Fitness Seller

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
ja vind het toch niet lekker bij benchen, bij de oh wel :)

• #1.723
yep

Alweer een nette training man

• #1.725
thanks! zit te dubben of ik vanavond deload ga doen of weer hard ertegenaan bij squat... toch maar deload denk ik heb nog steeds 100% pijnloze knieen met 2x per week zwaar squatten en dat wil ik zo houden :o

Mooie flat DB press.

Bij de rear delt flyes mag je wel meer gewicht pakken en gewoon zwieren, daar hoef je ook geen perfecte vorm voor te gebruiken, net zoals bij biceps.
Want met zo'n laag gewicht ga je alleen de spier even oppompen en niet hem laten afzien zodat hij volgende keer dat gewicht wel aankan.

Gewoon oefenen op thumbless bij BP, gaat echt makkelijker.

thanks! zit te dubben of ik vanavond deload ga doen of weer hard ertegenaan bij squat... toch maar deload denk ik heb nog steeds 100% pijnloze knieen met 2x per week zwaar squatten en dat wil ik zo houden :o

Als je aan je knieen voelt dat je het aankan, gewoon doen. En anders pak je squat toch iets lichter?

• #1.728
Mooie flat DB press.

Bij de rear delt flyes mag je wel meer gewicht pakken en gewoon zwieren, daar hoef je ook geen perfecte vorm voor te gebruiken, net zoals bij biceps.
Want met zo'n laag gewicht ga je alleen de spier even oppompen en niet hem laten afzien zodat hij volgende keer dat gewicht wel aankan.

Gewoon oefenen op thumbless bij BP, gaat echt makkelijker.

bedankt! volgende keer 28 kilo proberen :D
ja ik pak niet zo snel iets te licht hoor, maar vond 5kg al best moeilijk:o

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 14:44 ----------

Als je aan je knieen voelt dat je het aankan, gewoon doen. En anders pak je squat toch iets lichter?

knieen voelen prima aan, zijn sinds ik sleeves gebruik alleen maar beter aan gaan voelen... weet niet of het door sleeves of door techniek komt, ik squat namelijk met bijna rechte voeten, misschien 10-15 graden gedraaid. deed vroeger +30 graden maar dat was dus niet goed voor mijn knieen.

quads voelen inmiddels stukkie beter aan ga denk gewoon normale training doen :)

• #1.730
Pre gym benen fotos

been lijkt op laatste foto vet maar tis maar een klein laagje:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neem nou eens 1 in de.spiegel :p

• #1.732
Deadlift rustig aan gedaan, voelde onderrug/hamstrings niet 100% hersteld:o

Squat
8x70
8x80
8x90
3x100 (PR, rustte wel 2 tellen tussen reps)
Leg extension
8x40
8x45
8x50 (PR)

Deadlift
8x80
8x80
8x90
Leg curl
8x25
8x30
8x35

Weighted sit-ups
8x12
8x14
8x16
Standing calves
8x55
8x75
8x85

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 21:36 ----------

Neem nou eens 1 in de.spiegel :p

te confronterend :D

nee zal het doen zometeen

Sit ups zijn niet echt goed voor je rug, volgens mij kun je beter legraises doen :p

Terug
Naar boven