nou ik ga proberen om nje niet te bashen.
je bent bezig met een kuur oke jou keus jammergenoeg wat jij nu weegt weeg ik naturel plus een stuk droger ( k spot niet zet zelf binnekort ook maargoed).
je hebt je snelle gains misgelopen door snel te gaan kuren dat is 1
jij hebt er erover dat je 90/95 kg op 8% wil wegen op 1.78
KEREL WEET JE HOEVEEL MASSA DAT IS voor een 1.78 trust me i know ben zelf ook 1.78 plus lopen een paar ex mr hollands in me gym en eentje is ook ongv 1.78 en zijn westrijdgewicht was 88kg en dan wil jij 90/95kg wegen?
opzich geen probleem je word alleen een beest en dat is jou doel niet volgens mij dat was 2
verder lees ik dat jij kuren zoals dit ziet ,
jij bent begonnen op 75kg (bijvoorbeeld) nu ben je 80 als je het goed doet tik je 85/86 aan en dan heb je het netjes gedaan dan val je waarschijnlijk weer terug naar 80/81 ( ja ook al eet je goed blabla gekuurde kilos verdwijnen naar verloop van tijd weer je moet steeds bijzetten)
maar jij ziet het zo , 75 (1kuur) 85 (2kuur) 95 en dan? kerel je gains smelten zo weer weg als je het niet onderhoud door 1 aas 2 voeding 3 training
ja je kan jegains aardig houden door goed te eten maar niet jou gains mijn beste vriend ik probeer je ogen te openen de kilos die jij nu maakt zijn geen kwaliteits kilos en die blijven niet zo goed zitten als naturel kilos of gekuurde kilos maar dat je dat gewicht ook al een paar jaarvasthoud door middel van aas ( je lichaam moet elke keer wennen aan de nieuwe massa )
dus het gaat meer zo , 75 85 80 90 85 95 90 100 95 zoals je ziet zal je altijd inlevere plus omdat het geen kwalitietsmassa is hoe bouw je dat door middel van jaren trainen en ze dus al jaren te triggeren niet door 2 x te zetten en bam het blijft zo ook al eet je goed.
en je bent 1.78 nou laten we een beetje een maatstaf nemen min 100cm nou 78kg weeg je normaal jij wilot bijna 20kilo boven je normale geiwcht gaan zitten kan wel !!! maar je behoud ze echt niet lang tuurlijk ze zijn morgen niet weg maar na 6maanden tot 1.5jaar smelten wel een paar weg etc.
hopelijk opent dit je ogen wat , zolang jij er netjes afgebouwd op 95kg wilt bij lopen zou je toch steeds moeten blijven zetten.
anders hadden pro's toch ook maar 5kuurtjes nodig ?