XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

maar je traint toch al langer dan 2 maand?

Ik heb een keer 13 weken over 5 kg gedaan.
Zo zonde van je geld xD

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.585
maar je traint toch al langer dan 2 maand?

Yep, maar heb niet al die tijd whey gebruikt ;)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 22:26 ----------

Ik heb een keer 13 weken over 5 kg gedaan.
Zo zonde van je geld xD

Als het overkill eiwitten is wel ja, maar je moet toch je eiwitten ergens vandaan halen en dan is whey nog goed betaalbaar ;) Vind persoonlijk PWO inderdaad geldverspilling.

Als het overkill eiwitten is wel ja, maar je moet toch je eiwitten ergens vandaan halen en dan is whey nog goed betaalbaar ;) Vind persoonlijk PWO inderdaad geldverspilling.

Heb je tijdje aan je eiwitten gekomen zonder whey? Of niet op voeding gelet gewoon?

Maakt me niet uit hoeveel whey kost, zorg altijd dat ik over men dagelijkse eiwitten zit zodat ik zeker genoeg binnenkrijg, altijd rond de 200 eiwitten.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 22:45 ----------

= gains! :d

• #1.587
Nee hoor gewoon combinatie van niet het geld ervoor hebben en al genoeg eiwitten in mijn schema hebben zitten. Let sinds maart ofzo op mijn voeding (echt calorieen tellen). At tot die tijd al best veel kwam ik achter, 1 liter kwark, 1 liter melk, wat schouderham, dan ben je al ver.

Ik moet whey zelf betalen... ouders betalen de rest. Dus ik haal liever eiwit uit ander voer.
Srs bakje kwark, makreel, melk, vleeswaren, avondeten does the trick voor een groot gedeelte. Krijg persoonlijk nog maar 20 gram per dag uit whey en dat is eigenlijk meer omdat ik het chill vind... kan het er ook uit halen bij wijze van.

Ik denk dat je beter gewoon kipfilet/kwark etc kan eten dan shake's hoor ik denk dat het niet zoveel scheelt plus je zit er nog gewoon vol van ook.
\

shakes zijn goedkoper en makkelijk als aanvullig, maar ik eet ook elke dag 3 stukken vlees minstens

• #1.591
Ik denk dat je beter gewoon kipfilet/kwark etc kan eten dan shake's hoor ik denk dat het niet zoveel scheelt plus je zit er nog gewoon vol van ook.
\

Ja dat is wel het nadeel, het vult niet echt ik doe dan ook bij elke shake 60gram oats bij voor wat vulling :) Maar eet ook genoeg andere eiwitbronnen tonijn/kwark/pinda's en eieren dus dat zit wel goed denk ik. Vlees vind ik toch wat te duur.

spieren zijn vlees, vlees = gains :D

Shakes zijn aanvulling;), maar ik zou gewoon geen 3 shakes per dag nemen:p. Maar ik ben ook pro voor vast eten, neem nu al een jaar geen shakes meer en vind het echt makenlijk. In het slechte geval voorzie je een noodmaaltijd dat een eiwitbom is en dat je makelijk kan klaarmaken indien je door omstandigheden laag in eiwitten zit:D

ik ben pro vlees

kwark,melk,shakes zijn allemaal hetzelfde

Shakes is overbodig... alleen voor een noodmaaltijd.
al die reclamen van.shakes dit shakes dat.

supplenmenten industrie verdient er goed aan

eiwitten zijn eiwitten
en shakes zijn goedkope eiwitten

plus melk is dat 55 cent, maar dan is het al 50g eiwitten als ik er een halve liter bij doe

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 12:32 ----------

meestal doe ik 2 scoops + 500ml melk, dat is dan 70g eiwitten 30g carbs 5g fats ongeveer voor iets minder dan 1 euro

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 12:34 ----------

en als ik er dan nog eens een banaan bij doe en havermout dan heb je al weer 75g eiwit 90g carbs en 12g fats voor minder dan 1,5 euro

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 12:35 ----------

is 800kcal shake dan, gains :D

Terug
Naar boven