MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Beste voor BB doeleinden is nog steeds de powerlift houding. Omdat je zo meer gewicht kan doen en dus je borst meer stimuleert.
Zie men borst elke week groeien. :D

zie dat je je met een voetten een hoek van 90° maakt en dan je voeten zo gezet dat ze naar je lichaam wijzen. Hierdoor als je dan op je voeten duwt ga je naar binnen duwen wat voor meer stabiliteit zorgt.

Ik zou ook wat varieren in de manier van setjes;), daarmee verbreek je het plateau wel:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Redelijke training, squat ging opzich wel goed, merkte dat ik een stuk sterker was als ik maar een klein stukje onder par ging ipv tegen een ATG squat aanzitten. Maar ik hoop er ook vooral mijn quads mee te pakken dus ATG hoeft niet persé. Heb zondag hardgelopen en sindsdien in de ochtend een rare steek in mijn kuiten, die laat ik dus even met rust. En squatten met 90kg ging zo goed dat ik ff 100 probeerde, voelde best goed maar wel erg zwaar aan. Knieen waren goed in lijn en niet overdreven over de tenen.
Heb ook low-bar squat geprobeerd maar voelde zo raar op mijn schouders, alsof je het gewicht moet tegen houden met je armen maar het squatte wel lekkerder met het zwaartepunt meer naar achteren.

Squat
8x70
8x80
8x90
2x100
Leg extension
8x40
8x40
8x40

Deadlift
8x80
8x90
8x100
Lying leg curl
8x25
8x25
8x25

Weighted sit-ups
8x10
8x14
8x14

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 23:00 ----------

En mijn 100kg reps zien er een beetje hetzelfde uit als de eerste rep die in het volgende filmpje word gemaakt, dat je torso wat achterblijft met je heupen. Kan dit kwaad als je dit incidenteel of soms doet?

http://www.youtube.com/watch?v=R0dzKvWHwM4&feature=relmfu

Lijkt me niet goed voor je rug. Uiteindelijk kom je dan in een goodmorning positie.

Lijkt me niet goed voor je rug. Uiteindelijk kom je dan in een goodmorning positie.

Ligt eraan hoe ver je van te voren gaat een beetje maakt inprincipe niet uit zodra je maar niet te ver gaat want dat word wel echt schadelijk maar dat merk je dan ook meteen.

lekker training die 100kg had je niet moet doen, je het beter dan weer 85kg 6-8 keer kunnen doen

• #1.567
lekker training die 100kg had je niet moet doen, je het beter dan weer 85kg 6-8 keer kunnen doen

nah beetje opgefokt inderdaad achteraf niet slim maargoed als je af en toe zoiets doet, form was nog best goed. Voortaan weer lekker met 80-90 kilo reppen inderdaad.

nah beetje opgefokt inderdaad achteraf niet slim maargoed als je af en toe zoiets doet, form was nog best goed. Voortaan weer lekker met 80-90 kilo reppen inderdaad.

heb ik ook met deadlifts zeg ik max 5x140kg nee hoor.. want daarna doe ik rustig 10k er bij, en deadlifts ik 150kg...

Btw waren vandaag om 21:10 2 gasten gingen ook squaten 150kg er aan 5 cm zakken weer omhoog....

Toen: biceps SS Triceps SS kuiten

na 20 minuten waren ze er weer van door

Laatst bewerkt:
  • #1.569
Fuaaa lekkere pomp, lichte aders op bicep/schouder, en had duidelijk meer kracht in borst/triceps/rug dan vorige keer :) 4000kcal bulk ftw!!

Rating: 9/10

Bent-over-row
8x56
8x56
8x58
Chin-ups
x6
x6
x5
Dumbbell shrugs
8x30
8x24
8x22

Incline benchpress
8x50
8x52
8x54
Flat dumbbellpress
8x22
8x22
8x24

Military press
8x30
8x34
8x32
Rear delt cable
8x15
8x15
8x15

Skullcrushers
8x22
8x22
8x24
Preacher curls
8x20
8x22
8x24

sterk man,je doet even veel met flat dumbbell press als mij

Staat panzer beetje op ze biceps te geilen:P

chapeau dat je je 8'tjes zo kan inschatten:D, mooite training!;)

• #1.573

1shymd.gif

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 21:51 ----------

chapeau dat je je 8'tjes zo kan inschatten:D, mooite training!;)

ty :) mooi onder failen blijven maar wel lekker zwaar

Lekkere training man, begint al redelijk wat gewicht te worden!

• #1.575
Deload lb training gedaan, omdat ik wel merk dat die 2x100 squats impact hebben op me benen, voel nu nog spierpijn vooral in quads en ik dacht zo dat biceps ook wel aan een goede rustperiode toe was dus heb voor de zekerheid maar laag gedeadlift (me fikken liggen ook bijna open, moet handschoenen kopen).
En las ergens dat je bij deadlift het beste de bar niet in je handpalm maar meer in je vingers moet leggen (dus laat maar zeggen je kootjes aan het begin van je vinger recht naar beneden houden) om jr grip te verbeteren?

Squat
8x60
8x60
8x60
Leg extension
8x35
8x35
8x35

Deadlift
8x60
8x60
8x60
Lying leg curl
8x25
8x25
8x25

En kuiten train ik deze keer ook niet omdat ik maandag/dinsdag een steek voelde in mijn kuiten enkele uren na opstaan :)

Tog nog.een aardig training, klopt je moet bij deadlifts ietjes lager.pakken je handen niet helemaal er rond ,beetje moeilijk uitlegge xd

• #1.577
Tog nog.een aardig training, klopt je moet bij deadlifts ietjes lager.pakken je handen niet helemaal er rond ,beetje moeilijk uitlegge xd

nah ik snap het denk ik wel, je kunt in die positie alleen niks doen met je duim ;)

ga zo me 2e pot whey bestellen, welke smaak zou ik nemen xd heb nu c&c nog 1/4 over ofzo

nah ik snap het denk ik wel, je kunt in die positie alleen niks doen met je duim ;)

ga zo me 2e pot whey bestellen, welke smaak zou ik nemen xd heb nu c&c nog 1/4 over ofzo

Oh, zou aardbei en hmm chokola doen, in ieder geval 2 verschilden want na 2.3kg zelfdr hrb ik het wel gehad:mad:

Mooie training;), deload kan eens geen kwaad:D

Terug
Naar boven