De gemiddelde fitgirl is anders ook niet geweldig hoor. Heb met meerdere sportieve meiden gedate en ik wil ze allemaal niet over een kam scheren, echter geilt een groot deel wel écht enorm op zichzelf.
Houden ook gigantisch van de aandacht die ze op alle instagram foto's krijgen. Wat in essentie niet erg is, natuurlijk alleen maar een compliment als je met die meid date.
Maar dat ze er actief op uit zijn, andere jongens teasen/aan het lijntje houden om bevestiging te krijgen dat ze er goed uit zien vind ik dan weer not-done, dat zelf-ingenomen en arrogante, bleh.
Natuurlijk heb je ook de sportieve meiden die het doen voor zichzelf, zoals de meiden die we over 't algemeen hier op het forum hebben.
Ik heb verder juist het tegenovergestelde, de meeste meiden van rond mijn leeftijd (26) weten absoluut niet wat ze willen, zijn gigantisch zelf-destructief en zijn nog in de fase van 'Ik ga een half jaar backpacken in Thailand om mezelf te vinden'
Met meiden van de 28-30 kan ik juist betere gesprekken voeren die tenminste ergens over gaan en die weten wat duidelijker wat ze willen.