AndroidHealthClinic

Partners vervelen me snel.

Bezoekers in dit topic

Ik krijg er gewoon klamme handen van en ga dan gewoon een keertje naar de WC als tot 10 tellen niet meer werkt. :D
Ja ik weet het ook rationeel en voel het goed aankomen dus dan weet ik wat mij te doen staat. Zodra ik met mijn handen in mijn gezicht begin te wrijven en met de hand in het voorhoofd begin te knijpen dan weet men wel hoe laat het is. Vind je het lekker? Ja! Ik hoor het :roflol:

Zo'n stukje pizza of spaghetti die naar binnen wordt geslurpt. :o:o Eigenlijk vind ik het heel kinderachtig van mijzelf dat ik mij er zo aan stoor maar goed. Ik kan er soms niet door eten. Pas als het stiller is. Pro tip, ga niet eten in oldskool aziatische keukens.

Jeemig zeg, ik dacht ik dat ik onverdraagzaam was :roflol:
 
Jeemig zeg, ik dacht ik dat ik onverdraagzaam was :roflol:
Waarom denk je dat ik het altijd wel vond meevallen :roflol: Oud stroopwafelmonster. Geen problemen met dat geluid overigens. Wel met bepaalde verpakkingen.
 
Slurpen is prima, kraken met een dichte mond ook, het subtiele verschil tussen popcorn knagen met een dichte mond of deels open laat mijn nekharen overeind staan en laat mijn vrouw nu net een chronisch verstopt neus hebben als gevolg van een operatie en een lichte overbeet.

:janken:
 
Ooit uit een film gelopen omdat iemand, vast een of ander ettertje, telkens chips zat te eten. En niet hap krak weg. Nee, dat miezerige oppeuzelen. :roflol: Ik ga nu naar voorstellingen waar niemand wat mag meenemen. Heeeerlijk.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waarom denk je dat ik het altijd wel vond meevallen :roflol: Oud stroopwafelmonster. Geen problemen met dat geluid overigens. Wel met bepaalde verpakkingen.

In alle eerlijkheid, ik heb me wel een zwaar geërgerd aan een vriendin, alleen al om het feit dat ze adem haalde....:o
 
In alle eerlijkheid, ik heb me wel een zwaar geërgerd aan een vriendin, alleen al om het feit dat ze adem haalde....:o
:roflol:!!! Herken wel enigszins in iemand die het nodig vond om af en toe te zuchten, zonder enig doel. Gewoon zo van pfffffff. Daar heb ik tegen gezegd dat dat echt snel afgelopen moest zijn. Week later was het over. En dan ben ik de klootzak, begrijp jij dat nou nog!
 
  • Like
Waarderingen: mat
In alle eerlijkheid, ik heb me wel een zwaar geërgerd aan een vriendin, alleen al om het feit dat ze adem haalde....:o

:roflol:!!! Herken wel enigszins in iemand die het nodig vond om af en toe te zuchten, zonder enig doel. Gewoon zo van pfffffff. Daar heb ik tegen gezegd dat dat echt snel afgelopen moest zijn. Week later was het over. En dan ben ik de klootzak, begrijp jij dat nou nog!

Zullen we een clubje oprichten?
 
Zo'n stukje pizza of spaghetti die naar binnen wordt geslurpt. :o:o
Ik bedoel meer sluren bij koffie drinken oid... :o
Of overdreven hard niezen...
Als ik dan vroeg... doe je dat op je werk ook kreeg... was t antwoord "nee natuurlijk niet! "
Tja waarom dan hier wel... :o geen antwoord...
 
Wil je kinderen en zie je ze als potentiele moeder daarvan?
 
En dan met ze allen koptelefoons met noise cancelling aan op? :D
Gewoon geluid van pc/laptop/telefoon oid uitzetten....
Ik kan me rot irriteren aan die stomme geluidjes en piepjes bij letters op touch screens en dat soort dingen. Maar radio aan op t werk vroeger tijdens rapporten schrijven of documenten reviewen oid geen probleem.
Totaal off topic dit natuurlijk :rolleyes: sorry Valandinz :o
 
En straks "moet" ik voor het eerst eten met een nieuwe collega, ze is sowieso heel erg vreemd, maar ze eet alleen maar van de dubbele vierkante crackertjes. :eek:
 
Daar ben ik zelf schuldig aan, al is het niet overdreven, ik nies gewoon harder dan ieder ander.
Maar doe je het bijvoorbeeld thuis extra hard en elders zachter? Dat is het meer... ;)
 
Nee, overal hard, een blaffende hond is er niets bij. :D
 
Zit allemaal in je hoofd, je bent er teveel me bezig maakt je te druk, misschien stop je er zelf teveel energie in? En vind je het in eens het allemaal niet waard. Je zit in een bubbel en opeens knapt die bubbel en ben je er klaar mee.

Ik heb dit zo vaak gehad vroeger alles gaat lekker lijkt het. Tot je op een zondag wakker word en denkt “ik ben er wel klaar mee”

Gewoon tegen Chicks na de eerste keer seks zeggen dat: je het fijn met er hebt en dat je een leuke tijd wilt hebben. En dat je wel ziet wat er gaat komen. Zo voelen ze dit soort dingen al aan komen en is het makkelijker om ze te dumpen.

Goede, doe ik al min of meer maar wat extra duidelijkheid kan geen kwaad.

Geef je ook aa nbij diegene waarbij de klik opeens weg is wat je merkt... dus zeg je wel dat je leuke dates hebt gehad met ze maar dat je nu in ene het gevoel niet meer hebt? Dus praat je erover met ze? of zeg je gewoon sorry t klikt niet en laat je t verder daarbij?
Misschien dat juist t uitspreken ervan tot een gesprek kan komen dat jullie vriendschappelijk bijvoorbeeld elkaar later nog eens zien en dat t dan toch anders is/voelt...

Weet je ook wat zij denken en evt voelen? Misschien hebben zij ook wel twijfel... of niet....

Ja tuurlijk, ik ben ook weer geen lul hoor ;)
Reacties verschillen natuurlijk van onverschillig, verdrietig, boos.
Geef gewoon aan wat ik denk en voel en probeer de deur op een kiertje te houden zodat de optie om gewoon eens voor de lol af te spreken ook open blijft.

Misschien gewoon aanvaarden dat je niet geschikt ben om langere tijd met iemand samen te zijn?

Mjoah. Niet helemaal mee eens, wellicht voor nu niet nee.

Hoe is je vorige relatie afgelopen? Gedumpt?

Misschien is het een onbewust complex waardoor je je niet durft te hechten. En knap je af voordat je weer verlaten wordt.

Was van beide kanten, was verder echt de typische nachtmerrie breakup.
Ben inmiddels wel gewoon goed bevriend met m'n ex en zie d'r regelmatig.
Is natuurlijk een vreemde situatie maar zit een lang verhaal achter, nu niet zo belangrijk.
 
giphy.gif

Ik ben mannelijk en zelfverzekerd genoeg maar nooit de behoefte gehad om me anders voor te doen dan ik gewoon ben, daar schiet je uiteindelijk ook niks mee op ;)

Wat voor vreemd beeld heb jij van een alpha?
 
Het boek van Covey verteld over relaties met je partner, familie etc. en heeft het ook over die stelletjes die helemaal afhankelijk van elkaar zijn (klef en bef) of compleet onafhankelijk (snap niet dat die twee nog iets hebben), maar dat wederzijdse onafhankelijkheid de ideale situatie is.

Leuk om te lezen en je kunt er je leermomenten uit halen en je gaan afvragen wat je eigenlijk wil van een relatie. Wil je een knappe slimme vriendin waarmee je kunt 'levelen', dan moet je misschien accepteren dat ze niet los kan gaan op feestjes, wil je een partner in crime voor feestjes en bij vrienden, dan heb je misschien een dame waar je 0,0 aan hebt als het over een hypotheek gaat.

Na een aantal jaar weet je dat soort dingen zeker, omdat ze dan op gaan opvallen en de ruzies daarover heftiger worden. En dan is het aan jou om daar iets van te vinden en te beslissen hoe je daar mee om gaat. Klinkt heel platonisch, maar ik denk dat mensen in lange relaties de irritaties van elkaar leren accepteren of er op een bepaalde manier mee om gaan.

Waarschijnlijk sla ik de plank volledig mis, maar na een aantal jaar zijn dit soort dingen dealbreakers voor velen, terwijl iedereen, dus ook lange relaties, daar last van hebben (gehad).
 
Back
Naar boven