Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Log komt rond 9u vanavond gok ik, hij traint pas rond half 8 en in het weekend niet.

Log komt rond 9u vanavond gok ik, hij traint pas rond half 8 en in het weekend niet.
Nu je het zegt, het was mij nog niet opgevallen
buiten dat hij minder actief logt dan jullie
![]()

alleen is het soms wat druk, heb vanmiddag al getraind
Rug ging super lekker
schouder ook wel

(beetje moeilijk, denk 80% rom bij laatste paar reps)Hup volgende keer die BP omhoog elke set met 2kg! Gaat je lukken!
Nice PR's vandaag.
BP gaat omhoog, doch langzaam. Als ik eind van het jaar 8x74 druk ben ik tevreden 
Goede training! Shoulderpress vind ik altijd.een zware oefening
Hij bleef alleen steken op de 14 kilo en nu is hij eindelijk vooruitMisschien 66kg, zet er maar niet teveel druk achter richt me liever op de dumbbellpresses en de incline benchBP gaat omhoog, doch langzaam. Als ik eind van het jaar 8x74 druk ben ik tevreden
---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 22:19 ----------
Zwaar? Weet niet hoe je het bedoelt, maar het vermoeid mij niet echt in vergelijking met een rugoefening bijvoorbeeldHij bleef alleen steken op de 14 kilo en nu is hij eindelijk vooruit

Schouders zijn niet me sterkste punt neeterwijl ze wel vrij bepalend zijn voor je physique... jammer dan
---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 22:40 ----------
binnenkort maar eens me lat spread updaten xd