Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
2e pot? xD
Ik ben al door 2 potten gegaan op 4/5 maand
Ja doe kleine 2 maanden met 1 pot

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2e pot? xD
Ik ben al door 2 potten gegaan op 4/5 maand

Ik heb een keer 13 weken over 5 kg gedaan.
Zo zonde van je geld xD

Ik heb een keer 13 weken over 5 kg gedaan.
Zo zonde van je geld xD
Vind persoonlijk PWO inderdaad geldverspilling.Yep, maar heb niet al die tijd whey gebruikt
---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 22:26 ----------
Als het overkill eiwitten is wel ja, maar je moet toch je eiwitten ergens vandaan halen en dan is whey nog goed betaalbaarVind persoonlijk PWO inderdaad geldverspilling.
Yep, maar heb niet al die tijd whey gebruikt
---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 22:26 ----------
Als het overkill eiwitten is wel ja, maar je moet toch je eiwitten ergens vandaan halen en dan is whey nog goed betaalbaarVind persoonlijk PWO inderdaad geldverspilling.
Ik denk dat je beter gewoon kipfilet/kwark etc kan eten dan shake's hoor ik denk dat het niet zoveel scheelt plus je zit er nog gewoon vol van ook.
\
Maar eet ook genoeg andere eiwitbronnen tonijn/kwark/pinda's en eieren dus dat zit wel goed denk ik. Vlees vind ik toch wat te duur.
, maar ik zou gewoon geen 3 shakes per dag nemen
. Maar ik ben ook pro voor vast eten, neem nu al een jaar geen shakes meer en vind het echt makenlijk. In het slechte geval voorzie je een noodmaaltijd dat een eiwitbom is en dat je makelijk kan klaarmaken indien je door omstandigheden laag in eiwitten zit
eiwitten zijn eiwitten
en shakes zijn goedkope eiwitten
shake is 50cent per 27 gram ongeveer?
met.melk mee.gerekend
kwark 60 cent voor 45 gram
of gebruik jij water