XXL Nutrition

Partners vervelen me snel.

Bezoekers in dit topic

Misschien ben je meer in de watten gelegd voor een open relatie?
Ging je langlopende relatie uit door desinteresse of doordat jullie niet aan elkaars voorwaarden konden voldoen?

Hoe dan ook, zolang je nog steeds interesse in vrouwen hebt zou ik mij niet teveel zorgen maken.
 
Op basis waar van selecteer je je dates? Misschien niet onontkoombaar maar je denkt eerst met je pik. Lekker, sportief en aardig zegt verder natuurlijk helemaal niks hoe leuk je een persoon vind. Vrouwen die vrij snel met de benen wijd gaan zijn over het algemeen ook niet het beste relatiemateriaal. Daar ben je in eerste instantie ook niet naar op zoek, dus gaan de dates in eerste instantie om kwantiteit.

Wat boeit het of ze humor heeft en hoe ze over de wereld denkt en of er nog een zinnig woord uitkomt. Ongemakkelijk lachen om grapjes, (gespeelde) interesse tonen of na enkele dates juist die (te) lange stiltes. Ook irritant zijn die types waarbij je als man de hele tijd moet pleasen, jij interesse moet tonen en de boel op gang houden, waar de spontaniteit ver te zoeken is. In het begin boeit dat niet als het doel neuken is, maar daarna worden de kaarten weer opnieuw geschud.
 
Kan je dat ergens laten testen? Ik moet mij echt inhouden en soms even weglopen. Heb er in het verleden leuke contacten door laten lopen. Ik kan mij goed voorstellen dat bijvoorbeeld buren die elkaar gek maken middels geluiden elkaar afmaken.
Ik kreun altijd zachtjes terwijl ik eet(echt waar) en dat doe ik ook in restaurants gewoon.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik heb er ook wel last van. Ik kan in het begin helemaal enthousiast van iemand zijn en gewoon vol gas in een relatie gaan en als die persoon er dan een beetje lekker in zit begin ik me aan haar te irriteren.

Ik kan ook moeilijk nee zeggen. Zit nu ook in een relatie waarvan ik al zeker weet dat het niet ‘the one’ is. Ze is slim, grappig, maar zo fucking lui. Ze is tikkeltje chubby maar heeft wel een lekkere ass en uitstekende borsten. Ze kan het vet wel goed hebben op haar lichaam, maar in het gezicht is het storend. Ze is 11 jaar jonger dan ik wat ik echt super chill vind. Maar ik wordt gewoon gek van dat ze zo lui is man. Dat ze lui is en dan heeft ze genetisch haar gezicht ook tegen. Godverdomme ga nou eens sporten. Jammer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook wel last van. Ik kan in het begin helemaal enthousiast van iemand zijn en gewoon vol gas in een relatie gaan en als die persoon er dan een beetje lekker in zit begin ik me aan haar te irriteren.

Ik kan ook moeilijk nee zeggen. Zit nu ook in een relatie waarvan ik al zeker weet dat het niet ‘the one’ is. Ze is slim, grappig, maar zo fucking lui. Ze is tikkeltje chubby maar heeft wel een lekkere ass en dikke tetten. Ze kan het vet wel goed hebben op haar lichaam, maar dat dikke hoofd is gewoon not done. Ze is 11 jaar jonger dan ik wat ik echt super chill vind. Maar ik wordt gewoon gek van dat ze zo lui is man. Een lui wijf met een onderkin. Godverdomme ga nou eens sporten. Jammer.
Zet er dan een punt achter? Of ben je soms bang om alleen te zijn?
 
Ik heb er ook wel last van. Ik kan in het begin helemaal enthousiast van iemand zijn en gewoon vol gas in een relatie gaan en als die persoon er dan een beetje lekker in zit begin ik me aan haar te irriteren.

Ik kan ook moeilijk nee zeggen. Zit nu ook in een relatie waarvan ik al zeker weet dat het niet ‘the one’ is. Ze is slim, grappig, maar zo fucking lui. Ze is tikkeltje chubby maar heeft wel een lekkere ass en dikke tetten. Ze kan het vet wel goed hebben op haar lichaam, maar dat dikke hoofd is gewoon not done. Ze is 11 jaar jonger dan ik wat ik echt super chill vind. Maar ik wordt gewoon gek van dat ze zo lui is man. Een lui wijf met een onderkin. Godverdomme ga nou eens sporten. Jammer.

Als je bij haar blijft is dat wel een teken van echte liefde.
 
Jij verdoet toch ook onze tijd.
Dat wel, maar klaarblijkelijk geen kostbare tijd. Nu stroomt mijn geld zoals je inmiddels wel weet van zelf ook wel binnen dus in mijn geval is tijd altijd kostbaar. Problem? Kathlinoo OUWE ZWERVER VERDOEMME
 
Dat wel, maar klaarblijkelijk geen kostbare tijd. Nu stroomt mijn geld zoals je inmiddels wel weet van zelf ook wel binnen dus in mijn geval is tijd altijd kostbaar. Problem? Kathlinoo OUWE ZWERVER VERDOEMME
Huh, wat heb ik ermee te maken :')
 
Hij miste je bij?
 
Als je na het cumshot het liefst direct alleen bent, dan weet je genoeg :D
 
Ik heb er ook wel last van. Ik kan in het begin helemaal enthousiast van iemand zijn en gewoon vol gas in een relatie gaan en als die persoon er dan een beetje lekker in zit begin ik me aan haar te irriteren.

Ik kan ook moeilijk nee zeggen. Zit nu ook in een relatie waarvan ik al zeker weet dat het niet ‘the one’ is. Ze is slim, grappig, maar zo fucking lui. Ze is tikkeltje chubby maar heeft wel een lekkere ass en dikke tetten. Ze kan het vet wel goed hebben op haar lichaam, maar dat dikke hoofd is gewoon not done. Ze is 11 jaar jonger dan ik wat ik echt super chill vind. Maar ik wordt gewoon gek van dat ze zo lui is man. Een lui wijf met een onderkin. Godverdomme ga nou eens sporten. Jammer.



Hahaha ik ga kapot van het lachen.
 
Dat is belachelijk man.. Zo verdoe je iemand haar tijd gewoon....

Deze chick heeft tijd zat trust me. Het is niet dat ze 4x per week in de gym staat. Maarrrr ik zet het hier natuurlijk een beetje lomp neer maar ondertussen ben ik wel mierzoet naar haar. Het is niet alsof ze slecht behandeld wordt ofzo. Maar ik weet gewoon dat het niet 100%.

Anderzijds weet ik ook dat ik niet meer snel een zo relaxe chick tegen ga komen met goede humor en vooral veel gezond verstand. Omdat ik niet te oppervlakkig wil zijn wil ik het toch een kans geven. Verder kan ik met haar veel over werk praten wat op dit moment in mijn leven prioritiet nr. 1 is.

Ze is onlang langdurig ziek geweest dus ik heb beetje voor haar gezorgd enzo. Er is een kleine kans dat ze nog een beetje in beweging komt en dan kan ik wel weer gaan twijfelen. Maar vooralsnog merk ik wel dat ik weer veel om me heen kijk.
 
Deze chick heeft tijd zat trust me. Het is niet dat ze 4x per week in de gym staat. Maarrrr ik zet het hier natuurlijk een beetje lomp neer maar ondertussen ben ik wel mierzoet naar haar. Het is niet alsof ze slecht behandeld wordt ofzo. Maar ik weet gewoon dat het niet 100%.

Anderzijds weet ik ook dat ik niet meer snel een zo relaxe chick tegen ga komen met goede humor en vooral veel gezond verstand. Omdat ik niet te oppervlakkig wil zijn wil ik het toch een kans geven. Verder kan ik met haar veel over werk praten wat op dit moment in mijn leven prioritiet nr. 1 is.

Ze is onlang langdurig ziek geweest dus ik heb beetje voor haar gezorgd enzo. Er is een kleine kans dat ze nog een beetje in beweging komt en dan kan ik wel weer gaan twijfelen. Maar vooralsnog merk ik wel dat ik weer veel om me heen kijk.

Snap het man. Pics?
 
Ja ben wel te bang om alleen te zijn.
Mannen zijn dan zogenaamd het sterke geslacht. Verkeerde aanname mijns inziens, spierkracht buiten beschouwing gelaten. Inb4 alsof er geen vrouwen bestaan die niet alleen kunnen zijn.
Ze is 11 jaar jonger dan ik wat ik echt super chill vind.
Waarom is dat eigenlijk? Je ziet dit vaker bij mannen die bang zijn om alleen te zijn/ gelaten te worden, net uit een scheiding komen, nog niet toe (willen/zijn) aan verantwoordelijkheden welke doorgaans passen bij de leeftijd etc. Hiermee bedoel ik niet dat jij hier automatisch tussen past, er zijn vast legio redenen, oprecht benieuwd waarom je dat super chill vindt. Ik heb een groot deel van mijn leven met oudere partners doorgebracht dus kan mij weinig voorstellen bij een veel jongere partner.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf 35. Vrouwen takelen snel af na het 25e levensjaar, en vooral rond de 30. Zeker als ze niet sportief zijn of niet gezond leven. Als je vriendin een stuk jonger is dan jij zelf zal ze er altijd toch een tikkeltje jeugdig uit zien. Een jongere meid heeft mooiere jonge huid. Gladde billetjes enzo. Het is natuurlijk allemaal relatief.

Maar verder natuurlijk ook het feit dat de meeste vrouwen kinderen willen. Ik zelf ook. Ik ben daar echter nog niet klaar voor. Dus een meid van 24 is relaxed in dat opzicht want dat geeft mij nog een paar jaren.

Vrouwen van rond de 30 daten is gewoon anders. Het voelt wat minder vrijblijvend enzo.
 
Back
Naar boven