XXL Nutrition

Panzer VIII LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
ik heb al een tijdje 5 reps gedaan maar ook dat hielp niet echt. heb in ruim een halfjaar misschien net 10 kilo op mijn bench gepakt wat ik echt beschamend weinig vind.

maar als ik van schema ga switchen ga ik zeker kijken naar wendler, maar voorlopig ga ik door met dit schema want het bevalt me voor de rest uitstekend :D

Huidige schema:

Alles 3x8

ub1
Incline dumbbellpress
One arm dumbbell row
Flat fly's
Lat pulldown
Barbell Shrugs
Dumbbell shoulder press
Side raises
Hammer curls
CGBP

ub2
Bent-over-row
Incline benchpress
Chin-ups
Flat dumbbellpress
Dumbbell shrugs
Overhead press
Back shoulder cable
Skull crushers
Preacher curl

lb1
Squat (3x8 + 2 setjes maxen op 1-3rm)
Leg extension
Lying leg curl
Weighted sit-ups decline bench
Standing calve raises

lb2
Deadlift (3x8 + 2 setjes maxen op 1rm)
Leg extension
Lying leg curl
Weighted sit-ups decline bench
Sitting calve raises

Gewoon wendler en wat fatsoenlijke krachtgains maken met hypertrophy assistance, je kan dit ook verwerken in je ub lb schema, en als je eenmaal wat kracht heb kan je je gaan focussen op pure hypertrophy for awesome swoleness

nee het komt omdat je niet bij elk setje van je bp tot failure moet gaan

En elke week langzaam opbouwen soms blijven hangen je wordt niet zomaar sterker,
Dit moet heel langzaam omhoog gaan niet opeens meer pakke

Training

5x5 60kg
5x5 62,5kg
5x5 62.5kg
5x5 65kg
5x5 65kg
5x5 65kg
5x5 67,5kg

• #1.904
Gewoon wendler en wat fatsoenlijke krachtgains maken met hypertrophy assistance, je kan dit ook verwerken in je ub lb schema, en als je eenmaal wat kracht heb kan je je gaan focussen op pure hypertrophy for awesome swoleness

spam? :trollface:

maar zal er zeker naar kijken als ik mijn schema ga veranderen, word onderhand doodgegooid met wendler :D

Het ligt niet echt aan het schema, maar aan het trainen en het langzaam opbouwen van het gewicht

Voor een groot deel wel.

• #1.907
Het ligt niet echt aan het schema, maar aan het trainen en het langzaam opbouwen van het gewicht

ja je hebt gelijk ik ben denk ik ook te ongeduldig, zyzz had immer na 4 jaar trainen ook "pas" een 8x100 bench dus ik mag niet klagen. en in mijn gym hebben 2 gozers een bench van 70-80 terwijl ze al +3 jaar trainen, wellicht zonder juiste voeding maar dan nog.

Ja iedereen is hier steeds bezig met andere schema's dat is goed natuurlijk maar niet elke 4 weken, kost gewoon tijd, op een duur kom je bij je max is het gewoon langzaam opbouwen

En ik na een jaar trainen misschien, zonder roids. Lol

Goed check thread maar eens

Gewoon blijven eten en trainen panter.. Je wilt het te snel laten gaan!
Komt wel goed

panzer, je doet nu alweer een tijdje 8 reps. de rek is er een beetje uit, tijdje 5 reps kan geen kwaad. maarja doe maar gewoon wendler :p

8 reps is niks mis mee, maar je moet er ook mee variëren, niet altijd die pyramid set doen met die 2kg verhogen, gewoon bijvoorbeeld 65kg pakken, 3x8 doen, volgende keer 4x8, 5x8 en dan 3x10x65 en dan 3x8x67,5, zo zal het goed gaan.

**** die bp, ik doe hem al tijden niet meer.

een oefening waar je slecht in bent, moet je juist wel blijven doen.
assistance erop aanpassen en je zwakke groepen aanpakken!

+1

een oefening waar je slecht in bent, moet je juist wel blijven doen.
assistance erop aanpassen en je zwakke groepen aanpakken!

+1

Panzer, je moet gewoon bp blijven doen. Maar zoals Bjorn al zegt, ga lekker variëren met de reps. En zelf zou ik zeggen dat je niet altijd dan tot fail moet gaan. Maakt niet uit als je denkt dat je er dan nog een paar herhalingen kan. Je moet dan niet altijd tot fail trainen!

• #1.919
Super training :D Gaat alleen een beetje ten koste van mijn nachtrust want heb nog heel wat te leren voor morgenochtend 9 uur :o :o

Bent-over-row
8x60
8x60
8x64 (PR)
Chin-ups
x8
x8
x5
Dumbbell shrugs (2 seconden squeeze)
8x24
8x26
8x28

Incline benchpress
8x52
8x56
8x58 (PR)
Flat dumbbellpress
8x24
8x26
8x26

Dumbbell shoulderpress
8x18
8x20
7x22 (fail)
Rear delt fly's
8x6
8x5
8x5

Dumbbell skullcrushers (had pols problemen bij die met ez bar)
8x10
8x10
8x10
Preacher curl
8x26
8x28
8x28

Ik zie veel pr's man netjes man!

Terug
Naar boven