XXL Nutrition

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af in hoeverre je gemoedstoestand veranderd is op het moment dat de test begint te werken? Merk je in de dagelijks dingen (werken/studie) dat je anders in je fel zit? Anders reageert op dingen? Minder angstig bent.Ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af in hoeverre je gemoedstoestand veranderd is op het moment dat de test begint te werken? Merk je in de dagelijks dingen (werken/studie) dat je anders in je fel zit? Anders reageert op dingen? Minder angstig bent.Ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar.

pff merk er niks van...
alleen tijdens het trainen voel je je de man :D

Blijven gaan Yoël ;)

Blijf a.u.b fotos posten joh. Ziet er goed uit :D. Mss eentje van benen?

Is er toch iemand op het forum die voor en na kuur fotos post.:p

vind het zeker interessant om deze progressie te bekijken. eigenlijk zou je een mooi longitudonale observatie moeten houden en over 5 jaar tijd jou progressie te bekijken. Dan zie je pas echt mooi het effect vaan AAS op een (jong) lichaam. Ik ben alleen bang dat jij het trainen niet langer dan 2 jaar vol houd en je daarna vol overgave op een andere hobby stort..

Je bent een schande voor andere mensen die trainen. Types zoals jij zorgen ervoor dat mensen denken dat je al moet gebruiken voor zo'n schrale fysiek. Dit had je makkelijk naturel kunnen bereiken, ook in dezelfde tijd.

quoted for truth!

vind het zeker interessant om deze progressie te bekijken. eigenlijk zou je een mooi longitudonale observatie moeten houden en over 5 jaar tijd jou progressie te bekijken. Dan zie je pas echt mooi het effect vaan AAS op een (jong) lichaam. Ik ben alleen bang dat jij het trainen niet langer dan 2 jaar vol houd en je daarna vol overgave op een andere hobby stort..

vind het een goede opmerking.
meeste mensen die weinig progressie boeken stoppen,
dalijk als ik binnen 2 jaar het fyshiek heb wat ik wou, zal ik niet stoppen met trainen maar het goed onderhouden...

het word me natuurlijk wel in de handen gegeven eh, 3 kamers naast mijn slaapkamer staat een fitness van 400m2
dus dan kun je je nog eens afvragen, waarom zou ik stoppen :D

een dag niet getraint is een dag niet geleefd.
woensdag en zondag vind ik die k*tste dagen :D

dalijk als ik binnen 2 jaar het fyshiek heb wat ik wou, zal ik niet stoppen met trainen maar het goed onderhouden...

het word me natuurlijk wel in de handen gegeven eh, 3 kamers naast mijn slaapkamer staat een fitness van 400m2

Ben je wel zeker? :eek: Dat is de helft van mijn tuin en bijna dubbel zo groot als mijn huidige (akkoord : kleine) gym. :roflol:

dus dan kun je je nog eens afvragen, waarom zou ik stoppen :D

Wat dacht je van mij? Al die vernederingen op dbb en ik ga gewoon keihard door.

Als ik zo'n homegym had zou ik het me niet kunnen laten om woensdag en zondag toch ook wat te doen. Want zoals je zei, je moet maar 2 stappen zetten en je bent er.

Komt puur door je onwetendheid gast.. Je vindt het toch niet vreemd dat je de mensen je zo behandelen?

Nee vind ik niet. Komt gewoon door jullie gedrag en hoe ik daar dan op reageer
En daar heb ik nu gewoon dikke schijt an in topics onder de trainingen topics

Ps
die mensen?
Die schapen bedoel je en papegaaien allemaal napraters wat de één roept roept de ander ook gewoon een stelletje wijfen en geen kerels met ballen

Laatst bewerkt door een moderator:
ja maar ik neem aan dat je niet voor altijd bij je ouders in huis blijft wonen? En gast, 400 m2 :S dat is ziekelijk groot

Mannetje, er is een reden waarom je spieren niet de hardheid hebben die je wilt hebben (of aflijning zoals je het zelf noemt) : je bent te jong, je lichaam is nog niet volledig ontwikkeld. Spierontwikkeling heeft niet alleen met trainen, maar ook met natuurlijke ontwikkeling te maken.

haha die roemeense gesTde kampermat in je nek voorspelt al niet veel goeds :(

70 ! .. respect voor je pa...doe hem de groeten en zeg ga zo verder. :D

haha wat een lachertje die PBS.
Hrvat, you'll come there,
PBS, succes met je jin..
zonde, maar ok, ik heb het zelfde gedaan..(alleen ik deed het goed :D)

PBS, succes met je jin..

Je ziet er nog steeds belachelijk slecht uit voor alle zooi die je in je lichaam gestopt hebt.

PBS, succes met je jin..

wat doe ik dan niet goed? :rolleyes:

29w7n0p.jpg

v75clf.jpg

ik zit aan mijn 1ste kuur, nog maar in de helft terwijl jij ... ja laat ook maar ;)

niet dat ik geen respect heb voor je, maar je kan zelf ook wel wat respect tonen aan de beginners die ooit ook wel zover zullen komen.

grtz

fackinghell, je bent goed bezig man..groter en wat harder aan het worden. heel netjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven