MuscleMeat

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
kon nu eens naast me staan, foto van feb 2008 ;)
de close up is zo goed ja, mij van zover af, is zelfde als jou van dichtbij... als je armen de 40 gepasseerd zijn mag je weer praten knul :lol:

vind het gewoon een lachertje, nu al aan de jin, wat wordt het straks? zonde man nog zo'n lange weg te gaan!

natuurlijk ben jij veel groter dat snap ik ook!
maar ik ben pas begonnen.

Nette progressie, laat ze. Als je over een tijd heel groot ben, ben je hier opeens vet baas! Daar gaat het om, op het internet baas zijn.

Maar serieus nette progressie, lijkt me vet een kuurtje en om jezelf heel groot te zien worden hahaha, maar gaat hem niet worden voor mij.

Vind het een nette progressie ondanks zijn kuurtje (zijn keuze), ga zo door kerel

Vind het een nette progressie ondanks zijn kuurtje (zijn keuze), ga zo door kerel
inderdaad...
zeker nette progressie...genoeg gezeik geweest over wel of geen kuur... je kan lullen wat je wilt maar hij gaat gewoon goed vooruit dus super voor hem...

2vih9bo.jpg

wat doe ik dan niet goed? :rolleyes:

ik zit aan mijn 1ste kuur, nog maar in de helft terwijl jij ... ja laat ook maar ;)

niet dat ik geen respect heb voor je, maar je kan zelf ook wel wat respect tonen aan de beginners die ooit ook wel zover zullen komen.

grtz

Echt een vergelijking van lik mn reet. Je dacht toch niet dat je ook maar enigzins in de buurt kwam van dat fysiek, waarbij je ook nog eens bijna 20 centimeter kleiner bent.

Enfin veel plezier met je kuur we zullen zien wat je behoudt.

lengte kun je niks aan doen, het gaat er gewoon om, om in verhouding te staan...

Enkel kleine spieren is ook in verhouding.......

en op dit moment staat hij in geen enkele verhouding tot sis, dat is alleen wat ik wilde zeggen

kerel respect voor je pa, damn 70 jaar...

jij bent ook goed bezig , gewoon hard trainen :)

70 jaar, RESTECP!

Zelf ook goed bezig, nice rack. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Enkel kleine spieren is ook in verhouding.......

en op dit moment staat hij in geen enkele verhouding tot sis, dat is alleen wat ik wilde zeggen

natuurlijk niet... dat weet ik zelf ook wel, maar hij hoeft gewoon niet te zeggen dat ik het fout doe.
die kerel heeft al veel meer zooi in zijn lichaam gestoken.
dus is niet te vergelijken met mij.

vond het gewoon beetje respectloos.

ach laten we er maar over ophouden

grtz

test e only ?

netjes , keep on pumping !!

Weet niet of het al gezegt is , en je heb er ook niks aan maar.

Je had even moeten wachten met kuren man.

Maar goede vooruitgang dat wel:thumbs: succes met je doelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven