Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
wat---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 18:33 ----------
super rijles gehad, ga zo trainen (ub)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
watwat
---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 18:33 ----------
super rijles gehad, ga zo trainen (ub)

bijna 36 aangespannen en gebogen
is mager inderdaad, kan het ook niet echt helpenBen 83 kilo na opstaan en sta wel 17-18%. Heb tijdje FB gedaan, ben nu de schade aan het inhalen met ub/lb, train 2x armen per week.
![]()

Eindelijk krijgt jasper eens wat verstand!
Hé Panzer, post binnenkort eens wat pics met wat poses aub
En hij jij nog iets gehoord van b&f?![]()

Ik lees hier al langer in dit log dan jij hoorZeg nu moet jij niet hier komen baggeren he
Moet eigenlijk zelf eens een log maken..![]()

Plaats t maar ff hier om Arnaud zijn log niet te verkrachten
Koud of met pomp?
Ik ben wel shredded overigens
Nouja bijna, wel vocht op mijn buik.. maar verder moet ik echt moeite doen om een rolletje vet te kunnen pakken![]()

Eindelijk krijgt jasper eens wat verstand!
Hé Panzer, post binnenkort eens wat pics met wat poses aub
En hij jij nog iets gehoord van b&f?![]()
Staan vorige pagina ofzo ga alleen wat posten als er weer verbetering is, poses doe ik niet behalve halve lat spread 
Met pomp![]()
Achja, vind het zelf niet zo heel slecht overigens, de look is niet verkeerd
En shredded is mooi maar vind het zelf lelijk als je te weinig massa hebt (killy, stiiwazz) Mij lijkt 14-15% ideaal.

extreem veel massa geraak je ook niet zomaar aandenk pas dat ik een mooie physiek heb na 4 jaar trainen + 1/2 kuurtjes

p*ssyEn pics gaan er voorlopig niet meer komenStaan vorige pagina ofzo ga alleen wat posten als er weer verbetering is, poses doe ik niet behalve halve lat spread
![]()
trickster zou mooi zijn 
heb niet echt iets in gedachten, zie vanzelf wel wat eruit komttrickster zou mooi zijn
![]()
Volgende keer maar eens 2 of 3 reps maken, je moet het ook echt hebben van de explosieve kracht, de andere setjes doe ik nog wel eens wat langzamer.
ben allang blij dat ik totaal geen knie pijn heb met deze gewichten, wil ze ook even laten wennen. 
gewicht blijft stijgen terwijl ik ze na de compounds doe 
calf raises zijn smith machine, maar heb vorige week steek gehad in kuiten dus dit was de laatste keer dat ik kuiten rustig aan doe.
squats gingen goed idd, moet het nog eens opnemen maar boven de 100 ga ik echt nietben allang blij dat ik totaal geen knie pijn heb met deze gewichten, wil ze ook even laten wennen.
heb wel in de spiegel gezien dat met 70 kilo ik amper/niet vooruit mijn tenen kom
boek trouwens ineens veel progressie op de leg curl en leg extensiongewicht blijft stijgen terwijl ik ze na de compounds doe
![]()