Fitness Seller

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, normaal hou je je form/rug goed en dan maak je een soort beweging met je onderrug terwijl je torso wat achterblijft :dunno: Maar duwen op tenen vind voor mezelf wel te ver gaan, maar als het voor een pr is of je hebt nooit pijntjes :p

Lol met men form/rug heb ik nooit problemen, blijf altijd 1 blok, alleen soms als ik probeer nog 1 rep eruit te halen duw ik soms op men tenen ipv hielen als ik niet omhoog kom.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 17:51 ----------

Maar ik zou die video eens bekijken die ik op vorige pagina gepost heb, die knee sleeves zijn beter dan straps voor ons, omdat we geen powerlifting doen niet echt, video legt ook goed uit waarom, kijk maar eens.

Panzer maatje, vindt je het misschien een goed idee dat we samen een aparte log bijhouden van onze squats?
Misschien wel interressant.
Ook waar we begonnen zijn en waar we op dit moment staan.
En dan dat we rond het eind van het jaar een video maken van onze 8x100 challenge?

In als 3de persoon met handicap ;p

Is goed, maar je squat al wel 1x110 xD, maar cava als panzer het goed vindt.
Enige regels?
Gaan we doen gewoon max 8x100 op de video en niet bijvoorbeeld 10x100 of 8x105?

Squatte 1x110, ben nu weer geblesseerd en squat 5x45 :)

Ah ok, maar je moet je ook weer niet gaan overbelasten dan he maatje, zou niet willen dat je weer geblesseerd raakt, gewoon rustig aan doen en neit forceren.

Panzer maatje, vindt je het misschien een goed idee dat we samen een aparte log bijhouden van onze squats?
En dan dat we rond het eind van het jaar een video maken van onze 8x100 challenge?
in for abbo;)

• #1.470

Ja prima man :D Ga het alleen wel rustig aan doen omdat lb alles behalve achterloopt op ub en ik gezeik met knieen wil voorkomen :p Gewoon iets onder par neem ik aan hè? Zou te doen moeten zijn in +4 maanden...

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 20:10 ----------

Lol met men form/rug heb ik nooit problemen, blijf altijd 1 blok, alleen soms als ik probeer nog 1 rep eruit te halen duw ik soms op men tenen ipv hielen als ik niet omhoog kom.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 17:51 ----------

Maar ik zou die video eens bekijken die ik op vorige pagina gepost heb, die knee sleeves zijn beter dan straps voor ons, omdat we geen powerlifting doen niet echt, video legt ook goed uit waarom, kijk maar eens.

Ja had het al gezien, koop ik ook wel sleeve erbij alleen waar? :o

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 20:11 ----------

Squatte 1x110, ben nu weer geblesseerd en squat 5x45 :)

Hoe precies geblesseerd? Klinkt niet goed :(

Ja prima man :D Ga het alleen wel rustig aan doen omdat lb alles behalve achterloopt op ub en ik gezeik met knieen wil voorkomen :p Gewoon iets onder par neem ik aan hè? Zou te doen moeten zijn in +4 maanden...

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 20:10 ----------

Ja had het al gezien, koop ik ook wel sleeve erbij alleen waar? :o

Dit is de officiele winkel:
http://www.jackalsgym.com/store.aspx?cat_id=RH

Zijn wel redelijk duur, maar gaan heel lang mee heb ik reviews gelezen.
Ik heb medium besteld.

kosten 36dollar de stuk dus 72dollar en dan was het nog eens 30 dollar verzend kosten voor mij, maar ik werk al, dus valt wel mee voor deze investering. Maar iedereen praat er goed over.

---

Dat je lb niet achterloopt is goed, ga je ook sneller vooruit op BP en MP door de kracht die je kan zetten.
Zou me daar niet teveel zorgen over maken. :P

Maar zal nu even een log topic maken

Enig idee wat voor regels je wilt?

Lees mn logje maar voor blessure info haha

• #1.475
@bjornG die sleeves van jou zijn mij echt te duur :( ga morgen wel langs perry sport

lijkt me ook lekker ze gewoon heel de dag te dragen, want het is alleen voor temperatuur begreep ik?

Temperatuur, maar je performance gaat er ook licht van vooruit. En het is gewoon beter.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 21:57 ----------

Ja zijn wel best duur, maar omdat ik weet dat ik nog lang zal trainen toch maar er in geinvesteerd voor mijn welzijn.

Maar andere sleeves zullen ook wel hun doel dienen hoor, ben gewoon verkocht voor deze. :P

Sowieso niet de hele dag met sleeves lopen. Je hebt ze sws nog niet nodig

Er is niks mis mee als je de hele dag met sleeves zou lopen, maar zou het ook niet doen denk ik.
Je kan sleeves niet vergelijken met leg wraps btw.
Leg wraps zijn echt voor sterkte, sleeves hebben andere doeleinden, meer voor comfort.
Geen reden om je knieen te laten afzien, je hebt ze nog je hele leven nodig.

Ik heb niet alles gelezen maar wat ik uit opmerk is dat je zelfde heb als mij, ik zou gewoon rustig aan doen met squaten, ze zeggen dat goed is voor je knieën dat is ook alleen als je een blessure hebt of pijn hebt wordt het niet beter maar slechter,
zelf heb ik al een stuk minder pijn en kan ik over 1-2 weken weer squaten

Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, normaal hou je je form/rug goed en dan maak je een soort beweging met je onderrug terwijl je torso wat achterblijft :dunno: Maar duwen op tenen vind voor mezelf wel te ver gaan, maar als het voor een pr is of je hebt nooit pijntjes :p

Bedoel je de butt wink?

Terug
Naar boven