MuscleMeat

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kon nu eens naast me staan, foto van feb 2008 ;)
de close up is zo goed ja, mij van zover af, is zelfde als jou van dichtbij... als je armen de 40 gepasseerd zijn mag je weer praten knul :lol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind het gewoon een lachertje, nu al aan de jin, wat wordt het straks? zonde man nog zo'n lange weg te gaan!

Zeer goede fysiek zeker voor je leeftijd. Heel veel respect voor je vader. Dankzij hem heb je goede genen :)

kon nu eens naast me staan, foto van feb 2008 ;)
de close up is zo goed ja, mij van zover af, is zelfde als jou van dichtbij... als je armen de 40 gepasseerd zijn mag je weer praten knul :lol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind het gewoon een lachertje, nu al aan de jin, wat wordt het straks? zonde man nog zo'n lange weg te gaan!

Ben je nou zo achterlijk?
1 Je hemelt jezelf op terwijl je loopt te spuiten als een heroinehoer, dus zo'n prestatie is het niet om jouw lichaam te krijgen.
2 Je lichaam is nog steeds niet goed voor iemand die zoveel shit erin gegooid heeft.
3 Je bent zelf ook op jonge leeftijd begonnen.
4 In je galerij jank je als mensen commentaar leveren op je spuitgedrag:
''laat dit gelul idd achterwege.
het gaat er om hoe dit er uitziet, wat ik er indouw.. is mijn eigen keus..''
En dan ben je hier zelf iemand aan het afkraken die zichzelf NIET de hemel inprijst en ook niet geheimzinnig doet over de aas en dus gewoon eerlijk erover is.

Echt een trieste vent ben je.

@ Kumar, niet zo haTuHh;)

@ Pbs goeie vooruitgang kerel, was zelf weer aan het twijfelen of ik zou kuren, ma ik ga nu na de carnaval (voor de zomer:P) tog maar eens shoppen:D

@ Iedereen, Niet lopen haten op ze superdude kleren en kapsels, de kleren zijn:thumbs: het kapsel is iets wat mijn hoofd persoonlijk niet kan hebben:P
en de foto's tjaaaaa:rolleyes: das natuurlijk wel :sd: mjaaa :D

nette vooruitgang PBS
topic is goed voorbeeld dat het wel stukje sneller met wat snoepjes hihi

29w7n0p.jpg

jij bent echt de verpersoonlijking van alles waar ik van walg en wat ik haat met betrekking tot bodybuilding.
ik zal niet veel positiefs over je keuzes zeggen, maar je gaat toch wel echt goed vooruit

ben je nou zo achterlijk?
1 je hemelt jezelf op terwijl je loopt te spuiten als een heroinehoer, dus zo'n prestatie is het niet om jouw lichaam te krijgen.
2 je lichaam is nog steeds niet goed voor iemand die zoveel shit erin gegooid heeft.
3 je bent zelf ook op jonge leeftijd begonnen.
4 in je galerij jank je als mensen commentaar leveren op je spuitgedrag:
Het gaat er om hoe dit er uitziet, wat ik er indouw.. Is mijn eigen keus..''
en dan ben je hier zelf iemand aan het afkraken die zichzelf niet de hemel inprijst en ook niet geheimzinnig doet over de aas en dus gewoon eerlijk erover is.

qft

Ben je nou zo achterlijk?
1 Je hemelt jezelf op terwijl je loopt te spuiten als een heroinehoer, dus zo'n prestatie is het niet om jouw lichaam te krijgen.
2 Je lichaam is nog steeds niet goed voor iemand die zoveel shit erin gegooid heeft.
3 Je bent zelf ook op jonge leeftijd begonnen.
4 In je galerij jank je als mensen commentaar leveren op je spuitgedrag:
het gaat er om hoe dit er uitziet, wat ik er indouw.. is mijn eigen keus..''
En dan ben je hier zelf iemand aan het afkraken die zichzelf NIET de hemel inprijst en ook niet geheimzinnig doet over de aas en dus gewoon eerlijk erover is.

gozer, jij bent triest,
ik was op mijn 17e 104 kg, dus ik zeerzeker wel wat bereikt,
alleen door zware tijden compleet ingekakt daarom ben ik snel weer begonnen.
en trieste vent, ben 21 jaar pik;)

en netals seagal, ga eens vragen aan mensen van DBB hoe groot ik ben, de meeste moesten even slikken die me in IRL zagen ventjes,
ben 2x zo groot als jullie 2, en al helemaal als die seagal hahhaa.

gozer, jij bent triest,
ik was op mijn 17e 104 kg, dus ik zeerzeker wel wat bereikt,
alleen door zware tijden compleet ingekakt daarom ben ik snel weer begonnen.
en trieste vent, ben 21 jaar pik;)

en netals seagal, ga eens vragen aan mensen van DBB hoe groot ik ben, de meeste moesten even slikken die me in IRL zagen ventjes,
ben 2x zo groot als jullie 2, en al helemaal als die seagal hahhaa.

je hoofd is idd 2 x zo groot. roflol

Komop kleuters, even uit de speeltuin komen ^^

Ik weet niet hoor maar TS heeft toch een best nét basisfysiek?
Laat hem kuren als hij dat wilt.

Ik denk dat deze gast wel buff gaat worden, hij heeft een goede bouw om groot te worden. Oké hij cheat en imo is dat ook best achterlijk nu al te kuren.
Maar over een paar jaar vergeet iedereen in één keer dat iemand buff is geworden door kuren.

Er zitten hier op het forum ook genoeg van waarvan we nu zeggen dat het een "beest" is. Maar mocht diegene een paar jaar geleden foto's plaatsen en zeggen dat hij in zijn eerste kuur zat (wat tenminste eerlijk is) zou iedereen hem verrot schelden en "laag" vinden.

Best hypocriet niet? ;)

Groeten en kusjes, Obeb

@ PBS, wat vindt je vriendin eigenlijk van je keuze om buff te worden?
Mijn vriendin en vrienden zeggen nu al dat ik moet minderen en ik heb nog maar net de 39 cm biceps aangetikt :/.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
@ PBS, wat vindt je vriendin eigenlijk van je keuze om buff te worden?
Mijn vriendin en vrienden zeggen nu al dat ik moet minderen en ik heb nog maar net de 39 cm biceps aangetikt :/.

mijn vriendin vind dat ik max 90kg mag wegen en mag niet opgeblaze erbij lopen . :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven