XXL Nutrition

Partners vervelen me snel.

Ik ben zelf 35. Vrouwen takelen snel af na het 25e levensjaar, en vooral rond de 30. Zeker als ze niet sportief zijn of niet gezond leven. Als je vriendin een stuk jonger is dan jij zelf zal ze er altijd toch een tikkeltje jeugdig uit zien. Een jongere meid heeft mooiere jonge huid. Gladde billetjes enzo. Het is natuurlijk allemaal relatief.

Maar verder natuurlijk ook het feit dat de meeste vrouwen kinderen willen. Ik zelf ook. Ik ben daar echter nog niet klaar voor. Dus een meid van 24 is relaxed in dat opzicht want dat geeft mij nog een paar jaren.

Vrouwen van rond de 30 daten is gewoon anders. Het voelt wat minder vrijblijvend enzo.
Interessant. Dank voor je uitleg.

Ik ben zelf 35. Vrouwen takelen snel af na het 25e levensjaar, en vooral rond de 30. Zeker als ze niet sportief zijn of niet gezond leven. Als je vriendin een stuk jonger is dan jij zelf zal ze er altijd toch een tikkeltje jeugdig uit zien. Een jongere meid heeft mooiere jonge huid. Gladde billetjes enzo. Het is natuurlijk allemaal relatief.

Maar verder natuurlijk ook het feit dat de meeste vrouwen kinderen willen. Ik zelf ook. Ik ben daar echter nog niet klaar voor. Dus een meid van 24 is relaxed in dat opzicht want dat geeft mij nog een paar jaren.

Vrouwen van rond de 30 daten is gewoon anders. Het voelt wat minder vrijblijvend enzo.
Ik weet niet met welke vrouwen jij date.. Aftakelen na 25 jaar :roflol:

Wacht jij nog maar 6 jaar.

Ik weet niet met welke vrouwen jij date.. Aftakelen na 25 jaar :roflol:

Aftakelen is een groot woord, maar er zijn heel veel meiden die veel in de kroeg staan en drinken, roken. Dat type meid zie je rond de 27-28 echt wel snel dat de jeugdige gloed plaats maakt voor aftakeling.

Laat ik het zo zeggen, ik denk dat 95-99% van de vrouwen niet aantrekkelijker wordt na hun 25e en het dus vanaf daar bergafwaards is.

Daarom is het belangrijk een meid te hebben die sportief is en gezond leeft.

Ik zit hier in Amsterdam, als ik op een dating app de maximale leeftijd van 25 in stel zijn bijna alle meiden super lekker. Maak ik daar 35 van die zie je wat ik bedoel.

Aftakelen is een groot woord, maar er zijn heel veel meiden die veel in de kroeg staan en drinken, roken. Dat type meid zie je rond de 27-28 echt wel snel dat de jeugdige gloed plaats maakt voor aftakeling.

Laat ik het zo zeggen, ik denk dat 95-99% van de vrouwen niet aantrekkelijker wordt na hun 25e en het dus vanaf daar bergafwaards is.

Ik zit hier in Amsterdam, als ik op een dating app de maximale leeftijd van 25 in stel zijn bijna alle meiden super lekker. Maak ik daar 35 van die zie je wat ik bedoel.

Ik kan wel begrijpen waarom de vrouwtjes warm voor je lopen.

Er wordt nu wel heel erg geobjectiveerd. Ze hebben ook een brein. Die wordt doorgaans "lekkerder" en leuker met de jaren.

Ik denk dat het merendeel van vrouwen niet in de kroeg staat, niet roken en niet (veel) drinken. Maar geen idee hoe dat daar in Nederland gaat :').

Ik denk dat het merendeel van vrouwen niet in de kroeg staat, niet roken en niet (veel) drinken. Maar geen idee hoe dat daar in Nederland gaat :').
Amsterdam is niet per se exemplarisch voor Nederland. Hetzelfde geldt voor de mening van een inwoner van A'dam.

Ik vraag mij nu wel af hoe deze Adonis hier er dan wel niet uit ziet.

• Like
Waarderingen: mat
Er wordt nu wel heel erg geobjectiveerd. Ze hebben ook een brein. Die wordt doorgaans "lekkerder" en leuker met de jaren.

Ik kan niet zeggen dat een vrouw per defenitie een leuker karakter krijgt als ze oud wordt en het is een feit dat ze objectief minder aantrekkelijk wordt.

• Topic Starter Topic Starter

De gemiddelde fitgirl is anders ook niet geweldig hoor. Heb met meerdere sportieve meiden gedate en ik wil ze allemaal niet over een kam scheren, echter geilt een groot deel wel écht enorm op zichzelf.
Houden ook gigantisch van de aandacht die ze op alle instagram foto's krijgen. Wat in essentie niet erg is, natuurlijk alleen maar een compliment als je met die meid date.
Maar dat ze er actief op uit zijn, andere jongens teasen/aan het lijntje houden om bevestiging te krijgen dat ze er goed uit zien vind ik dan weer not-done, dat zelf-ingenomen en arrogante, bleh.
Natuurlijk heb je ook de sportieve meiden die het doen voor zichzelf, zoals de meiden die we over 't algemeen hier op het forum hebben. (Pun & Wovano zijn lucky bastards)

Ik heb verder juist het tegenovergestelde, de meeste meiden van rond mijn leeftijd (26) weten absoluut niet wat ze willen, zijn gigantisch zelf-destructief en zijn nog in de fase van 'Ik ga een half jaar backpacken in Thailand om mezelf te vinden'
Met meiden van de 28-30 kan ik juist betere gesprekken voeren die tenminste ergens over gaan en die weten wat duidelijker wat ze willen.

Laatst bewerkt:
en het is een feit dat ze objectief minder aantrekkelijk wordt.
Dat ben ik oneens. Maar ik ben vast een vreemde eend in de bijt. Als ik voor mijzelf spreek dan knap ik in het geval van afknappers zelden af op uiterlijkheden (probeer uitstraling maar eens te definiëren), maar meer op het innerlijk. Of er een fatsoenlijk gesprek mee te voeren valt, of er wat te lachen valt, of er ervaringen zijn waaruit blijkt dat er discipline aanwezig is en de wil om er iets van te maken etc.

Alsof mijn uiterlijk te maken heeft met deze discussie.

In de basis niet, dat klopt. Het is echter wel zo dat je een bepaald beeld schetst van je vrouw/vriendin/scharrel/fb, waardoor andere mensen zich wel afvragen hoe jouw eigen fysieke gesteldheid is.

De gemiddelde fitgirl is anders ook niet geweldig hoor. Heb met meerdere sportieve meiden gedate en ik wil ze allemaal niet over een kam scheren, echter geilt een groot deel wel écht enorm op zichzelf.
Houden ook gigantisch van de aandacht die ze op alle instagram foto's krijgen. Wat in essentie niet erg is, natuurlijk alleen maar een compliment als je met die meid date.
Maar dat ze er actief op uit zijn, andere jongens teasen/aan het lijntje houden om bevestiging te krijgen dat ze er goed uit zien vind ik dan weer not-done, dat zelf-ingenomen en arrogante, bleh.
Natuurlijk heb je ook de sportieve meiden die het doen voor zichzelf, zoals de meiden die we over 't algemeen hier op het forum hebben.

Ik heb verder juist het tegenovergestelde, de meeste meiden van rond mijn leeftijd (26) weten absoluut niet wat ze willen, zijn gigantisch zelf-destructief en zijn nog in de fase van 'Ik ga een half jaar backpacken in Thailand om mezelf te vinden'
Met meiden van de 28-30 kan ik juist betere gesprekken voeren die tenminste ergens over gaan en die weten wat duidelijker wat ze willen.

Ja dat is wel een beetje waar ik ook bang voor ben en dat is wel lastig. Ieder voordeel heb ze nadeel en je kan je afvragen hoe fijn het is om met een fitchick te zijn. Ik heb nooit met een fitchick gedate omdat dat niet direct het type is waar ik voor val. Dat is dus ook een beetje mijn dating delimma nu. Ik weet dat ik het belangrijk vind dat iemand een beetje sportief is. Maar ik hou er niet van als alles daar om draait.

Dat ben ik oneens. Maar ik ben vast een vreemde eend in de bijt. Als ik voor mijzelf spreek dan knap ik zelden af op uiterlijkheden (probeer uitstraling maar eens te definiëren), maar meer op het innerlijk. Of er een fatsoenlijk gesprek mee te voeren valt, of er ervaringen zijn waaruit blijkt dat er discipline aanwezig is en de wil om er iets van te maken etc.

Mijn vrouw is maar een jaar ouder, in de regelmaat viel ik ook op ouder ipv jonger. Ik weet alleen niet of dat nu weer zo zou zijn als ik vrijgezel was.

Alsof mijn uiterlijk te maken heeft met deze discussie.
Als je zo'n enorme groep mensen over dezelfde kam scheert en kan beoordelen moet je er zelf toch wel buitengewoon knap uit zien. En als je denkt dat je op je 40ste nog groene blaadjes van 24 kan krijgen :thinking: Of gewoon veel centen hebben, dat kan ook.

Terug
Naar boven