MuscleMeat

Panzer VIII LOG

zo juicerVIII , niet getraind gisteren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
nee moeder :(

deload benen.. niet echt moeite waard en was ook sleeves vergeten:o:o

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 16:46 ----------

en heb toetsen volgende week.. nu snel vederleren

fuark....aankomende week ook deload.. potverdomme

nog last van je kniene?

Heerlijk dat leren he.. Mijn toetsen beginnen ook volgende week :(. Trouwens panzer heb gereageerd op je bericht ;)

• #1.887

nee helemaal weg :) denk dat die sleeves wel bijgedragen hebben :D mijn voeten staan nu ook een stuk meer naar binnen als vroeger

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 18:36 ----------

Heerlijk dat leren he.. Mijn toetsen beginnen ook volgende week :(. Trouwens panzer heb gereageerd op je bericht ;)

vind het geen straf hoor :p maar het is wat jammer dat ik sommige vakken niet helemaal heb bijgehouden waardoor het soms wat veel is in 1x.... vandaag een toets van +2 uur management/organisatie van 10 hoofdstukken heb ik dat iig weer gehad pfff

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 18:37 ----------

brb ub trainen

• #1.888
Matige training... ben het nu echt zat dat bankdrukken :mad: Gooi het definitief uit mijn schema en moet nog eens kijken wat ik ervoor in de plaats ga doen... denk iets met cable of dips. Probeerde 8x22 schouder press maar voelde toch een stuk zwaarder aan dan de 8x20, alsnog een stuk beter dan de matige 8x38 met barbell.
LB train ik deze week niet, geen tijd en geen zin. Ga 1x per week squatten/deadliften doe dan wel 2x machines moet nog kijken wat precies.. compounds worden door iedereen de hemel in geprezen maar bij mij schijnen ze amper te werken.
Yes p*ssy :/

Benchpress
8x24 (dumbbell)
7x66 (fail)
7x64 (fail)
Incline dumbbellpress
8x22
8x24
8x26 (niet meer zo zwaar)

Dumbbell row
8x24
8x26
8x28
Lat pulldown
8x60
8x60
8x65 (laatste 3 reps net niet borst geraakt)
Barbell shrugs
8x70
8x80
8x80

Shoulder dumbbellpress
8x18
8x20
7x22 (niet fail, wel gestopt)
Side raises
8x8
8x8
8x8

Hammer curls
8x14
8x14
8x16
CGBP
8x46
8x48
8x50

sterke training snap niet.dat.je bp lager is.die van mij en jij drukt meer met dumbel

kun je bp niet eens filmen?

• #1.891
ja zal eens kijken... heb er alleen niet echt zin in :p

@sebas vind ik ook raar.. dumbbells gaan goed omhoog en incline bench ook!

Doorzetten panzer! Maak een filmpje! Dan kunnen we eens kijken ;) maar ik vind het gewoon heerlijk om te doen. Ik zal nu best lang vastzitten op die 70..

Lekkere training hoor, BP vind ik ook een lastige oefening qua progressie. Niet teveel op gewicht focussen en op techniek letten, dan gaat het benchen steeds beter.

Precies, je moet je er niet aan irriteren! Gewoon verstand op 0, en alleen maar op de techniek letten, en dan lekker iedere keer tot het uiterste gaan

ik heb t zelfde als jij panzer alles gaat goed behalve die klote bench:(

• #1.896
Ja ben in feite al elke keer tot het uiterste gegaan... zeker de laatste set. Zal het misschien eens filmen maar was het echt spuugzat vanavond :p Dit speelt niet alleen laatste tijd maar eigenlijk altijd al behalve in de 1ste paar maanden.

Ik zat toen 3 of 4 maanden op de 60.. Zeer deprimerend, maar daarna gewoon eens gezegd: zo, nu pak ik 70. En dat dus gedaan met een spotter, en toen kon ik net 3 reps. En nu kan ik er al 8. Gewoon telkens proberen, en gewoon allles geven wat je in je hebt!

dus wat heb je hier van geleerd? je maaakt geen progressiie op 8 reps, doe dan weer een tijdje 5 reps;)

Wat doe je eigenlijk van richting?

Gewoon wendler en wat fatsoenlijke krachtgains maken met hypertrophy assistance, je kan dit ook verwerken in je ub lb schema, en als je eenmaal wat kracht heb kan je je gaan focussen op pure hypertrophy for awesome swoleness

Terug
Naar boven