Fitness Seller

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
ah dat bedoel je.. als ik 21 ben ben ik wss student dus dat moet wel goedkomen.

vandaag werd nog gegrapt dat ik te breed was.. natuurlijk voor de grap maar toch :D

inb4 "83kg???:o"

prima maar je kan het niet maken, als je betrapt wordt vlieg je eruit.. klaar.

• #1.863
hoe bedoel je dat precies? als je betrapt word met roids in huis bedoel je? wat zijn dan consequenties? (yes leek op dat gebied)

ik bedoel als je voor de politie gaat werken bijvoorbeeld kan je niet kuren. dat is als vloeken in de kerk.
risico zal wel meevallen voor eigen gebruik.

gefeliciteerd met je PRs

:roflol: Dat zou je wel zeggen he :roflol:

Als ze er achter komen krijg je hoogstens een foei dat mag niet

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 21:26 ----------

hoe bedoel je dat precies? als je betrapt word met roids in huis bedoel je? wat zijn dan consequenties? (yes leek op dat gebied)

De politie doet echt geen fl**ker als je er bij zit..

Zit je er niet bij en wordt je gepakt is het hoogstens een boete..

Nouja, niet als je ladingen thuis hebt maar dat spreekt voor zich

Kijk maar naar ronnie coleman :D, zat toch ook bij de politie of niet?

Patser ik kom eraan jongen, vandaag 82,2kg dacht ik of ,1 :D

Is ie eruit gekicked dan? Wouten zijn gewoon mensen, ze nemen zelfs drugs.

lekker aan de spuit op je 21e :o

bjorn houd je ook je vetpercentage in de gaten? straks ben jr een dikke powerlifter

Nee, op moment niet, ga gewoon voor de 90kg tegen februari, betekent dus nog 2 kilo per maand, daarna cut ik tot eind juni tot 8%, doel is dan minimum 75 te wegen met 8%, maar liefst meer natuurlijk.
Vraag me niet waarom 90kg, wil gewoon 90kg hebben gewogen. :P

• #1.869
Kijk maar naar ronnie coleman :D, zat toch ook bij de politie of niet?

Patser ik kom eraan jongen, vandaag 82,2kg dacht ik of ,1 :D

mooie vetgains :trollface:

bij mij wisselt gewicht vrij veel.. soms tik ik bijna de 86 aan.. en nu weeg ik 84.3.. weegschaal werkt volgens mij prima :(
maar in het algemeen zit er wel een stijgende lijn in

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 23:45 ----------

Nee, op moment niet, ga gewoon voor de 90kg tegen februari, betekent dus nog 2 kilo per maand, daarna cut ik tot eind juni tot 8%, doel is dan minimum 75 te wegen met 8%, maar liefst meer natuurlijk.
Vraag me niet waarom 90kg, wil gewoon 90kg hebben gewogen. :P

idd... denk zelf soms **** dat vet wil gewoon 100kg wegen :D weet niet wat meer voldoening geeft, meer kracht en zwaarder of een beter (shredded) physique.. denk toch het 1ste

Eerst eens goede basis leggen, dan lekker dikker en zwaarder worden en dan klein jaartje later cutten! En zeker jij patser. Lekker door blijven trainen en weight blijven gainen en dan na de 90kg een cut er tegenaan gooien?

• #1.871
ja zoiets.. weet niet.. heb voorlopig echt geen zin om te cutten alleen al omdat mij het heel moeilijk lijkt om onderhoud goed te bepalen

:mad: why "patser" :mad:

ja zoiets.. weet niet.. heb voorlopig echt geen zin om te cutten alleen al omdat mij het heel moeilijk lijkt om onderhoud goed te bepalen

:mad: why "patser" :mad:

Haha sorry man. No offence. Patser klinkt gewoon grappig. Maar oke, sorry Panzer! (beter?). Nouja dude dan breek je je bulk beetje bij beetje af. Werkt best lekker. Je lichaam raakt dan langzaam gewend dat je steeds minder binnen krijgt. Daarna zit je lekker op onderhoud, en dan ga je er net onder zitten. En dan lekker doortrainen!

Ik prefereer toch dat shredded physique en dat ga ik ook proberen te behouden na men cut, dus heel lichte bulk doen en niet meer 2kg de maand zoals nu.

ja goed verhaal, dat geloof je toch niet echt he... gvd biceps afscheuren gaat maanden duren tot je weer kan trainen.

brb eff biceps afscheuren
+1

Ik zie je logje en ik dacht: Wat panzer gaat roids gebruiken!:mad: Maar dat was een verkeerd beeld van het gesprek van de bicepstear:D. Gelukkig maar:D. Mooie training!! Je gaat goed vooruit:D

• #1.875
Haha sorry man. No offence. Patser klinkt gewoon grappig. Maar oke, sorry Panzer! (beter?). Nouja dude dan breek je je bulk beetje bij beetje af. Werkt best lekker. Je lichaam raakt dan langzaam gewend dat je steeds minder binnen krijgt. Daarna zit je lekker op onderhoud, en dan ga je er net onder zitten. En dan lekker doortrainen!

klinkt opzich goed maar gewicht verschilt bij mij vrij veel dus zie het niet echt zitten:o

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 11:22 ----------

+1

Ik zie je logje en ik dacht: Wat panzer gaat roids gebruiken!:mad: Maar dat was een verkeerd beeld van het gesprek van de bicepstear:D. Gelukkig maar:D. Mooie training!! Je gaat goed vooruit:D

bedankt man! vind het zelf ook lekker gaan, ben echt blij dat die incline bench goed stijgt want de flat bench blijft gvd maar steken :o de dumbbell presses voor borst stijgen ook redelijk, denk in een paar weken toch een kilo of 2-4 gepakt

doe intermittend fasting, ****ing baas is dat.

klinkt opzich goed maar gewicht verschilt bij mij vrij veel dus zie het niet echt zitten:o

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 11:22 ----------

bedankt man! vind het zelf ook lekker gaan, ben echt blij dat die incline bench goed stijgt want de flat bench blijft gvd maar steken :o de dumbbell presses voor borst stijgen ook redelijk, denk in een paar weken toch een kilo of 2-4 gepakt

Ja maarja je zult je gewicht toch vanzelf naar beneden zien gaan. Alleen moet je het de tijd geven. Het ligt eraan, als je nu bulkt met 4000 cal. dan begin je de week erna met bijvoorbeeld 3900. En dat bouw je steeds af totdat je op je onderhoud zit. Dan gaat je gewicht niet perse heel snel omlaag, maar wel geleidelijker!

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 16:59 ----------

doe intermittend fasting, ****ing baas is dat.

Dat kan ook. Ik vind dat inderdaad ook echt baas. Maar dat moet je echt kunnen. Anders is het niks

wat ga je vandaag trainen?

Panzer gaat kuren.
:trollface:

Terug
Naar boven