- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelt zoals gewoonlijk weer super aan om lekker bezig te zijn en had er heel de dag al zin in.. Zit alleen met de grip bij CGBP, pak hem nu erg smal en heb beetje last van me polsen, kan je hem beter schouderbreedte pakken?
no thanks 

Je kan ook gewoon schouderbreedte pakken als je er maar gewoon oplet dat je armen in je zij blijven toch?

Probeer eens sldl met dumbbells de volgende keer? Die vind ik beter dan met een barbell
Vind je crunches (weighted) niet veel fijner dan sit ups?
Je kan ook gewoon schouderbreedte pakken als je er maar gewoon oplet dat je armen in je zij blijven toch?
!met sldl heb je je benen echt gelockt en zak je wel diep genoeg terwijl je je rug recht houdt? ik had eerst ook dat ik niets voelde maar nu ik me techniek heb verbeterd brand het als een hel.
Nee begreep juist dat je je benen niet moet locken maar juist een beetje gebogen moest houden..
Nee begreep juist dat je je benen niet moet locken maar juist een beetje gebogen moest houden..