MuscleMeat

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
heb het drukkk... toch een mooie training:

Benchpress
8x62
8x64
8x66
Incline dumbbellpress
8x24
8x24
8x26

Dumbbell row
8x26
8x28
8x30
Lat pulldown
8x60
8x60
8x65 (moeilijk, raakte laatste paar reps net borst niet)
Barbell shrugs
8x60
8x70
8x80

Dumbbell shoulderpress
8x18
8x18
8x20
Side raises
8x8
8x8
8x8

Hammer curls (in plaats van op bankje gewoon staand los)
8x12
8x14
8x16
CGBP
8x46
8x48
8x50 (PR)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:04 ----------

oi panzer, bevalt die ub/lb je wat?
Zoek momenteel een nieuw schema maar kom er maar niet uit..

zeker.. beste schema imo :D Mooie tussenvorm tussen je spieren helemaal kapottrainen in een split en 'net iets te weinig doen' in een FB ;) En je kan lekker veel verschillende oefeningen doen. Ga voorlopig niet overstappen, als ik ga aanpassen dan pas ik reprange/oefeningen aan.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:05 ----------

ik deel wendler ook in als ub/lb.

1. MP + borst/schouders/rug/triceps
2. DL + quads/hams/glutes/biceps/buik
3. BP + borst/schouders/rug/triceps
4. SQ +quads/hams/glutes/biceps/buik.

Train wel maar 3 dagen per week.

Ziet er goed uit, maar blijf voorlopig huidig schema ff volgen ;) Als ik ga veranderen zal ik dit overwegen :) thanks!

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:06 ----------

Niet dat ik een expert ben maar als je 4000kcal wegvreet en nog steeds moeite hebt met aankomen, is er dan niet misschien iets mis op een ander vlak?
Slaap je wel genoeg?

En gooi je je schema wel op tijd om? (variatie)

Schema is pas omgegooit, en pak meestal 7 uur slaap per nacht. Denk dat de genetics wat tegenzitten, zeker als ik de beachboys in mijn gym zie :mad:

Maar ik train er niet minder om, ben al snel tevreden :) En zoals metalfreak al zei ik fiets 2x 40 mins per dag dus misschien is die 4000kcal nog te weinig.

Wie weet is t te weinig, en on the genes, know dat feel.

Beste maat van me is zwaar gifted, maar omdat ik nu zo serieus ermee bezig ben word ik zwaar met m vergeleken.
Maar begin aardig in te lopen ondertussen!

Wat ook altijd helpt om te denken als progress ff niet zo snel gaat is dat je iig geen syndroom van down hebt o.id. ken altijd erger! :P En zolang t frame maar goed is toch? Zodra je 21 bent ken die spuit erin!

Gast, je progressie is gewoon goed hoor, je genetics zitten echt niet tegen.

• #1.824
Gast, je progressie is gewoon goed hoor, je genetics zitten echt niet tegen.

Maar het kan beter.. maargoed heb niks te klagen inderdaad.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:23 ----------

Wie weet is t te weinig, en on the genes, know dat feel.

Beste maat van me is zwaar gifted, maar omdat ik nu zo serieus ermee bezig ben word ik zwaar met m vergeleken.
Maar begin aardig in te lopen ondertussen!

Wat ook altijd helpt om te denken als progress ff niet zo snel gaat is dat je iig geen syndroom van down hebt o.id. ken altijd erger! :P En zolang t frame maar goed is toch? Zodra je 21 bent ken die spuit erin!

hehe :d

maar je hebt gelijk je focussed teveel op de genetische wonders en je vergeet algauw dat er een heel groot deel amper wat aankomt in een halfjaar.

• #1.825
Eerste benentraining sinds ruim een week:o Ga denk komende tijd machines skippen en alleen compounds doen voor LB.

Squat
8x70
8x80
6x94
2x100
Leg extension
8x40
8x45

Deadlift
8x80
8x92
8x102 (PR)
Leg curl
8x30
8x35

Sitting calves
8x125
8x125
8x145
Weighted sit-ups
8x14
8x16
8x18

Eindelijk boven e 100kg deadlift?

Congrats! ;)

• #1.827
thanks! hield het een periode in maar ga het nu proberen met 2 kilo per workout te verhogen.

Als geen machines meer doet dan lunges toevoegen, maar leg curl is toch belangrijk voor je fysiek

mooi squats, nu naar.de 7/8x94 bij de.8 reps beetje gewicht er bij, en dan 1 setje meer pakke tussrn de 90-100

Laatst bewerkt:
Als geen machines meer doet dan lunges toevoegen, maar leg curl is toch belangrijk voor je fysiek

Als je lunges, squat , deadlift is denk ik leg curl niet perse nodig tis wel heel handig.
Tenzij hij ook sldl gaat doen?
verder is leg extensions niet echt nodig.
Dus compounds is beter idee.

Gefeliciteerd met je nieuwe PR panzer!

jouw gens zijn goed, gewoon sterke squads voor je leeftijd, hoe lang train je nu7- 8 maanden?

Laatst bewerkt:
Nice squats dude! Heb zelf bijna m'n doel bereikt van 85. (Ga 'm donderdag behalen!) Hoop dat ik de 100 nog haal voor 2013, maar als ik zo doorga makkelijk, tot nog toe altijd 2,5KG kunnen verhogen iedere training.

• #1.836

leg curl belangrijk voor je fysiek.. hoezo? :p hams train je toch ook mooi met deadlifts/squats? en lunges heb ik nooit gedaan

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 00:01 ----------

mooi squats, nu naar.de 7/8x94 bij de.8 reps beetje gewicht er bij, en dan 1 setje meer pakke tussrn de 90-100

idd klinkt goed.. ga dat proberen ja eerst 8x94 dan 6x96 op die manier. heb niet gefailed bij de 6e rep bij 94 kilo maar het werd wel best moeilijk, en had kans dat ik zou failen bij de 7e rep :D

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 00:02 ----------

en dat zeg jij niet tegen mij heh:mad:
Nee nette stats voor je leeftijd dat zeker panz

moet jij zeggen pik.. kijk je squats dan ziek bro

leg curl belangrijk voor je fysiek.. hoezo? :p hams train je toch ook mooi met deadlifts/squats? en lunges heb ik nooit gedaan

Als je lunges zou toevoegen zou ik zeggen dat het wel ok is voor je hamstrings als je al deadlifts en squats doet.

Maar je hamstrings zijn toch zeker heel belangrijk, veel bbers verwaarlozen ze jammer genoeg. Leg curl is gewoon ideaal voor hamstrings, net als arm curl ideaal is voor biceps, je traint bicep ook met BOR bijvoorbeeld, en hamstrings ook met squats, maar is niet hetzelfde als een curl.
Just my opinion.

rdl, goodmornings, gh raise.... leg curls kan je weggooien.

Mooie training :D! Trouwens je kan leg curls ook via een cable station uitvoeren;)

Terug
Naar boven