AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Ja dee ik meestal ook voor in de ochtend, ga denk ik eens aan het einden van van de.maand,dan.krijg ik weer geld 5kg pot kope. paar eiwit repen maken enc

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Was beetje k*tdag, fiets aan terwijl ik 1 uur heen en 1 terug moet fietsen damn wat word je daar pissed van. Wel weer epic motivatie voor rijlessen :D En training maakte het weer goed.

Benchpress
8x60
8x62
8x64
Incline dumbbellpres
8x22
8x22
8x24

One arm dumbbell row
8x24
8x24
8x28
Lat pulldown
8x60
8x55
8x60
Barbell shrugs
8x60
8x70
8x70

Dumbbell shoulder press
8x16
8x16
8x16 (ging lekka :D)
Lateral raises
8x7
8x7
8x7

Hammer curls
8x12
8x12
8x12
CGBP
8x40
8x46
8x46

Post-gym pics (ja ik ben wasted):
2cqiudg.jpg

260pd7a.jpg

Making some gains!

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 22:31 ----------

Wet T-Shirt contest? :)

• #1.604
dit valt nog mee lol, na benen is het helemaal erg

gelukkig komt de winter eraan en zet je gewoon het raam open :D thanks btw

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 22:36 ----------

even pic van februari erbij pakken... zit iig vooruitgang in :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2cqiudg.jpg

Lekker
training! zit zeker een hoop progessie in!.

je haar.is er ook af ;p

mijn t-shirt kan je altijd.uitknijpen echt helemaal.nat :/

heb je ook.benenn pic before.and after??

• #1.606
nee geen benen pic komt andere keer wel ;) yep haar is deraf, zo gemakkelijk in alles.. kleine dingen zoals ff je kop onder de kraan zijn zo lekker ;) thanks btw

goeie vooruit zonder dat haar oog je een stuk ouder man

Groeit goed brah, maar kijk je altijd zo vrolijk?

goede progressie! Zo voortdoen man!!!

volgende maal je pics wat kleiner maken aub :D Ik zie altijd maar de helft of 1/4 van een pic met mijn 15" scherm :sad:

Je gaat nog steeds lekker hè! Volgende week begin ik met starting strength, eens kijken of me dat bevalt. Dan ga ik ook maar weer eens een nieuwe logje aanmaken! Jij bent ook nog steeds bezig met stronglifts he?

• #1.611
goede progressie! Zo voortdoen man!!!

volgende maal je pics wat kleiner maken aub :D Ik zie altijd maar de helft of 1/4 van een pic met mijn 15" scherm :sad:

control + naar beneden scrollen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 10:58 ----------

Je gaat nog steeds lekker hè! Volgende week begin ik met starting strength, eens kijken of me dat bevalt. Dan ga ik ook maar weer eens een nieuwe logje aanmaken! Jij bent ook nog steeds bezig met stronglifts he?

neenee ben nu bezig met ub/lb en bevalt me vooralsnog uitstekend :)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 11:02 ----------

Groeit goed brah, maar kijk je altijd zo vrolijk?

thanks brah!

je lijkt me moeder wel :trollface:

En bevalt je dit dan beter dan stronglifts?

• #1.613
Ja voor mij wel, maar fullbody heeft me wel vooruit geholpen in kracht al was het niet zozeer op de compounds maar ik merk wel een stuk meer kracht in de andere oefeningen zoals incline benchpress/lat pulldown/chin ups/dumbbell shoulder press etc.

maar bij mij gingen de compounds vrij traag vooruit, vond de trainingen ook niet echt leuk omdat het telkens hetzelfde was en had te kampen met 2 blessures

denk toch dat ik een volgende keer liever split pak ;)

Khad je ergens groter verwacht door je gewicht, maar toch wel duidenlijke vooruitgang! Mooie training!

Ja voor mij wel, maar fullbody heeft me wel vooruit geholpen in kracht al was het niet zozeer op de compounds maar ik merk wel een stuk meer kracht in de andere oefeningen zoals incline benchpress/lat pulldown/chin ups/dumbbell shoulder press etc.

maar bij mij gingen de compounds vrij traag vooruit, vond de trainingen ook niet echt leuk omdat het telkens hetzelfde was en had te kampen met 2 blessures

denk toch dat ik een volgende keer liever split pak ;)

Hm ja ik ken het. Waar ik nu meezit is dat ik nu lekker massa heb gegaind met split, en nu wil ik Starting Strength gaan doen. En ben bang dat he me juist gaat tegen vallen omdat ik split gewend ben

Hm ja ik ken het. Waar ik nu meezit is dat ik nu lekker massa heb gegaind met split, en nu wil ik Starting Strength gaan doen. En ben bang dat he me juist gaat tegen vallen omdat ik split gewend ben

Ken je je maximum rep van BP MP DL SQ?

Dan zou ik gewoon wendler 5/3/1 gaan doen, dat lijkt veel op een split en heeft alles van rippetoe er ook in

Inderdaad vooruitgang in je kapsel, maar je bent er nog niet. :trollface:

Aardige training weer!

Nette trainingen en goede progressie.

Terug
Naar boven