttwink onder controle te houden.
Ik ben ook maar 19alleen was de blessure door mij door een combinatie van een disbaland in mijn core/rug sterkte ( core te zwak) en dat ging fout met een dagje klussen omdat ik toen niet bezig was met me abs aanspannen.. Agja weer een nieuwe les geleerd en straks weer terug knallen.