AndroidHealthClinic

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn er maar heel weinig die jouw pa dit nadoen gvd zeg wat een gruwelijk fysiek voor een 70jarige man, vooral die borst die is echt ongelofelijk goed!

respect voor je vader en jij ook kerel.
maar die creatine en hormoon boosters vind ik overbodig voor jou die moet je nemen als je kwa massa en kracht niet meer verder kunt want je lichaam went snel.
dus als je nu niet meer groeit zal je voor de andere middelen moeten grijpen
succes

Weet ie trouwens dat je hem op deze site hebt gezet haha?

moi bijvoorbeeld <_<

benen! vooral de spierpijn 2 dagen later is heeeuurlijk

Heel lekker ja, vooral als je werk doet waar je constant op je benen moet staan en door je knieën heen moet :p!
Ik ben BTW geen SuperDude, maar borst is wel me favoriete spiergroep om te trainen. Maaaaaaaaaaaaaaaar dat wil niet zeggen dat ik niet netjes mijn andere spiergroepjes train :cool:!!

Heel lekker ja, vooral als je werk doet waar je constant op je benen moet staan en door je knieën heen moet :p!
Ik ben BTW geen SuperDude, maar borst is wel me favoriete spiergroep om te trainen. Maaaaaaaaaaaaaaaar dat wil niet zeggen dat ik niet netjes mijn andere spiergroepjes train :cool:!!

ja dan wordt t een ander verhaal haha, ik zit de hele dag op mn gat achter de zoputer -_-' dan heb je wel zin om even die benen in actie te zetten

ja dan wordt t een ander verhaal haha, ik zit de hele dag op mn gat achter de zoputer -_-' dan heb je wel zin om even die benen in actie te zetten

Aan de zin ligt het niet als ik benen aan het trainen ben gaat het heeeeeeerlijk en zo voelt het dan ook.. Alleen als ik de 2de dag daarna een trapje op moet lopen (DAMN:eek:)!!

gaat de goeie kant op! en respect voor die vader, precies frank zane :eek: Tegewoordig meer aant traine dan aant feeste? ;) Gij ging toch veel weg met de zino enzo zeker?

• Topic Starter Topic Starter
gaat de goeie kant op! en respect voor die vader, precies frank zane :eek: Tegewoordig meer aant traine dan aant feeste? ;) Gij ging toch veel weg met de zino enzo zeker?

Thanks
nee ik ga nimeer feeste :D
dat was oude tijde met zino

grtz

dacht het al, want gij zij ook nimer in dejavu te vinde ;)
hier vant zelfde, zo moet het blijve gaan!

hey, Joel
zotte fysiek en graaf lichaam vooral borst ( kan ik voorlopig alleen mr van dromen)
mijn armen en rug groeien als de kolen :d mr borst is moeilijk om te trainen alle om te ontwikkelen :d
mr ik kom er wel
EN respect vr je Pa.

Go Playboy :p

@ Salieri plzz is al voorbij gekomen.. n dan nog post is foto van je zelf ;)

Loopt dit breezer topic nu nog steeds

grappig snorretje heeft je pa. zelf erop getekend?

grappig snorretje heeft je pa. zelf erop getekend?

:roflol:

Feit is, weinigen doen de fysiek van z'n pa na maar als die direct begint over kuren en direct met al die supplementen vraag ik mij af of hij de essentie begrijpt van "het bodybuilden". Het zal bij een 1-dagsvlieg blijven denk ik:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven