AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Yes ik ben eidelijk tuis eten!!!!!!!!! Ach ja mijn schouders lopen.voor in massa achter in kracht, strange...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
Lekkere training, voelde me erg moe van tevoren maar gelukkig trok dit al snel weg. Had nog een klein beetje spierpijn en heb vandaag ruim 1 uur gefietst... heeft gelukkig geen invloed :)

Squat
8x70
8x80
8x90
2x100 :D
Leg extension
8x40
8x45
8x45

Deadlift (overhands)
8x80
8x90
8x100
2x110 (grip fail:o)
Leg curl
8x30
8x35
8x30

Sitting calves
8x125
8x125
8x125
Standing calves
8x95
8x95
8x95

Weighted sit-ups
8x14
8x14
8x14

Mooie training, khoop binnenkort ook zo'n volumes te draaien!! En weighted sit-ups? Leg je je gewicht dan op je borst:o?

Lekker!

Hup naar de 8x100!!! :D

Probeer voor deadlift anders eens hookgrip? (ik heb het zelf nog niet geprobeerd)

• #1.686
Mooie training, khoop binnenkort ook zo'n volumes te draaien!! En weighted sit-ups? Leg je je gewicht dan op je borst:o?

Ja volume is best zwaar nog heb expres al 3 setjes gedaan per oefening maar is eigenlijk nog te veel :(
Weighted sit-ups doe ik op een decline bench met een dumbbell vlak onder me kin ;)

Ga trouwens 1 uur en 20 min per dag naar school fietsen, geschat verbruik 800kcal dus ga voortaan 5000kcal op een trainingsdag eten :clown:

Doe gewoon standaard 3500kcal, training:700kcal erbij en fietsen:800kcal erbij

5000? :roflol:

Krijg je dat weg?

• #1.688
Hup naar de 8x100!!! :D

Probeer voor deadlift anders eens hookgrip? (ik heb het zelf nog niet geprobeerd)

Wel eens geprobeerd, vind ik maar niks.. duim word geplet :D Heb ook geen behoefte aan andere grip, kan makkelijk 130 aan met mixed grip maar op een of andere manier associeer ik die grip met mijn bicepsblessure die godzijdank al maanden over is.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 21:49 ----------

Makkelijk :)

Ga denk vooral pinda's verhogen, veel kcal, eet je zo weg.

lekker training 2x 100 squat nice! met of zonder belt?

maar de stap van 8x90kg naar 2x100kg is wel groot hoe komt dat?

• #1.692
zonder belt

tis natuurlijk wel zwaarder, dat merk je gelijk als je het op je rug hebt en ermee loopt maar het is te doen ;)
ik heb ook niet zo bijzonder veel moeite met 8x90, vergt wel grote inspanning maar het is goed te doen

als je 8 x90 red moet 3 of 4x 100 geen probleem zijn.
ik zou wel iets met je grip doen, zonde van progressie op deads. gaat wel de goede kant op met jou. zowel met trainen als met je fysiek ga je goed vooruit

ja vind ik ook raar want mijn max is 5x120kg squat zonder belt en 7x110kg zonder belt 11x100kg squat.

Misschien 6x95 pakken elke week 1 rep meer dan bij 8x95kg
pak je 5x97,5kg elke week 1 rep meer tot 8x97,5kg
dan 5x100k tot 8x100kg

• #1.695
Nieuw schema, eet niet meer op vaste tijden + heb 1 schema voor trainings of niet trainingsdag... met het 4000/3500kcal schema heb ik ook amper gewicht aangekomen in een paar weken, dus verhoog ik het maar weer.

zie bijlage

Bijlagen

• #1.696
als je 8 x90 red moet 3 of 4x 100 geen probleem zijn.
ik zou wel iets met je grip doen, zonde van progressie op deads. gaat wel de goede kant op met jou. zowel met trainen als met je fysiek ga je goed vooruit

thanks man!! maar deadlift ben ik nog steeds aan het opbouwen, en vind overhandse grip juist handig om mij 'in toom te houden':o

Oke volgens mij heb ik het dan gemist, maar met welke grip doe jij die deadlift dan zo zwaar?

Ik heb een hekel aan mixed, dus doe ook alles pronated. Ik denk dat ik puur voor de repouts straps ga halen.

Prima DL en Squat!

Terug
Naar boven