Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoel als je voor de politie gaat werken bijvoorbeeld kan je niet kuren. dat is als vloeken in de kerk.
risico zal wel meevallen voor eigen gebruik.
gefeliciteerd met je PRs
Dat zou je wel zeggen he 
hoe bedoel je dat precies? als je betrapt word met roids in huis bedoel je? wat zijn dan consequenties? (yes leek op dat gebied)
Kijk maar naar ronnie coleman, zat toch ook bij de politie of niet?
Patser ik kom eraan jongen, vandaag 82,2kg dacht ik of ,1![]()

Nee, op moment niet, ga gewoon voor de 90kg tegen februari, betekent dus nog 2 kilo per maand, daarna cut ik tot eind juni tot 8%, doel is dan minimum 75 te wegen met 8%, maar liefst meer natuurlijk.
Vraag me niet waarom 90kg, wil gewoon 90kg hebben gewogen.![]()
weet niet wat meer voldoening geeft, meer kracht en zwaarder of een beter (shredded) physique.. denk toch het 1steja zoiets.. weet niet.. heb voorlopig echt geen zin om te cutten alleen al omdat mij het heel moeilijk lijkt om onderhoud goed te bepalen
why "patser"
![]()
+1ja goed verhaal, dat geloof je toch niet echt he... gvd biceps afscheuren gaat maanden duren tot je weer kan trainen.
brb eff biceps afscheuren
Maar dat was een verkeerd beeld van het gesprek van de bicepstear
. Gelukkig maar
. Mooie training!! Je gaat goed vooruit
Haha sorry man. No offence. Patser klinkt gewoon grappig. Maar oke, sorry Panzer! (beter?). Nouja dude dan breek je je bulk beetje bij beetje af. Werkt best lekker. Je lichaam raakt dan langzaam gewend dat je steeds minder binnen krijgt. Daarna zit je lekker op onderhoud, en dan ga je er net onder zitten. En dan lekker doortrainen!

+1
Ik zie je logje en ik dacht: Wat panzer gaat roids gebruiken!Maar dat was een verkeerd beeld van het gesprek van de bicepstear
. Gelukkig maar
. Mooie training!! Je gaat goed vooruit
![]()
de dumbbell presses voor borst stijgen ook redelijk, denk in een paar weken toch een kilo of 2-4 gepaktklinkt opzich goed maar gewicht verschilt bij mij vrij veel dus zie het niet echt zitten
---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 11:22 ----------
bedankt man! vind het zelf ook lekker gaan, ben echt blij dat die incline bench goed stijgt want de flat bench blijft gvd maar stekende dumbbell presses voor borst stijgen ook redelijk, denk in een paar weken toch een kilo of 2-4 gepakt