MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Waarom heb je die knieverbanden eigenlijk? :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
heb nooit echt last gehad van knieen maar wel af en toe lichte pijntjes, wil met uitgebreide warming up en dan deze sleeves dit voorkomen en me knieen gewoon goed behandelen (hoge temp = goed). en ja mijn squat form is prima ;)

Zelfde hier, heb nog nooit last gehad van kleine pijntjes ook niet, maar toch heb ik knee sleeves besteld.
Geen reden om je knieen te laten afzien op lange termijn, squats zijn erom gekend dat het slecht is voor je knieen, daarom behandel ik men knieen goed en geef ze wat comfort.

• #1.524
idd het kan alleen maar goed zijn

moet zeggen dat me physiek er al goed uitziet, en helemaal opgepompt in een tanktop als je bezig bent :D alleen jammer dat ik het amper merk op de weegschaal, weeg op dit moment 84.4 en maand geleden was ik uit bed 82.9 dus zit amper verschil in maargoed

Wou dat ik dat kon zeggen, 1,5kg is meer dan genoeg, ik ben 4kg bijgekomen deze maand met redelijk wat vet...

• #1.526
nee nee was het maar zo, 'op dit moment' betekend kleren aan, eten/drinken erbij wat algauw kleine 2 kilo scheelt. Zal morgen eens wegen als ik er erg in heb.

ohh

mij sheeld het in de ochtend en avond 2-3kg

• #1.529
mij sheeld het in de ochtend en avond 2-3kg

idd.. of je drinkt net ervoor even een litertje water :)

morgen school dus word even puzzelen hoe ik dat ga doen.. maar ik dacht eerst dat je echt elke 3 uur moest eten dus een beetje honger kan totaal geen kwaad... gewoon pinda's/banaan/appel/eieren meenemen dan heb ik misschien een klein beetje honger met een goed ontbijt sochtends

Ik vind het ook lastig om alles mee tenemen, als ik tuis ben heledag kan je gewoon van alles pakken, nu moet je het allemaal van tevoren klaar maken..

Moet ik ook doen hoor voor naar het werk.

's Morgens gewoon 250g boterhammen met light confiture maken
bakkie makreelfilet, stuk kip of rundhamburger dat ik van tevoren heb gebakken in bulk en gewoon uit de vriezer moet halen. Fruit, water.
En dan 's Morgens gewoon een shake voordat ik vertrek. Als het men rustdag is doe ik 's morgens al havermout en banaan in me shake, als trainingsdag is pas na de training en smorgens dus gewoon whey met melk.

• #1.532
had nu school van 7 tot 2, niks gegeten redelijk honger maar goed te doen. thuis gelijk rijst/tonijn/eieren naar binnen gewerkt, en als ontbijt shake+oats+kwark

Maar je hoeft niet bepaald die 'bodybuilding foods' te eten, dat is achterhaald, gewoon je macro's uitrekenen en kan je gewoon eten wat je wilt.
Maar basic voeding is wel makkelijk, doe ik ook hoor, maar je kan ook varieren.

• #1.534
mwah ik geloof er wel in, die 'bodybuilding foods' is imo toch wel het rijkst aan voedingsstoffen als je het vergelijkt met noem eens witbrood/frikandellen etc.

brood is allemaal hetzelfde, alleen blijf je langer vol van bruid brood bijvoorbeeld door de micronutrients die erin zitten en de vezels.

Voordelen van die bodybuilding foods is ook dat je wat minder vocht vasthoudt en in het 'offseason' er beetje beter blijft bijstaan ondanks het bulken.

Maar ben weg nu, potje voetballen.

• #1.536
Weer top training, was ook nog eens gezellieg wat wil je nog meer :D Knee sleeves doen perfect hun werk, namelijk knieen warmhouden en blijven goed zitten. Voel helemaal niks aan me knieen, zalig :D Alleen wel biceps wat overbelast denk ik, ik warm ze altijd op voor deadliften met 2 redelijk zware setjes heb nu hevige spierpijn.
Heb ook de lying leg curl geprobeert, wat een zalige oefening, je voelt hem supergoed in je hams. Deadlift gaat ook lekker vooruit, merk dat me grip nu best sterk is 8x100 overhand lukt redelijk gemakkelijk. Zou volgende training wel naar 8x110 kunnen maar ik blijf even op de 100.

Squat
8x70
8x74
8x78
Leg extension
8x40
8x40
8x40

Deadlift
8x80
8x90
8x100
Lying leg curl
8x30
8x25
8x25

Weighted sit-ups
8x10
8x14
8x14

Sitting calves in smith
8x135
8x135
8x135
Standing calves in smith
8x95
8x75
8x75 (veel langzamer, grotere rom, feel the burn)

Mooie benen training.

Hmm biceps zou ik niet opwarmen voor een deadlift hoor, heb ik nog nooit iemand zien doen en lijkt me ook niet zo goed, met curls maak je de bicep juist kleiner, en daarna ga je hem weer rekken, niet zo'n goed idee.
Moet maar eens testen, met 1 arm paar curls doen en dan langs je andere arm houden is een stuk korter.
Ja vind overhand ook leuk, alleen men repout doe ik alternate grip

• #1.538
Ok zal hem voortaan alleen strekken idd, en merk dat je al snel met je armen gaat trekken als je te snel omhoog komt. nu lekker ff rust geven dag of 3/4. Maar ik ga sowieso niet meer onderhand doen, eventueel laatste setje met straps ofzo. Maar dit hoge volume bevalt me wel.

Hmm, wat ik doe is speed deadlifts tot ongeveer 80kg voor op te warmen en daarna normaal tempo, maar wel explosief.
Gewicht vindt ik te zwaar om met me armen te trekken (shruggen?), dus heb hier geen last van...
Kijk ook uit naar men sleeves, maar zullen er zondag voor men volgende benentraining nog niet zijn. :(
Even kijken waar het zit...

Ohh! Het zit al in belgium zie ik vanaf 2:30PM van vandaag, heel misschien krijg ik het dan zondag toch wel. XD

Voor opwarming zou ik gewoon alles goed dynamish stretchen, wat back cracks doen en your good to go, denk niet dacht je echt veel fout kan doen als naturel als je goed opgewarmt bent.

• #1.540
Godver zeg, heb ik me gewogen blijk dat ik rond de 81.9 kilo weeg, 1 kilo minder dan een maand geleden. lol wut? Heb juist in die periode creatine opgebouwd dus dit slaat sowieso nergens op, en heb zeker boven mijn theoretische onderhoud gegeten.

Ga dus maar eens een tijdje een stuk meer eten, dafuq is this shit zeg. Hoe moet ik ooit in godesnaam gaan cutten?

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 11:29 ----------

Zit nu op 3800 (eerst 3200) op rustdagen en 4400 (eerst 3700) op trainingsdagen, wil ****ing zwaarder worden niet lichter :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven