XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

Zit je op zoveel en kom je niet bij lol? Gek, toch eens kijken als je voeding nummers kloppen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Ik zat op 3300 rustdagen en 3700 trainingsdagen, en mijn voedingsnummers kloppen zeker. Vind dit echt idioot.. Zal eens kijken hoeveel ik over 4 weken weeg met deze hoeveelheden.

Lol, ik kom bij als een gek op die waardes

Doe je veel onbewuste cardio?(verplaatsen met de fiets, veel "sporten" met vrienden,...) want dat zou je hoog onderhoud kunnen verklaren;), ik loop momenteel meer en zit daardoor ook op 3500 kcal om langzaam bij te komen en op de dagen dat ik ga lopen 4500-5000 kcal.

haha met je bw heb hier t zelfde als ik een dag van 3000 kcal leef ben ik gelijk 1 kg kwijt aan vocht.
Laatst twee weken 3000kcal gegeten gelijk 4/5kg kwijt echt

• #1.546
Fiets wel 2x per dag 10 minuten, veel meer niet. Maargoed was gewoon mad vanochtend, maar zal me onderhoud was hoger berekenen. Ga nu dan maar iets hoger dan me oude 3300/3800 zitten namelijk 4000/3500 en dan over 4 weken weer bekijken. Denk dat je metabolisme aanpast aan als je meer eet ofzo? Had namelijk week of 3 geleden calorieen stuk verlaagt omdat ik onderhoud opnieuw berekent had volgens het boekje wat blijkbaar te laag was.

Wat een gedoe :p

Schema staat hieronder, e/k/v is nu 31/38/31.

Bijlagen

Ik eet hele dag door en men metabolisme is rotslecht.Als je veel hebt gevast kan het wel eens zijn dat je gewicht verliest terwijl je wel in een surplus zit.

I feel you bro..

Ik zit onder men onderhoud nu en ik val geen **** meer af.. Je moet die 'tellertjes' zien als een richtlijn maar die kunnen niet weten hoe snel of traag je vertering is offcourse. Gewoon zelf wat knutselen nadat je de richtlijn hebt nageleefd.

Gaat lekker trouwens!

• #1.549
idd daar kom ik achter, is niet zo simpel als 'onderhoud berekenen en daar 500 boven zitten' :p

en ja het gaat voorruit en dan ben ik al snel tevreden ;) alleen even consequent wegen voortaan.

• #1.550
K*ttraining, begon gelijk met faal op 7x64 benchpress, wat te fak. Deed ik vorige week nog met gemak.

Benchpress
8x60
7x64 (fail)
8x60
Incline dumbbell press
8x20
8x22
8x24

One arm dumbbell row
8x24
8x24
8x24
Lat pulldown
8x55
8x60
8x55
Barbell shrugs
8x60
8x70
8x70 (strict)

Dumbbell shoulder press
8x14
8x16
8x14
Side raises
8x6
8x7
8x7

Hammer curls
8x10
8x12
8x14
CGBP
8x40
8x44
8x40

Echt raar man je BP, schiet maar niet op he?
Gebruik je PL houding met arch en je voeten zetten en niet te wijde grip?

Mooi pull werk

• #1.552
Achja hoorde van iemand dat hij een jaar op plateau zat voor het vooruit ging, zit na 4 jaar op 85 kilo dus ik mag niet klagen. Maar gebruik een niet bijzonder wijde grip, met mijn duimen 2cm rechts/links van het 'vlakke gedeelte' bij de oly bar. Voeten let ik niet op, maakt dat uit? Zet ze gewoon neer :p En arch let ik ook niet op, ga hem niet extra groot maken hoef geen hernia xd

Achja hoorde van iemand dat hij een jaar op plateau zat voor het vooruit ging, zit na 4 jaar op 85 kilo dus ik mag niet klagen. Maar gebruik een niet bijzonder wijde grip, met mijn duimen 2cm rechts/links van het 'vlakke gedeelte' bij de oly bar. Voeten let ik niet op, maakt dat uit? Zet ze gewoon neer :p En arch let ik ook niet op, ga hem niet extra groot maken hoef geen hernia xd

Lol, je gaat echt wel die powerlift vorm moeten aannemen als je progressie wilt maken hoor. Vandaag heb ik 6x79 gedaan, moest 3x halen, schiet echt goed op, voeten zetten scheelt toch een beetje, en een arch scheelt heel veel en je schouders achteruit.

En suicide grip ftw:D

Misschien 5/3/1 voor alleen BP doen ofzo, maar een idee.

Haa je kan hem ook beetje laten stuiteren als je t echt niet doet hoor je mensen hier ook welis doen.

Kan je misschien 1x doen om door een plateau te geraken als je geen spotter hebt, maar is niet aan te raden voor altijd.

Kan je misschien 1x doen om door een plateau te geraken als je geen spotter hebt, maar is niet aan te raden voor altijd.

Tuurlijk niet voor altijd mss 1x voor de laatste rep ofzo.
je moet hem natuurlijk ook niet t*ring hard laten stuiteren gewoon beetje,\

Hmm je bp gaat niet omhoog omdat ik denk dat je teveel failure doet, dit is bij bp veel gemaakte fout,

Ik heb ook wel van dit soort trainingen ...

• #1.559
Heb juist failure vermeden laatste tijd omdat dat inderdaad niet echt helpt. Maar volgens dat filmpje van arnodsi heb ik dus een vrij verkeerde techniek, hoewel ik altijd dacht dat mijn huidige techniek voor BB doeleinden goed was.

Let niet op mijn voeten, span niks aan, ook geen schouders. Bar beweeg ik op en neer ter hoogte van mijn tepels. Ik pak de bar op die breedte dat als mijn bovenarmen parralel staan met mijn torso terwijl ik lig mijn onderarmen er haaks 90 graden op staan. Ellebogen houd ik dus naar buiten, onder de bar.

Zal volgende keer eens powerlifting techniek proberen.

Hmmm ja je moet goed je borst proberen aan te spannen, ik pak nu de stang naar binnen meer ben ook 1.70m

Terug
Naar boven