BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Ja ofcourse.. maar blijkbaar staat er toch stress op je biceps ook al laat je je armen hangen. Valt me ook op dat bij torn biceps filmpjes altijd de onderhandse bicep scheurt. Het kan ook goed aan overtraining liggen, 3x per week max deadlift dat dat op den duur teveel word voor bicep? En waar het ook aan kan liggen is dat ik de stang explosief optilde, waar je juist volgens mij langzaam spanning op moet bouwen voor je de stang optilt..
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:09 ----------
Ja maar je hebt toch een plaat bij leg press waar je je voeten hoger of lager kan neerzetten?
Ja, ik zet ze op het hoogste (is niet zo hoog bij ons) en dan is het nog heel moeilijk om op je hielen te concentreren is wel jammer, hoe hoger hoe meer je op je hielen duwt, dat moet je gewoon aanvoelen.
Ja van 3x per week kan je wel overtrainen, idd het is de onderhandse bicep die scheurt maar heb dit meestal gezien bij filmpjes van juicers

, echt k*t heb nog steeds knie problemen lijkt niet weg tegaan, ik vind bb leukste wat er is, alleen ik kan gewoon niet me lichaam aan zoon hoog risco stellen.
MP en BOR gingen matig, had meer verwacht denk dat beide compounds -5 kilo zijn BOR heb ik een tijdje niet gedaan trouwens. En straps binnen, getest op een zwaar bed en werkt gewoon perfect 
warming up besteed ik goed aandacht aan hoor, heb voor rug opgewarmd met bor en dan 20kg, 30kg en 40 kg dan 1 rep met 60 en dan voluit. en daarvoor ook nog eens apart aandacht aan biceps besteed om die goed op te warmen.