Fitness Seller

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker PBS! Je hebt flink wat massa erbij:cool:
Valt me wel op dat je echt weinig aflijning hebt op de schouders bij Back Double Biceps. Dit terwijl de schouders wel mooi groot lijken van de voor en zijkant.

nou valt wel mee een 5tal kilos. :D
de kuur begint nu eigelijk in te kicken.

heb je goed opgemerkt, ik denk dat het te maken heeft met het opspannen van mijn spieren.
maar aflijning heb ik al heel weinig, dit is iets voor de volgende kuur. :D

grtz

Wat ik me nou afvraag is het volgende..
Je schreef dat die ouwe nergens iets van mocht weten, anders zou je met je gezicht tegen de muur gegooid worden.

Maar wil je beweren dat hij er niks vanaf weet, of vragen achterwege laat?

je merkt het niet echt aan mij... draag vooral truien in de winter :D

je vader is kanker dom

(maar eigelijk geloof ik er niks van)

je krijgt toch volop grote krachtgains en je word veel voller...lijkt me dat je dat wel merkt toch...beetje naief van je pa denk ik zo...mjah dat is niet iets v ons maar tussen jou en je pa...
hoelang train je nu eigelijk??

je krijgt toch volop grote krachtgains en je word veel voller...lijkt me dat je dat wel merkt toch...beetje naief van je pa denk ik zo...mjah dat is niet iets v ons maar tussen jou en je pa...
hoelang train je nu eigelijk??

dat heeft hij idd wel opgemerkt, maar mijn vader heeft echt geen verstand van AAS. het enigste wat hij me altijd verteld, is dat zijn vrienden allemaal gestorven zijn aan anabolen.

maar ik zeg altijd dat het door die supps komt die ik neem..

ik train nu klein jaartje geloof ik. in dat jaartje van 63 -> 80kg
hopelijk 85kg na de kuur

grtz

wat is je lengte/gewicht op dit moment?

Je bent een schande voor andere mensen die trainen. Types zoals jij zorgen ervoor dat mensen denken dat je al moet gebruiken voor zo'n schrale fysiek. Dit had je makkelijk naturel kunnen bereiken, ook in dezelfde tijd.

Je bent een schande voor andere mensen die trainen. Types zoals jij zorgen ervoor dat mensen denken dat je al moet gebruiken voor zo'n schrale fysiek. Dit had je makkelijk naturel kunnen bereiken, ook in dezelfde tijd.

moet jij weten man, maar ik heb nog niet hetgene bereikt wat ik ga bereiken met deze kuur.

so true...
zonde om in je eerste jaar te kuren...de gains gaan dan nog makkelijk merk ik...had die gains gewoon meegepakt en als je dan toch snel wilt kuren doe het na je 2e jaar ofzo...dan heb je je beginnersgains tenminste ook goed kunnen pakken...

laten we zijn topic weer niet verpesten met deze discussie, je fysiek staat er goed bij en veel succes de komende weken/maanden.

nou ik ga proberen om nje niet te bashen.

je bent bezig met een kuur oke jou keus jammergenoeg wat jij nu weegt weeg ik naturel plus een stuk droger ( k spot niet zet zelf binnekort ook maargoed).

je hebt je snelle gains misgelopen door snel te gaan kuren dat is 1

jij hebt er erover dat je 90/95 kg op 8% wil wegen op 1.78

KEREL WEET JE HOEVEEL MASSA DAT IS voor een 1.78 trust me i know ben zelf ook 1.78 plus lopen een paar ex mr hollands in me gym en eentje is ook ongv 1.78 en zijn westrijdgewicht was 88kg en dan wil jij 90/95kg wegen?

opzich geen probleem je word alleen een beest en dat is jou doel niet volgens mij dat was 2

verder lees ik dat jij kuren zoals dit ziet ,

jij bent begonnen op 75kg (bijvoorbeeld) nu ben je 80 als je het goed doet tik je 85/86 aan en dan heb je het netjes gedaan dan val je waarschijnlijk weer terug naar 80/81 ( ja ook al eet je goed blabla gekuurde kilos verdwijnen naar verloop van tijd weer je moet steeds bijzetten)

maar jij ziet het zo , 75 (1kuur) 85 (2kuur) 95 en dan? kerel je gains smelten zo weer weg als je het niet onderhoud door 1 aas 2 voeding 3 training

ja je kan jegains aardig houden door goed te eten maar niet jou gains mijn beste vriend ik probeer je ogen te openen de kilos die jij nu maakt zijn geen kwaliteits kilos en die blijven niet zo goed zitten als naturel kilos of gekuurde kilos maar dat je dat gewicht ook al een paar jaarvasthoud door middel van aas ( je lichaam moet elke keer wennen aan de nieuwe massa )

dus het gaat meer zo , 75 85 80 90 85 95 90 100 95 zoals je ziet zal je altijd inlevere plus omdat het geen kwalitietsmassa is hoe bouw je dat door middel van jaren trainen en ze dus al jaren te triggeren niet door 2 x te zetten en bam het blijft zo ook al eet je goed.

en je bent 1.78 nou laten we een beetje een maatstaf nemen min 100cm nou 78kg weeg je normaal jij wilot bijna 20kilo boven je normale geiwcht gaan zitten kan wel !!! maar je behoud ze echt niet lang tuurlijk ze zijn morgen niet weg maar na 6maanden tot 1.5jaar smelten wel een paar weg etc.

hopelijk opent dit je ogen wat , zolang jij er netjes afgebouwd op 95kg wilt bij lopen zou je toch steeds moeten blijven zetten.

anders hadden pro's toch ook maar 5kuurtjes nodig ?

Laatst bewerkt:
nou ik ga proberen om nje niet te bashen.

je bent bezig met een kuur oke jou keus jammergenoeg wat jij nu weegt weeg ik naturel plus een stuk droger ( k spot niet zet zelf binnekort ook maargoed).

je hebt je snelle gains misgelopen door snel te gaan kuren dat is 1

jij hebt er erover dat je 90/95 kg op 8% wil wegen op 1.78

KEREL WEET JE HOEVEEL MASSA DAT IS voor een 1.78 trust me i know ben zelf ook 1.78 plus lopen een paar ex mr hollands in me gym en eentje is ook ongv 1.78 en zijn westrijdgewicht was 88kg en dan wil jij 90/95kg wegen?

opzich geen probleem je word alleen een beest en dat is jou doel niet volgens mij dat was 2

verder lees ik dat jij kuren zoals dit ziet ,

jij bent begonnen op 75kg (bijvoorbeeld) nu ben je 80 als je het goed doet tik je 85/86 aan en dan heb je het netjes gedaan dan val je waarschijnlijk weer terug naar 80/81 ( ja ook al eet je goed blabla gekuurde kilos verdwijnen naar verloop van tijd weer je moet steeds bijzetten)

maar jij ziet het zo , 75 (1kuur) 85 (2kuur) 95 en dan? kerel je gains smelten zo weer weg als je het niet onderhoud door 1 aas 2 voeding 3 training

ja je kan jegains aardig houden door goed te eten maar niet jou gains mijn beste vriend ik probeer je ogen te openen de kilos die jij nu maakt zijn geen kwaliteits kilos en die blijven niet zo goed zitten als naturel kilos of gekuurde kilos maar dat je dat gewicht ook al een paar jaarvasthoud door middel van aas ( je lichaam moet elke keer wennen aan de nieuwe massa )

dus het gaat meer zo , 75 85 80 90 85 95 90 100 95 zoals je ziet zal je altijd inlevere plus omdat het geen kwalitietsmassa is hoe bouw je dat door middel van jaren trainen en ze dus al jaren te triggeren niet door 2 x te zetten en bam het blijft zo ook al eet je goed.

en je bent 1.78 nou laten we een beetje een maatstaf nemen min 100cm nou 78kg weeg je normaal jij wilot bijna 20kilo boven je normale geiwcht gaan zitten kan wel !!! maar je behoud ze echt niet lang tuurlijk ze zijn morgen niet weg maar na 6maanden tot 1.5jaar smelten wel een paar weg etc.

hopelijk opent dit je ogen wat , zolang jij er netjes afgebouwd op 95kg wilt bij lopen zou je toch steeds moeten blijven zetten.

anders hadden pro's toch ook maar 5kuurtjes nodig ?

Je hebt helemaal gelijk kerel!
ik kan het zelf niet beter beschrijven.
maar mijn volgende kuren gaan niet zoveel terug vallen.
ik ga namelijk year round jintropin doen.
daarna stop ik, en kijk ik verder hoe het afloopt.
toch wil ik wel 90kg wegen.

bedankt voor je reactie!

grtz

Het ziet er niet verkeerd uit vind ik. Ok, hij kuurt best achterlijk ja.
Natuurlijk zou je nog veel kilo's kunnen pakken.
Maar om het nu een schande te noemen...

Er zijn hier genoeg kuurders die op hun 17e zijn begonnen.
Maar die zijn nu 5 jaar en 10 kuurtjes verder en het zijn monsters.
Beetje naief om hem nu dan zo de grond in te boren.

Ook al ben ik zelf ook tegen (vroeg) kuren :)

Eens met Obeb

Zonde dat je nu al kuurt man.. Maar dat heb je nu denk ik wel genoeg gehoord! Hoop dat je je doelen bereikt.. Succes

Niet geheel mee eens, mensen die op zo'n manier denken zijn mensen die zich nooit goed genoeg zullen inlezen en hun mening al direct klaar hebben staan.

Aan de andere kant is het ook wel leuk om zo'n snelle progressie te volgen.

Je hebt helemaal gelijk kerel!
ik kan het zelf niet beter beschrijven.
maar mijn volgende kuren gaan niet zoveel terug vallen.
ik ga namelijk year round jintropin doen.
daarna stop ik, en kijk ik verder hoe het afloopt.
toch wil ik wel 90kg wegen.

bedankt voor je reactie!

grtz

oke man wist niet dat je een year round jin gaat doen, pas wel op he vergeet nooit dat wat je nu doet geen gevolgen voor later kan hebben.

ik zelf start waarschijnlijk april. weeg momenteel 80.5 hopelijk naar 83.5/85 met 2% vet erbij schommel nu tussen de 9-12 % en dan beginnen.

maar mij is ook zeer duidelijk gemaakt voor dingen waar ik nu voor kies dat ik niet moet gaan huilen als het later voor me eventueel verkeerd uitpakt.

want er is altijd een kans dat er iets niet in orde komt of 20jaar ltr blijkt je d*ck met pensioen te gaan.

wat je zaait zal je ook oogsten voor de rest veel succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven