XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

Zo, mijn nieuwe log is ook klaar! Nu kan ik je weer eens dagelijks volgen vriend ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
echt bedankt guys... ben nu 82 kilo na opstaan en vet is denk 17-18. Valt me wel op dat dit in de loop der tijd eigenlijk amper vooruit is gegaan, toen ik begon was ik al redelijk vet. Zal komende maanden weer lekker knallen in de hoop met kerst ofzo weer mooie pics te plaatsen. Eet nog steeds elke trainingsdag 4000kcal en omdat ik een uurtje per dag meer ga fietsen doe ik daar ongeveer 500kcal bij denk ik.

• #1.623
Deadlift ging matig, had echt een zwakke grip bar rolde bijna uit me handen bij 100 kilo :o Rest ging wel goed.

Squat
8x80
8x80
8x80
1x100
Leg extension
8x40
8x45 (PR)
8x45

Deadlift
8x80
8x90
8x100
Leg curl
8x25
8x30 (PR)
8x30

Weighted sit-ups
8x14
8x14
8x14

Standing calves
8x75
8x75
8x75

goede training. grip wordt vanzelf beter..

• #1.625
yep... vraag me alleen af of je onderarmen te vaak kan trainen.. rows worden ook steeds zwaarder en zit nu tegen mijn max aan qua grip bij lat pulldown, en dat heb ik gisteren nog gedaan. Hersteld onderarm sneller of kan je beter met straps gaan werken (bijv. alleen ub straps)?

herstelt snel genoeg, normaal bij de eerste 2 oefeningen zou je geen probleem mogen hebben, bij is zijn het de laatste oefeningen waar ik soms niks meer kan vasthouden

yep... vraag me alleen af of je onderarmen te vaak kan trainen.. rows worden ook steeds zwaarder en zit nu tegen mijn max aan qua grip bij lat pulldown, en dat heb ik gisteren nog gedaan. Hersteld onderarm sneller of kan je beter met straps gaan werken (bijv. alleen ub straps)?

ik heb er altijd 2 dagen tussen. en heb dan geen problemen met me grip. toen ik elke dag wel wat onderarmen pakte(split 5 daags) kreeg ik op een gegeven moment wel echt pijn in onderarmen en liet van zelf los.

nu er telkens 2 dagen tussen zit. no problem at all

ik gebruik alleen straps bij shrugs maar verder heb ik dr nooit problemen mee maar ik zou wel straps halen ze kunnen altijd van pas komen heh.

Ik gebruik gewoon tampons voor grippad

Jow bro, wanneer ga je eens wat poses posten?

Grtz met je nieuwe pr's!

ik schaf misschien ook straps aan. ik heb een hekel aan mixed grip en ik merk dat ik bij 1rm vooral moeite had met grip houden. dus alleen bij zwaarste setjes straps gebruiken.

straps laatste 2 setjes gebruiken ( koste 10-15 euro max )

Deadlift:

zo iets doe ik even voorbeeld kg en setjes niet naar kijken

12x60 ( normal grip
10x70 ( normal grip
8x90 (mixed grip
8x100( mixed grip) of straps
6x110kg straps

• #1.634
ik gebruik alleen straps bij shrugs maar verder heb ik dr nooit problemen mee maar ik zou wel straps halen ze kunnen altijd van pas komen heh.

heb al straps+handschoenen liggen ;) maar zal het nog eens aankijken en anders alleen bij ub gebruiken

bij Deadlift/shurs is het echt handig, vooral die laaste setjes.
kan je meer focus leggen op je form, zonder dat je steeds met je grip bezig bent

Shrugs met straps is inderdaad echt een toevoeging, maakt wel een verschil imo

Stevige benen training;)

Nette training man!

Je sig klopt niet. :)

Terug
Naar boven