AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Je armen wat meer pakken zou bij jou anders geen kwaad kunnen :trollface:

Nee maar heb zelf t idee dat onderhands natuurlijker aan voelt, denk dat het verschil eerder bij onderarmen zal liggen dan bij biceps maar goed :p

Tuurlijk niet, bij biceps, jij maak haast een volle contractie voor je biceps met onderhands.
Je onderarmen worden meer gepakt bij overhands omdat je grip daar veel moeilijker is.

Hmm, nu je het zegt..

Nouja, ik train onderarmen toch apart en bor is voor rug bedoeld :P

lekker training! je kan ook lb gewoon helemaal skippen als de pijn blijvend is,

Bor deed ik onder hands en me elebogen beetje wijd,

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
lekker training! je kan ook lb gewoon helemaal skippen als de pijn blijvend is,

Bor deed ik onder hands en me elebogen beetje wijd,

ik doe juist echt een roei beweging, dus ellebogen langs me middel houden :p maakt misschien niet zo veel verschil

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:01 ----------

Hmm, nu je het zegt..

Nouja, ik train onderarmen toch apart en bor is voor rug bedoeld :P

boe bedoel je apart? deadlift?.. is denk juist goed dat je je onderarmen lekker meepakt met row oefeningen naast deadlifts ;) beide is denk ik veel zat voor onderarmen, heb zelf echt moeite met grip bij lat pulldown

hmm ja doe ik ook alleen , ellebogen ietsje naar buiten zodat ik goed me rug aan span, maar zijn veel varianten

ik doe juist echt een roei beweging, dus ellebogen langs me middel houden :p maakt misschien niet zo veel verschil

boe bedoel je apart? deadlift?.. is denk juist goed dat je je onderarmen lekker meepakt met row oefeningen naast deadlifts ;) beide is denk ik veel zat voor onderarmen, heb zelf echt moeite met grip bij lat pulldown

Nee, zijn ook oefeningen specifiek voor je onderarmen :p

met split zou het kunnen ub/lb is tekilling

wanneer gaat die military press omhoog!!!! verdomme panzer!:D Gaat nog steeds goed hier;)

Doe zelf bor onderhands, voelt fijner maar is idd meer belastend voor bicep achja.

lat pulldown is idd een killer voor je grip, doe hem al ff niet meer, maar daar had ik ook altijd moeite mee.

Verder nette Skullcrusher!

4000kcal clean trouwens nondejuh verrekte ecto!

Je ouders zullen vast blij met je zijn :D

ik bulk op +- 3000 kcal xD Hoe gaat het trouwens met je bodyfat?

• #1.814
wanneer gaat die military press omhoog!!!! verdomme panzer!:D Gaat nog steeds goed hier;)

hopelijk nu dan :D half jaar geleden had ik hetzelfde gewicht :treuren:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 15:15 ----------

ik bulk op +- 3000 kcal xD Hoe gaat het trouwens met je bodyfat?

17-18.. bulk nu al bijna een maand geloof ik op die 4000kcal en in het begin merkte ik wel wat gewichtoename maar nu lijkt het wat gelijk te blijven... ga iig niet meer verhogen dan word het een beetje te gek.

hee trouwens voor je mp.. waarom doe je niet in ub 1 beginnen met mp en dan in ub2 beginnen met bp?
óf nog beter: doe ook wendler:P

• #1.816
Doe zelf bor onderhands, voelt fijner maar is idd meer belastend voor bicep achja.

lat pulldown is idd een killer voor je grip, doe hem al ff niet meer, maar daar had ik ook altijd moeite mee.

Verder nette Skullcrusher!

4000kcal clean trouwens nondejuh verrekte ecto!

Je ouders zullen vast blij met je zijn :D

het lijkt veel maar ff wat pindas en shake wegwerken en je zit al over de helft :D

skullcrusher ging lekker ja heb vrij zware spierpijn in triceps.. topoefening :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 15:20 ----------

hee trouwens voor je mp.. waarom doe je niet in ub 1 beginnen met mp en dan in ub2 beginnen met bp?
óf nog beter: doe ook wendler:P

ub1 begin ik met borst en ub2 met rug :p maar zal het eens aanpassen inderdaad.. kijken of het veel scheelt voor/na borst want ik train nu altijd schouders na borst.

en dit schema bevalt me zo fcking goed dat ik het nog wel ff blijf doen :D die fb trainingen begonnen me echt tegen te staan

hopelijk nu dan :D half jaar geleden had ik hetzelfde gewicht :treuren:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 15:15 ----------

17-18.. bulk nu al bijna een maand geloof ik op die 4000kcal en in het begin merkte ik wel wat gewichtoename maar nu lijkt het wat gelijk te blijven... ga iig niet meer verhogen dan word het een beetje te gek.

Niet dat ik een expert ben maar als je 4000kcal wegvreet en nog steeds moeite hebt met aankomen, is er dan niet misschien iets mis op een ander vlak?
Slaap je wel genoeg?

En gooi je je schema wel op tijd om? (variatie)

ik deel wendler ook in als ub/lb.

1. MP + borst/schouders/rug/triceps
2. DL + quads/hams/glutes/biceps/buik
3. BP + borst/schouders/rug/triceps
4. SQ +quads/hams/glutes/biceps/buik.

Train wel maar 3 dagen per week.

Niet dat ik een expert ben maar als je 4000kcal wegvreet en nog steeds moeite hebt met aankomen, is er dan niet misschien iets mis op een ander vlak?
Slaap je wel genoeg?

En gooi je je schema wel op tijd om? (variatie)

Panzer beweegt veel op n dag, vandaar het hoger onderhoud;)

oi panzer, bevalt die ub/lb je wat?
Zoek momenteel een nieuw schema maar kom er maar niet uit..

Terug
Naar boven