- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En training maakte het weer goed.
)
thanks btw
goede progressie! Zo voortdoen man!!!
volgende maal je pics wat kleiner maken aubIk zie altijd maar de helft of 1/4 van een pic met mijn 15" scherm
![]()

Je gaat nog steeds lekker hè! Volgende week begin ik met starting strength, eens kijken of me dat bevalt. Dan ga ik ook maar weer eens een nieuwe logje aanmaken! Jij bent ook nog steeds bezig met stronglifts he?

Ja voor mij wel, maar fullbody heeft me wel vooruit geholpen in kracht al was het niet zozeer op de compounds maar ik merk wel een stuk meer kracht in de andere oefeningen zoals incline benchpress/lat pulldown/chin ups/dumbbell shoulder press etc.
maar bij mij gingen de compounds vrij traag vooruit, vond de trainingen ook niet echt leuk omdat het telkens hetzelfde was en had te kampen met 2 blessures
denk toch dat ik een volgende keer liever split pak![]()
Hm ja ik ken het. Waar ik nu meezit is dat ik nu lekker massa heb gegaind met split, en nu wil ik Starting Strength gaan doen. En ben bang dat he me juist gaat tegen vallen omdat ik split gewend ben