XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

die oefening die je zelf voorsteld voor je abs is wel nice vind ik persoonlijk.
die combineer ik met ab roller en de oefening die op pic te zien is.

Heb trouwens vraag voor je, als je bulkt wat doe je dan op niet trainingsdagen? Eet je dan op onderhoud of lichtjes erboven? En op trainingsdagen doe jij +500kal zeker?

Gaat trouwens lekker, wel jammer van die blessure dat je hebt opgelopen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
eet nu elke dag 4100.. ook op rustdagen zoals vandaag, vind het beetje onzinnig om nog hoger te gaan :o want ecto ben ik niet maar ik kom maar niet aan

ben gelukkig alweer een tijdje blessure vrij en nieuwe gaan er zeker niet komen :D

eet nu elke dag 4100.. ook op rustdagen zoals vandaag, vind het beetje onzinnig om nog hoger te gaan :o want ecto ben ik niet maar ik kom maar niet aan

ben gelukkig alweer een tijdje blessure vrij en nieuwe gaan er zeker niet komen :D

Eet je verder wel genoeg vitamines/mineralen enz? Je zou bijna denken dat het ergens anders aan ligt dan de hoeveelheid eten

• #1.745
ja

erwten + wortelen
2 appels
1 banaan
1 tomaat
1 sinasappel
per dag
:p

Extra pilletje multivitamine kan geen kwaad meestal :p

Maar goed, wel apart dat je niet gained.. je vet% daalt ook niet?

Ik ga je bijna voorbijsteken in gewicht patser. :D Nog 3 maandjes en ik weeg 85kg.

Over die abs oefening:

It's not that serious!
Maak het niet zo moeilijk met allemaal speciale oefeningen, hou het gewoon bij de basics, werken hardstikke goed.

Voor je obliques (zijbuikspieren) moet je gewoon windscreenwipers doen, daar gaan ze serieus van groeien, beloof het!

En voor je abs:
2. decline sit ups
1. captain chair knee raises
3. hanging leg raises ( met je tenen je handen raken)

wat heel belangrijk is bij abs oefeningen is dat je je borst naar je abs toebrengt bij de contractie

---

Patser kan je je voedingsschemanog eens linken, kan ik nog eens een kijkje nemen.

Nieuw schema, eet niet meer op vaste tijden + heb 1 schema voor trainings of niet trainingsdag... met het 4000/3500kcal schema heb ik ook amper gewicht aangekomen in een paar weken, dus verhoog ik het maar weer.

zie bijlage

Echt wel een dik bulk schema! Maar je neemt dus 3x per dag een whey shake?

Lekker veel Kcal, ik kom amper aan de 3000, maar dat is ook genoeg voor mij haha.
Ik heb ook sinds ik in mei ben begonnen maar paar Kg aangekomen, maar je ziet het heel goed, dus er is ook wat vet weg bij mij. Ik had al een vrij laag vet%.
Wel echt nice dat je zo'n voedingsschema hebt en nog belangrijker vol kunt houden!
Ik zorg gewoon dat ik continu aan het eten ben :p . Als ik honger heb gewoon naar de brinta toe hehe. makkelijk 400Kcal per kom. (ja en variatie)

know that feel van veel eten en tog niet aankomen feels bad man..

maat van me op school is stuk buffer als mij en eet gewoon 1200 kcal minder

Ik doe momenteel ook 4000+ kcal op 5x5.. met actieve dayjob merk ik dat ik het echt nodig heb met die 3 keer squats in de week. Eet je 4000 kcals clean of gooi je echt junk erdoorheen? ik zit op 250/500/110 gr pd

• #1.752
Ik ga je bijna voorbijsteken in gewicht patser. :D Nog 3 maandjes en ik weeg 85kg.

Over die abs oefening:

It's not that serious!
Maak het niet zo moeilijk met allemaal speciale oefeningen, hou het gewoon bij de basics, werken hardstikke goed.

Voor je obliques (zijbuikspieren) moet je gewoon windscreenwipers doen, daar gaan ze serieus van groeien, beloof het!

En voor je abs:
2. decline sit ups
1. captain chair knee raises
3. hanging leg raises ( met je tenen je handen raken)

wat heel belangrijk is bij abs oefeningen is dat je je borst naar je abs toebrengt bij de contractie

---

Patser kan je je voedingsschemanog eens linken, kan ik nog eens een kijkje nemen.

ja zal nog zien bij abs oefening, maak me er ook niet zo druk om hoor :D zal is kijken naar die oefeningen..

en schema staat in op (laatste versie)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 18:38 ----------

Echt wel een dik bulk schema! Maar je neemt dus 3x per dag een whey shake?

yep.. met oats ;)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 18:40 ----------

Lekker veel Kcal, ik kom amper aan de 3000, maar dat is ook genoeg voor mij haha.
Ik heb ook sinds ik in mei ben begonnen maar paar Kg aangekomen, maar je ziet het heel goed, dus er is ook wat vet weg bij mij. Ik had al een vrij laag vet%.
Wel echt nice dat je zo'n voedingsschema hebt en nog belangrijker vol kunt houden!
Ik zorg gewoon dat ik continu aan het eten ben :p . Als ik honger heb gewoon naar de brinta toe hehe. makkelijk 400Kcal per kom. (ja en variatie)

is niet moeilijk voor mij hoor :D tis aardig wat maar zeer goed te doen, heb soms nog honger ook:o

en hoop net op een punt te zitten dat ik langzaam gewicht bijkom (halve kilo per 2 weken ofzo) en dan nog iets minder eten

Heb je voedingsschemabekeken.

Dat zijn veel vetten man! En ook veel eiwitten! Maar dat is ok die eiwitten.

Zou alleen de vetten terugbrengen naar 100g en carbs verhogen naar 600, dus ipv pindas mee te nemen, zou ik gewoon een gans of half brood meenemen, als je gaat voor een gans brood zou ik geen bruin brood, want dat bruin brood krijg je nooit op vult veel te hard.
Probeer dat is een week of 2 en kijk als je dan gaint.
Die extra carbs zullen ook helpen in je training.
EDIT: Je kan je brood misschien besmeren met light confiture, heel weinig kcal, doe ik zelf ook, maar geeft toch wat smaak en extra koolhydraten.

Wat misschien ook kan helpen:
Over trainingen:
Ik zie dat je echt telkens echt gaat voor die 8 reps, niet minder, niet hoger. Maar misschien gewoon proberen in de 6-10 rep range te blijven, als je eenmaal 3x10 kan bijvoorbeeld dan het gewicht verhogen en 3x8 doen of 3x6 als je de sprong iets te groot vindt. Als je paar training de zelfde gewichten aan het heeft je lichaam niet veel zin om te groeien, want dat moet het niet omdat het toch maar telkens dat zelfde gewicht aan moet kunnen.
Weet natuurlijk niet hoe zwaar de gewichten voor jou aanvoelen, dus met het bovenstaande kan ik mis zijn.
Maar gewoon een tip en misschien leuk om te proberen.

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Of stel dat je je gewicht te hoog hebt genomen, doe dan een extra setje met de reps die je ontbreekt om aan 8 te komen;), is ook weer een manier van te trainen:D. Maar ik zou eigenlijk eerder gaan voor wat Bjorn zegt, practischer en naar mijn mening progressiever:o

lekker vocht vasthouden met 24 boterhammetjes...

Heb je voedingsschemabekeken.

Dat zijn veel vetten man! En ook veel eiwitten! Maar dat is ok die eiwitten.

Zou alleen de vetten terugbrengen naar 100g en carbs verhogen naar 600, dus ipv pindas mee te nemen, zou ik gewoon een gans of half brood meenemen, als je gaat voor een gans brood zou ik geen bruin brood, want dat bruin brood krijg je nooit op vult veel te hard.
Probeer dat is een week of 2 en kijk als je dan gaint.
Die extra carbs zullen ook helpen in je training.
EDIT: Je kan je brood misschien besmeren met light confiture, heel weinig kcal, doe ik zelf ook, maar geeft toch wat smaak en extra koolhydraten.

Wat misschien ook kan helpen:
Over trainingen:
Ik zie dat je echt telkens echt gaat voor die 8 reps, niet minder, niet hoger. Maar misschien gewoon proberen in de 6-10 rep range te blijven, als je eenmaal 3x10 kan bijvoorbeeld dan het gewicht verhogen en 3x8 doen of 3x6 als je de sprong iets te groot vindt. Als je paar training de zelfde gewichten aan het heeft je lichaam niet veel zin om te groeien, want dat moet het niet omdat het toch maar telkens dat zelfde gewicht aan moet kunnen.
Weet natuurlijk niet hoe zwaar de gewichten voor jou aanvoelen, dus met het bovenstaande kan ik mis zijn.

Maar gewoon een tip en misschien leuk om te proberen.

Veel succes!

Dat probeer ik dus nu ook eens aan te kijken, ik doe ook alles 8x maarja de gewichten voelen nog steeds zwaar aan en haal ze altijd maar net

• #1.757
Lekkere training, kreeg alleen een steek in mijn nek toen ik de bar bij shrugs weglegde. Komt denk ik omdat ik altijd naar de houders (naar rechts dus) kijk wat niet slim is :$

Benchpress
8x60
8x64
8x66
Incline dumbbellpress
8x22
8x22
8x24

One arm dumbbell row
8x26
8x28
8x30
Lat pulldown
8x60
8x65
6x65
Barbell shrugs
8x60
8x70
8x70

Dumbbell shoulderpress
8x14
8x16
6x18
Side raises
8x7
8x7
8x7

Hammer curls
8x12
8x12
6x14 (moeilijk)
CGBP
8x44
8x46
8x48

heb het alleen kneiters druk dus zal een andere keer kijken naar de tips die mij zeker waardevol lijken :p

goeie training man sterke dumbbell row

• #1.760
Pijn in nek is bijna weg:

Squat
8x70
8x80
8x90
2x100
Leg extension
8x40
8x50 (PR)