MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Plaats t maar ff hier om Arnaud zijn log niet te verkrachten :roflol:

bijna 36 aangespannen en gebogen :(

is mager inderdaad, kan het ook niet echt helpen ;) Ben 83 kilo na opstaan en sta wel 17-18%. Heb tijdje FB gedaan, ben nu de schade aan het inhalen met ub/lb, train 2x armen per week. :)

Koud of met pomp? :P

Ik ben wel shredded overigens :roflol:

Nouja bijna, wel vocht op mijn buik.. maar verder moet ik echt moeite doen om een rolletje vet te kunnen pakken :o

Eindelijk krijgt jasper eens wat verstand! :P

Hé Panzer, post binnenkort eens wat pics met wat poses aub :D

En hij jij nog iets gehoord van b&f? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.646
Bent-over-row
8x54
8x56
8x58
Chin-ups
x7 (PR)
x5
x6
Dumbbell shrugs
8x22
8x28
8x24

Incline benchpress
8x50
8x52
8x54
Flat dumbbellpress
8x22
8x24
8x24

Military press
8x30
8x32
8x34
Back shoulder cable (word rear delt lateral omdat ik een rare steek begin te krijgen in schouders, gelukkig alleen als ik het gewicht loslaat)
8x15
8x15
Rear delt lateral
8x5

Skullcrushers
8x22
8x24
8x24
Preacher curl
8x22
8x26
8x26

• #1.649
Plaats t maar ff hier om Arnaud zijn log niet te verkrachten :roflol:

Koud of met pomp? :P

Ik ben wel shredded overigens :roflol:

Nouja bijna, wel vocht op mijn buik.. maar verder moet ik echt moeite doen om een rolletje vet te kunnen pakken :o

Met pomp :( :(

Achja, vind het zelf niet zo heel slecht overigens, de look is niet verkeerd :D

En shredded is mooi maar vind het zelf lelijk als je te weinig massa hebt (killy, stiiwazz) Mij lijkt 14-15% ideaal.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 22:36 ----------

Eindelijk krijgt jasper eens wat verstand! :P

Hé Panzer, post binnenkort eens wat pics met wat poses aub :D

En hij jij nog iets gehoord van b&f? :(

Nee niks maar heb het er eigenlijk ook te druk voor, moet echt me best doen voor school en heb nog genoeg andere dingen aan me kop.
En pics gaan er voorlopig niet meer komen :( Staan vorige pagina ofzo ga alleen wat posten als er weer verbetering is, poses doe ik niet behalve halve lat spread :D

Met pomp :( :(

Achja, vind het zelf niet zo heel slecht overigens, de look is niet verkeerd :D

En shredded is mooi maar vind het zelf lelijk als je te weinig massa hebt (killy, stiiwazz) Mij lijkt 14-15% ideaal.

Met pomp zit ik op 34 :p

Hmm.. Ik wil zelf niet extreem veel massa.. Zyzz in zijn lightning pose of jeff seid nu is wel leuk streef :p

• #1.651
extreem veel massa geraak je ook niet zomaar aan ;) denk pas dat ik een mooie physiek heb na 4 jaar trainen + 1/2 kuurtjes

• #1.656
yep, is niet echt reeel idd.. maar denk er zelf niet echt over na, gewoon lekker knallen :D

• #1.657
Lekkere training weer! Squat ging lekker, de 1x100 ging best makkelijk. Niet gek ook met 100kg in je nek giert bij mij adrenaline door me lichaam :D Volgende keer maar eens 2 of 3 reps maken, je moet het ook echt hebben van de explosieve kracht, de andere setjes doe ik nog wel eens wat langzamer.

Squat
8x80
8x84
8x90
1x100
Leg extension
8x40
8x45
8x45

Deadlift
8x80
8x90
8x100
Leg curl
8x25
8x30
8x30

Weighted sit-ups
8x12
8x12
8x14
Standing calves
8x75
8x75
8x75

Sterke squats! doe 3x110kg neem het op ( kan je gelijk form bekijken )

Calf raises zijn free weight? of mashine> ik doe 8x260kg

• #1.659
calf raises zijn smith machine, maar heb vorige week steek gehad in kuiten dus dit was de laatste keer dat ik kuiten rustig aan doe.

squats gingen goed idd, moet het nog eens opnemen maar boven de 100 ga ik echt niet :p ben allang blij dat ik totaal geen knie pijn heb met deze gewichten, wil ze ook even laten wennen.

heb wel in de spiegel gezien dat met 70 kilo ik amper/niet vooruit mijn tenen kom :D

boek trouwens ineens veel progressie op de leg curl en leg extension :) gewicht blijft stijgen terwijl ik ze na de compounds doe :)

calf raises zijn smith machine, maar heb vorige week steek gehad in kuiten dus dit was de laatste keer dat ik kuiten rustig aan doe.

squats gingen goed idd, moet het nog eens opnemen maar boven de 100 ga ik echt niet :p ben allang blij dat ik totaal geen knie pijn heb met deze gewichten, wil ze ook even laten wennen.

heb wel in de spiegel gezien dat met 70 kilo ik amper/niet vooruit mijn tenen kom :D

boek trouwens ineens veel progressie op de leg curl en leg extension :) gewicht blijft stijgen terwijl ik ze na de compounds doe :)

Jah, ik doe nu ook leg extension, ik moet zeggen geen verkeerde oefening ( wel laag gewicht ) in before echte kapotte knie als je dat met 70kg+ ga doen

Terug
Naar boven