MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Panzer! Doet het pijn als je je bicep hebt gescheurd???

Ik denk dat ik mijn heb gescheurd, ik wou na men barbell curls nog hammer curls gaan doen, maar voordat ik begon voelde ik ineens een koude bloedstroming bij men bicep net alsof er bloed uit lekte, toen ben ik maar naar huis gegaan, de aanhechting voelt ook beetje anders, and als ik front double bicep doe is die is een stuk lager. :S

Hoop dat het maar lijkt alsof en voelt alsof, anders weet ik niet wat ik moet doen lol.

Nu krijg ik er een soort van warmte tinteling die eigenlijk een héééééééééééééél lichte pijn veroorzaakt.

Ik denk dat ik mijn heb gescheurd, ik wou na men barbell curls nog hammer curls gaan doen, maar voordat ik begon voelde ik ineens een koude bloedstroming bij men bicep net alsof er bloed uit lekte, toen ben ik maar naar huis gegaan, de aanhechting voelt ook beetje anders, and als ik front double bicep doe is die is een stuk lager. :S

Hoop dat het maar lijkt alsof en voelt alsof, anders weet ik niet wat ik moet doen lol.

Nu krijg ik er een soort van warmte tinteling die eigenlijk een héééééééééééééél lichte pijn veroorzaakt.

overbelast , als hij gescheurd is.dan geef je wel een schreeuw en kan je bijna niks op pakken met die arm

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844

zou het niet weten man.. heb alleen een irritatie gehad aan mijn pees maar dit niet.. wat ik had kwam heel langzaam op en verdween ook weer langzaam..

weet er echt niks vanaf hoop dat het geen scheuring is

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 21:56 ----------

misschien gedeeltelijke scheur o.i.d.?

Ok cava, dagske rust dan

Als je je bicep scheurt kun je niks mee met die arm geloof me. Vriend van me liet hem heel vaak scheuren omdat een gescheurde bicep zelf hersteld, en wordt dan groter. Dat was zijn tacktiek om grotere armen te krijgen.. idioot haha

Als je je bicep scheurt kun je niks mee met die arm geloof me. Vriend van me liet hem heel vaak scheuren omdat een gescheurde bicep zelf hersteld, en wordt dan groter. Dat was zijn tacktiek om grotere armen te krijgen.. idioot haha

Ah, cool, ga ik ook doen.:cool:

j/k

ja goed verhaal, dat geloof je toch niet echt he... gvd biceps afscheuren gaat maanden duren tot je weer kan trainen.

brb eff biceps afscheuren

ja goed verhaal, dat geloof je toch niet echt he... gvd biceps afscheuren gaat maanden duren tot je weer kan trainen.

brb eff biceps afscheuren

Tuurlijk wel, gewoon als je bicept scheurt daar een spuit met wat juice inzetten en dan herstelt het heel snel. :)

Tuurlijk wel, gewoon als je bicept scheurt daar een spuit met wat juice inzetten en dan herstelt het heel snel. :)

Chille broscience Bjorn.

Beter synthol denk en daar bedoel ik niet mee te zeggen dat het met synthol wel sneller hersteld, maar opgeblazen armen heb je zeker.

Dat zou je er inderdaad nog bij kunnen gebruiken, soort van superset, maar dan met roids. :D

• #1.853
Kies er toch maar voor om gewoon wat curls vanavond te doen en de bicepscheur manier te laten voor wat het is :)

brb going to gym

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 18:47 ----------

hoe is het er nu mee?

beter gewoon trainen en als je beroep het toelaat na je 21e de spuit erin.

Natural 4 ever bro

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 19:34 ----------

Bedankt voor het vragen patser, gaat goed, gewoon nu wat spierpijn in beide biceps wat cava is

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 19:35 ----------

Weet niet als ik nu nog zwaarder ga gaan met de curls, wil gaan voor de 3x8x43 nu normaal, maar heb schrik op gedaaan

• #1.857
beter gewoon trainen en als je beroep het toelaat na je 21e de spuit erin.

met beroep bedoel je op de 'beast mode' na de spuit?
vraag me wel af hoe het zit met strafblad hoeveel risico loop je daarop?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 20:50 ----------

Natural 4 ever bro

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 19:34 ----------

Bedankt voor het vragen patser, gaat goed, gewoon nu wat spierpijn in beide biceps wat cava is

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 19:35 ----------

Weet niet als ik nu nog zwaarder ga gaan met de curls, wil gaan voor de 3x8x43 nu normaal, maar heb schrik op gedaaan

nog zwaarder? zou eerst een zeker weten of je niks geschuerd ofzo hebt.. kan ook een gedeeltelijke scheur oid zijn ???

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 20:53 ----------

Super training van net:

Bent-over-row
8x60
8x62 (PR)
8x62
Chin-ups
8x8
8x7 (1 hoger dan vorige week)
8x6
Dumbbell shrugs
8x22
8x24
8x26

Incline benchpress
8x50
8x52
8x56 (was niet echt zwaar)
Flat dumbbellpress
8x24
8x26 (PR)
8x26

Military press
8x34
8x36
8x38 (PR)
Rear delt fly
8x5
8x5
8x6

Skullcrusher
8x26
8x26
8x28 (PR, ging moeilijk)
Preacher curl
8x26
8x28 (ging minder moeilijk)
8x26

Laatst bewerkt:
hrarde training man

ik bedoel als je voor de politie gaat werken bijvoorbeeld kan je niet kuren. dat is als vloeken in de kerk.
risico zal wel meevallen voor eigen gebruik.

gefeliciteerd met je PRs

Als je voor de politie gaat werken kan je niet kuren?
Had in m'n vorige gym een agent die flink aan de juice was..

Terug
Naar boven