Robins
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me af in hoeverre je gemoedstoestand veranderd is op het moment dat de test begint te werken? Merk je in de dagelijks dingen (werken/studie) dat je anders in je fel zit? Anders reageert op dingen? Minder angstig bent.Ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar.

Je bent een schande voor andere mensen die trainen. Types zoals jij zorgen ervoor dat mensen denken dat je al moet gebruiken voor zo'n schrale fysiek. Dit had je makkelijk naturel kunnen bereiken, ook in dezelfde tijd.
vind het zeker interessant om deze progressie te bekijken. eigenlijk zou je een mooi longitudonale observatie moeten houden en over 5 jaar tijd jou progressie te bekijken. Dan zie je pas echt mooi het effect vaan AAS op een (jong) lichaam. Ik ben alleen bang dat jij het trainen niet langer dan 2 jaar vol houd en je daarna vol overgave op een andere hobby stort..

vind het een goede opmerking.
meeste mensen die weinig progressie boeken stoppen,
dalijk als ik binnen 2 jaar het fyshiek heb wat ik wou, zal ik niet stoppen met trainen maar het goed onderhouden...
het word me natuurlijk wel in de handen gegeven eh, 3 kamers naast mijn slaapkamer staat een fitness van 400m2
Dat is de helft van mijn tuin en bijna dubbel zo groot als mijn huidige (akkoord : kleine) gym. 
vind het een goede opmerking.
meeste mensen die weinig progressie boeken stoppen,
dalijk als ik binnen 2 jaar het fyshiek heb wat ik wou, zal ik niet stoppen met trainen maar het goed onderhouden...
het word me natuurlijk wel in de handen gegeven eh, 3 kamers naast mijn slaapkamer staat een fitness van 400m2
dus dan kun je je nog eens afvragen, waarom zou ik stoppen
een dag niet getraint is een dag niet geleefd.
woensdag en zondag vind ik die k*tste dagen![]()
een dag niet getraint is een dag niet geleefd.
woensdag en zondag vind ik die k*tste dagen![]()
Wat dacht je van mij? Al die vernederingen op dbb en ik ga gewoon keihard door.
Komt puur door je onwetendheid gast.. Je vindt het toch niet vreemd dat je de mensen je zo behandelen?
haha wat een lachertje die PBS.
Hrvat, you'll come there,
PBS, succes met je jin..
zonde, maar ok, ik heb het zelfde gedaan..(alleen ik deed het goed)
haha wat een lachertje die PBS.
Hrvat, you'll come there,
PBS, succes met je jin..
zonde, maar ok, ik heb het zelfde gedaan..(alleen ik deed het goed)