AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Komt omdat je hamstrings en je heupen niet flexibel genoeg zijn als je heel veel gewicht op de barbell doe ga je steeds dieper omdat het gewicht je naar benden drukt, alleen je hamstrings en je heupen kunnen niet diper dan krijg je die buttwink, excuus me if i am wrong

Heb 1x gehad dat het gewicht te zwaar was en ik naar onder redelijk snel ging en gewoon op bouncede voor 3 reps lol, was wel gaaf. o_o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
Beste training weer :D Voelt zoals gewoonlijk weer super aan om lekker bezig te zijn en had er heel de dag al zin in.. Zit alleen met de grip bij CGBP, pak hem nu erg smal en heb beetje last van me polsen, kan je hem beter schouderbreedte pakken?

Benchpress
8x60
8x64
8x62
Incline dumbbell press
8x20
8x22
8x22

One arm dumbbell row
8x24
8x24
8x28
Lat pulldown
8x50
8x55
8x60

Dumbbell shoulder press
8x16
8x16
8x16
Side raises
8x6
8x7
8x7

Dumbbell shrugs
8x30
8x30
8x30
Hammer curl
8x10
8x12
8x12
CGBP
8x40
8x40
8x44

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 22:57 ----------

Nee, meer een onnatuurlijke beweging dat je je kont wel omhoog duwt maar je torso+barbell op dezelfde plaats blijft... is niet de goede manier denk ik zo..

Mooie training, lekker zwaar.

Bij die CGBP gewoon je polsen niet zo doen lol, rechthouden, gebruik anders thumbless grip, doe ik ook voor BP. kan je je handen verticaal houden

Juist zelfde als bijvoorbeeld, nee ik doe geen deadlift want ga men bicep scheuren :D

http://www.youtube.com/watch?v=Wjq82nYPUeo

Vindt dat soort video's altijd eng XD

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 23:11 ----------

nee even serieus, niks mis met thumbless grip als je weet wat je doet, deadlift doe ik ook thumbless overhand grip, alleen men laaste zware set doe ik alternate grip

MP doe ik ook thumbless overhand grip, squaten ook denk ik, weet niet

Je kan ook gewoon schouderbreedte pakken als je er maar gewoon oplet dat je armen in je zij blijven toch?

• #1.488
Kapotgezweet, terwijl ik gisteren nergens last van had... vind het wel raar dat men squat amper omhoog gaat, terwijl ik een paar maanden geleden nog 8x90 deed, opzich wel demotiverend nu ik op 80 zit. Aan de andere kant, ik train voor massa en ik heb nu wel een goede form... En SLDL vind ik gewoon een k*toefening, k*t uit te voeren en voel mijn hams niet ga wel de machine proberen volgende keer :o
Maar wel theorie gehaald dus heb lekker gejunkt vanmiddag als beloning :D

Squat
8x70
8x80
8x80
Leg extension
8x40
8x40
8x40

Deadlift
8x80
8x90
8x90
SLDL
8x80
8x80
8x80

Sit-ups
8x10
8x12
8x14

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 22:09 ----------

Je kan ook gewoon schouderbreedte pakken als je er maar gewoon oplet dat je armen in je zij blijven toch?

Ja doe ik dat wel, thanks :)

Probeer eens sldl met dumbbells de volgende keer? Die vind ik beter dan met een barbell

• #1.490
Probeer eens sldl met dumbbells de volgende keer? Die vind ik beter dan met een barbell

Nah ga eerst eens die machine proberen vind de oefening opzich gewoon niks. We hebben zo'n vlakke hamstrings curl die lijkt me wel zwaar. Met SLDL pak je denk ik ook je onderrug iets teveel na 3x squatten en 3x deadliften.

Nette training sldl lijkt me indd wat te veel van t goeie

Vind je crunches (weighted) niet veel fijner dan sit ups?

nette training, Ik kon vandaag ook me t shirt uit knijpen...

Laat die squats lekker als je goede houding hebt en ze goed voelt nergens om druk over temaken, beter langezaam opbouwen dan tesnel wat ik heb gedaan :S

doe die situps voor dat je gaat squaten ( soort van cardio)
Maar ik zal met weight doen, omdat normale sit ups niks toevoegen zonder gewicht.
Want eerst ga je squate en daarna doe je 12xbw situps, dat voegt volgens mij niks toe

• #1.495
ik doe geen bw hoor, ik gebruik dumbbells :p en ben liever 'fris' als ik ga squatten ;)

met sldl heb je je benen echt gelockt en zak je wel diep genoeg terwijl je je rug recht houdt? ik had eerst ook dat ik niets voelde maar nu ik me techniek heb verbeterd brand het als een hel.

• #1.498
met sldl heb je je benen echt gelockt en zak je wel diep genoeg terwijl je je rug recht houdt? ik had eerst ook dat ik niets voelde maar nu ik me techniek heb verbeterd brand het als een hel.

Nee begreep juist dat je je benen niet moet locken maar juist een beetje gebogen moest houden..

Terug
Naar boven