Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes man! Alleen die shrugs lijken wat licht, zeker in verhouding met je BOR, of heb ik dat nou?

chins zijn best zwaar voor mij, meer reps kan ik nieteenswarming up besteed ik goed aandacht aan hoor, heb voor rug opgewarmd met bor en dan 20kg, 30kg en 40 kg dan 1 rep met 60 en dan voluit. en daarvoor ook nog eens apart aandacht aan biceps besteed om die goed op te warmen.
en probeert je zo langzaam mogenlijk te laten zakken?Heb je al geprobeert om er negatieve te doen? Je duwt je wat meer af met je voetenen probeert je zo langzaam mogenlijk te laten zakken?

Ik was echt phucking moe na de training. Straps voor SLDL werken perfect, en nu ik constant spanning op hams/onderrug kan zetten is die oefening een stuk zwaarder, voel hem goed in mijn hams
Squatten gaat nog moeilijk, hoop dat ik over ruim een maand weer op 90kg zit en hopelijk eind van het jaar 8x100 met goede form.
Wel perfecte form hè
Merk zelf dat ik bij de laatste 1 of 2 reps al een beetje ga cheaten weet niet of het per definitie slecht is maar is beter te vermijden toch?Goeie training weer man, ga zo door! Die squat moet haalbaar zijn aan het eind van het jaar!
Dacht ik ook, al heb ik nog steeds een heel licht pijntje aan mijn knieschijf die maar niet weggaat.. voel normaal niks behalve als ik erop druk en het is vooral na een training :$Niet zeiken over pijntjes en knie, ik squat met een brace ;d
Dat lijkt me wel een goed idee voor dit lichte pijntje of niet? Laatste wat ik wil is knieen vernken en let altijd goed op form zoals knees track toes. Welke zou ik kopen online?
---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 17:19 ----------
Ga deze maar even bestellen, altijd handig om te hebben
http://www.xxlnutrition.nl/knee-wraps/xxl-nutrition
MooiWel perfecte form hè
Merk zelf dat ik bij de laatste 1 of 2 reps al een beetje ga cheaten weet niet of het per definitie slecht is maar is beter te vermijden toch?